Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?
Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut paljonkin julkkiksia, mutta ketkä ovat yllättäneet:
Antti Tuisku - todella pienikokoinen ja vanhemman näköinen kuin kuvissa
Sampo Kaulanen - näyttää livenä Kimi Räikköseltä
Martina Aitolehti - todella siro ja pienikokoinen livenä
Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkäMoni sanoo Martina Aitolehteä pieneksi ja siroksi täällä? Onko Martina itse kirjoittelemassa näitä? Hänhän on 170cm pitkä, eikä varmasti yksikään yli 150cm nainen ole pieni ja siro.
Ei ole Martina niin pitkä, pienempi on livenä kuin kuvissa. Mutta se pää on oikeasti erikoisen muotoinen.
Netin mukaan on 170cm mut ihan sama. Hänen kasvojensa luusto ja vahva leuka ovat saman malliset kuin Salma Hayekilla. Martinalla vähän kovemmat piirteet vaan ja ohuemmat huulet ym, niin näyttää jylhältä.
Työni johdosta asun hotelleissa 150 päivää vuodessa ja usein aika hyvissä hotelleissa. Sen takia olen törmännyt moneen supertähteen. Tässä muutama poiminta:
- Madonna on paljon pienempi ja sirompi kuin kuvissa. Ei ottanut mitään kontaktia muihin hotellissa
- Bono (U2) samoin pieni kaveri, todella miellyttävän oloinen, jutteli mielellään kaikkien kanssa
- Ed Sheeran, sama kuin Bono, äärimmäisen mukava, ei mitään egoa
- Gene Simmons, aivan toinen ääripää, pissi mennyt oikein kunnolla päähän. Mulkuin supertähti johon oon törmännyt
- David Hasselhoff, taisi olla pieni kankkunen aamulla...
Jne jne jos työnantaja on valmis maksamaa huoneen viiden tähden hotellissa, niin usein törmää johonkin julkkikseen. Suurin osa on aika mukavia ja jos haluaa nimmarin, niin antavat sen ihan mielellään ja juttelee muutaman sanan.
Paula Koivuniemi laivalla ilman meikkiä. En olisi tuntenut mutta alkoi puhumaan jonkun bändipojan kanssa illan setistä. Aika eri näköinen ilman maalausta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Taiveaho näyttää sirolta kuvissakin mutta hän oli niin pieni ja siro että ajattelin hänen kaatuvan jos puhallan!
No kuin pieni Antti Kaikkonenkin sitten on, kun ei näytä olevan kovin suuri kokoero heillä vanhoissa kuvissa? Kaikkosella on sellainen ison miehen habitus, niin ajattelin, että Taiveahokin on ainakin 175cm ja isokokoinen nainen. Molemmat pygmejä siis?
Tarkoitan tätä, kun Kaikkonen on kuulema 187cm pitkä. Ei tuo Taiveaho niin pieneltä ja sirolta hänen rinnallaan näytä? http://1.bp.blogspot.com/-j36qJbL-jWA/Tt-8m2pfdWI/AAAAAAAAAbw/uU5n4gT3V…
Olen nähnyt Taiveahon Järvenpään rautatieasemalla. Hän on oikeasti poikkeuksellisen hento ja siro, jopa talvipalttoo päällä.
Jere Karalahti yllätti koska hän oli TÄSMÄLLEEN sen kokoinen, näköinen ja oloinen kuin kuvissa ja julkkisjutuissa.
Sama huomio kuin muilla Martinasta. Kuvissa näyttää amazonilta mutta onkin lyhyt, siro, ja kaunis. Ääni on käheä ja kovakin kuin Rauta-Reetalla.
Juuri lauantaina näin Toni Niemisen ostoksilla ja mietin että millä ihmeellä se saa niitä naisia! Ei sitten yhtään minkään näköinen. N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina aitolehti. Oli luonnossa lyhyt ja pienikokoinrn, vaikka luo itsestänsä jotain "Amatzoni kuvaa" . Eli muka on pitkä.... ja lihaksikas... Tunsin iterni viime kesänä koljatiksi hänen rinnallaan. Olen 173/63, monipuolisesti liikuntaa harrastava 38 v nainen.
Sama. Varsinkin aiemmin kun ei ollut vielä niin lihaksikas niin oli aivan pikkuinen, ihmettelen miten missi on niin lyhyt kun itse olen 170 cm ja oli minua lyhyempi.
Onko se muka missi?
Monista vanhemman polven näyttelijöistä aina ajattellut, että ovat kunnon diivoja siviilioloissa, mutta muutamat keitä tavanneet olleet todella maanläheisiä ja mukavia ja mielellään jututtaneetkin. Maija-Liisa Peuhu edustaa tätä.
Juice ja Spede, heistä aina sanonut, että ovat rakkaita elämäntyönsä puolesta kummatkin, mutta taas ajatellut, että ehkä parempi ettei heihin eläessään törmännyt. Juice saattoi olla hyvinkin kärkäs ja ilkeä faneille jos sille päälle sattui ja Spedekin uhkaillut nyrkeillä niitä selkääntaputtajia kadulla.
Vierailija kirjoitti:
Hieman vaikuttaa siltä, että tämä ketju todistaa sen, että tv tosiaankin lihottaa ja saa kaikki näyttämään jättiläisiltä :D Ja siinä syy, miks kaikki hollywoodilaisetkin ovat aivan kääpiöitä. Tätä on syytä pohtia kun seuraavan kerran näkee telkkarissa tosi hoikan ja pienen ihmisen, että miten ruipeloita ovatkaan sit oikeassa elämässä.
Päivi Räsänen on sitten pakosti varsinainen metrimirkku IRL.
Ovat aina laihempia kuin telkkarissa. Tv lihottaa "kymmenen kiloa".
Eri ketju mutta en löytänyt Ketkä julkkikset näyttävät samalta.
Sekoitan aina laulajat Monica Groop, Marika Krook ja Maria Lund ja vanhemmat Anneli Sari ja Tamara Lund.
Muistan Marian ulkonäön mutta en nimeä ja miellän Anneli Sarin tyttäreksi. "Joku Monica tai Marica".
Nyt tuli mieleen kun Ida Paul muistuttaa edestä päin vähän Maria Lundia. Mietin tuleeko piirre isän vai äidin puolelta.
Luulen nähneeni Aamulypsyn juontajamiehen. Tuukka tms. Upeat kirveellä veistetyn sileät ja timmit kasvonpiirteet.
Ehkä ei ollut hän mutta valokuvissa juontaja on vähän pyöreäkasvoinen, kuin aamu-uninen nuori mies. Janni Hussiin verrattuna wannabe. Ratikan livemies oli siisti miesmallijuontaja.
Jos eri henkilö ehkä vielä näkyy jossain.
Näin vähän aikaa sitten Miitta Sorvalin ruokakaupan kassajonossa. Oli liikkeellä ilmeisesti puolisonsa kanssa ja jotain hämminkiä ostosten kanssa oli. Näytti parhaat päivänsä nähneissä vaatteissa ja olemattomassa ehostuksessa jotenkin homssuiselta, rähjäiseltä ja vanhalta. Kukaan muu kaupassa ollut ei ilmeisesti tunnistanut tuota, eikä kukaan reagoinut mitenkään. Tajusin muuten myös nähneeni kerran jo vuosia sitten myös Riitta Väisäsen ja Osmo Soininvaaran ruokakaupan kassajonossa. Tuo Riitta Väisäsen näkeminen oli kiusallista, koska av-mammamaiseen asuun pukeutunut Riitta selvästi tunnistettiin ja jossakin lehden kannessa oli vielä otsikko jostakin lehdessä olevasta Riitta Väisäsestä kertovasta jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella tylsää vertailla julkkisten pituuksia, eikö teillä mitään muuta yllättävää kerrottavaa ole? Olin samassa seurueessa pari kk sitten Paula Vesalan kanssa ja yllätyin hänen käytöksestään. Oli aivan hiljaa koko illan ja katseli vihaisesti kaikkia. Ainoa lause tuli suusta vessajonossa, kun sanoi: "Pois tieltä!"
Olen nyt se negatiivinen tyyppi mutta tämä on jotenkin helppo uskoa. Jotenkin välittyy kylmyys ja joka paikassa avautumassa. Muutenkin näissä näyttelijöissä ja musamimmeissä on vähän se asenne että mitä tylympi niin sen parempi. Koska olen taiteilija niin siksi.
Tämä näkyi Paulasta IL-linnanjuhlat haastattelussa! Tuumasin vain, että mikä hän luulee olevansa Vai oliko ottanut viinaa tujumpaa??
Paljon olen nähnyt jääkiekko piirien ihmisiä. Hannu Aravirta rupatteli luontevasti ja ystävällisesti pikkupoikien kanssa.
No jaa. Paula Koivuniemi oli tosi huumorintajuinen ja kiva, mitä ehkä en olisi uskonut.
Eija Vilpas oli jotenkin kohelo ja itseään täynnä, ei siis oikeasti tuntunut näkevään kanssaihmisiään ollenkaan, mm. ryhtyi tilaamaan heseltä hampurilaista siitä vaan minun pääni yli (olen 165 cm pitkä eli en mikään näkymätön ihminen kuitenkaan). Koin hänet tylynä, mutta saattoihan hän olla vaan kiireinen.
Kike Elomaa oli käsittämättömän jaksavainen ja ystävällinen kaikille ympärillään hyöriville juttelemaan tunkeville. Oli torikahvilla siinä, ja jutteli kaikkien kanssa. Eräänlaista poliitikon jalkautumistyötä varmaan sekin.
Mike Monroe on just semmoinen miltä vaikuttaa telkkarissakin. Jaajo Linnanmaa sensijaan ei ole niinkään höveli jutskailijahemmo mitä roolia julkisuudessa vetää, aika kireänkin oloinen noin sivusilmällä katsellen.
Johanna Tukiaisen kanssa satuin olemaan kerran samassa junavaunussa. Puhui äänekkäästi puhelimeen. Säälitti, ei ollut hyvässä paikassa elämässään ainakaan silloin.
Jussi Lampi on ihan mahdottoman mukava ja leppoisa ollut niinä parina kertana kun olen naamakkain eräissä asiakaspalvelutilanteissa hänen kanssaan ollut.