Isoin julkkis jonka oot nähnyt ja missä
Kommentit (257)
Kiva ketju. Voi kun olisikin nähnyt edes jonkun mainituista, mutta ei. No suomalaisjulkkiksia nyt näkee useinkin. Ulkomaisista voin omasta puolestani mainita oikeastaan vain brittiläisen naisnäyttelijän, Judi Denchin. Käveli joskus 2000 -luvun alkupuolella Tampereella Hämeenkadulla ison ryhmän joukossa. Puhuivat hienostunutta brittienglantia, siksi käännyin katsomaan ryhmää ja näin tämän oscarvoittajan. Kunnioitan häntä näyttelijänä suuresti, siksi olin todella vaikuttunut, että kotikaupunkini kadulla näin hänet keskellä kirkasta kesäpäivää.
Anne Pohtamo 2 kertaa, 1987 ja 2017. Muitakin missejä olen nähnyt muotinäytöksissä, näitä vanhempia: Tuula Polvi, Riitta Väisänen, Merja Varvikko, Karita Tykkä, Johanna Raunio. Riitta ja Spede 1980-luvulla yhdessä raveissa. Marko Jantunen ja Janne Ahonen kaupassa useaan kertaan.
Tarja Halonen Mäkelänrinteen uimahallissa. Oli hienoa nähdä, että presidentti käy siellä uimassa ihan kuin kuka tahansa kuolevainen. :)
seppo kirjoitti:
Nykäsen Matti, maailman paras mäkihyppääjä.
Tullu muutaman kerran kaupassa vastaa ja hetken asu viereisessä rapussa.
Asuu melkein naapurissa,aika pieni kaveri kooltaan,pia saattaa vaikka vetää kuonoon sitä.
Isabel Peronin (Maria Estela Martinez de Peron).
Puhui kansalle Casa Rosadan parvekkeella vuodenvaihteessa 1975-1976
ja olin parin matruusin kanssa matkalla suomalaiselta merimieskirkolta
tventtisinkolle OK baariin Plaza de Mayon kautta.
Palvelin puolimatruusina FÅA:n ms Pallaksella silloin.
Jennifer Lopez Miamissa 2012. Oli perheensä kanssa naapurihotellin uima-altaalla. Tajusin paparazzi-parvesta että nyt on ehkä joku vähän isompi stara pulikoimassa. J-lo se siellä :)
Shakira Helsingissä. Oli menossa esiintymään Kaivarin kesäkonserttiin, kun minä jo kävelin poispäin. Olin kapealla tiellä jalkakäytävän reunassa just risteyksen kohdalla, kun iso tumma auto hidasti melkein pysähdyksiin ja kääntyi mun kohdalla. Takapenkillä istui Shakira ja olin ehkä metrin päässä - autonovi toki välissä. Pienikokoinen nainen oli ja tukka tutusti käkkärällä :)
Juice Leskinen Tampereella. Varmaan aika paljon toistasataa kiloa.
Vaclav Nedomansky ja Vladimir Dzurilla, Tsekkoslovakialaisia jääkiekkostaroja 1970-luvulla. Oli Tampereella tavaratalossa nimmarikeikalla.
Paavi Franciscus vatikaanissa muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Adrien Brody, se näyttelijä. Olin lomamatkalla ja hän sattui samaan kaupunkiin, jotain leffaa kuvasivat ja pällistelin kadun toiselta puolen kuvauksia.
Mä olin Brodyn kanssa samassa hotellissa Lontoossa viime kesänä. Oli kirjautumassa naisystävänsä kanssa sisään kun tulin itse tapaan kysymään hotellin uima-altaan aukioloa.
One Direction Helsingissä 2015. Maailman isoin poikabändi ja monet vois maksaa vaikka kuinka paljon, että näkisivät heidät edes kerran elämässään. Olin vielä fanittanut heitä monta vuotta, joten oli ihanaa :)
Toni Sailerin kanssa olen vaihtanut poskipusut Sveitsissä -92.
Vierailija kirjoitti:
Olen aspana törmännyt Michael Monroeen, Juha Veijoseen ja Miitta Sorvaliin.
Oltiin metrin päässä kyyläämässä prinssi Carl Philipiä, kun oli Suomessa. Muuta en nyt muista.
Mulla ja Miitalla oli treffit rautatieasemalla, tuli noutamaan tyttärensä huuto.net ostoksen.
Kukkaloota kirjoitti:
Toni Sailerin kanssa olen vaihtanut poskipusut Sveitsissä -92.
Okei. Mutta kuka on Toni Sailer?
Vierailija kirjoitti:
Paavi Franciscus vatikaanissa muutama vuosi sitten.
Ei mikään erikoinen bongaus. Sehän asuu siellä ja esiintyy aika ajoin julkisestikin.
OHO! Tarkistusnumero tähän viestiin on 666. Omen? Siis enne, ei se leffa.
Kuulostaa vähän oudolta mutta viime loppukesällä olin leikkikentällä tyttojeni kanssa. Samalle kentälle tulivat Jenni Vartiainen jonkun parrakkaan miehen kanssa ja "testasivat" melkein kaikki laitteet. Nätisti hymyili kumpikin mun lapsille ja antoi tilaa meille. Olivat aikamoinen näky rengaskeinuissa. Saikohan Jenni siitä idean versioida Cheekin Keinun VE:ssä?
Paavi Pietarinkirkon aukiolla messuamassa.
Kuningatar Elisabethin 90-v. synttäriensä kansanjuhlassa.