Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?

Vierailija
15.03.2018 |

Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?

Kommentit (157)

Vierailija
61/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avustajana yhdessä suomileffassa ja siellä tuli nähtyä useita eturivin näyttelijöitä. Olavi Uusivirta oli yllättävän ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta hyvin älykkään oloinen. 

Vierailija
62/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kun minusta Vanhanen vaikutti melko lyhyeltä. Vertailun vuoksi olen itse siis 167cm. Oli tosi symppis ja mukavan oloinen, oli tosi mukava tavata hänet. :D

Li Anderssonia luulin pidemmäksi, mutta hän oli minua lyhyempi, tai ainakin näytti siltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilta olen myös kuullut, että Sipilä olisi miellyttävä ja mukava ihminen. En ole häntä vielä päässyt tapaamaan, mutta haluaisin kovasti.

62

Vierailija
64/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko Gustafsberg on pitkä?

170cm

Vierailija
65/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustaja Eero Suutari ei ainakaan tuoksunut kovin hyvälle, kun tapasin hänet pari viikkoa sitten. :D

Vierailija
66/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Forsberg on paljon pidempi livenä kun videoissaan

Vierailija
67/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Leppilampi oli yllättävän lyhyt.

Vierailija
68/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merja Kyllönen oli yllättävän lyhyt, olen luullut että olisi jotain 170cm mutta vaikutti paljon pienemmältä.

Vierailija
69/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri Ylönen oli ihan tosi pieni ja siro, oltiin Helsinki-Vantaalla samaan aikaan checkinissä syksyllä.

Sami Yaffa, Andy McCoy ja Jonne Aaron ainakin tosi pienikokoisia ja hinteliä miehiä. Kaija Koo on lyhyt myös. Sanni myös lyhyempi kun luulin.

Vierailija
70/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Tervo oli tosi mukava ja hauska seuramies. Hänestä on paljon kerrottu, että olis vähän öykkäri.

Tanja Karpela oli tosi hento ja pieni. Ei ollut mitenkään pitkä, korkeintaan 168cm.

Jari Tervo on ällö. Hahhahhahauska seuramies joo ...kertoo hassuja juttuja ja jakelee kuolapusuja kaikille jotka sattuu tarpeeksi lähelle.

Vierailija
71/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka Pouta ja koira näyttivät aivan samalta kuin Pekka Pouta ja koira telkkarissakin.

Vierailija
72/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin avustajana yhdessä suomileffassa ja siellä tuli nähtyä useita eturivin näyttelijöitä. Olavi Uusivirta oli yllättävän ujo ja syrjäänvetäytyvä, mutta hyvin älykkään oloinen. 

Hänestä jäi todella ujo ja punasteleva kuva itsellenikin.

Vierailija
73/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö näytti minusta pidemmältä kuin 170cm.

Vierailija
74/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Televisiokamera suurentaa. Siksi julkisuuden henkilöitä kuvitellaan hyvin usein isokokoisemmiksi kuin he oikesti ovat. 

Vierailija
75/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa... Olen kuvitellut, että 160-165-senttiset on ihan keskipituisia, mutta hyvä tietää että olenkin lyhyt (167 cm). Matti Vanhaseen olen mäkin törmännyt, ja kyllä hän pitkältä vaikutti, ainakin 180 cm.

Vierailija
76/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Forsberg on paljon pidempi livenä kun videoissaan

Tämä todellakin yllätti minutkin! https://pbs.twimg.com/media/Cti-qqcWYAQwwQ5.jpg

Vierailija
77/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbuske kulki Kampissa kankainen olkalaukku olallaan ja tuijotti koko ajan kädessään olevaa puhelinta kävellessään (kävelin pitkään hänen takanaan, olimme menossa samaan suuntaan). Yllätyin kuinka lyhyt hän oli - ehkä maksimissaan 165 cm

Vierailija
78/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu. Yllättävän normaali, vakavailmeinen.

Vierailija
79/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoossa ministerit ja laulajat ovat aina samoissa " maitokauppajonoissa ". Mutta Senaatintorilla näin Ilkka Kanervan, olipa siinä hieno herra , tosi vitivalkoinen paita ja istuva puku, oli aivan syötävän söpön näköinen. Muutama muu ministeri on perhetuttu, joten heistä en kehtaa kommentoida. Stubbista myös tykkään, urheilullinen, sellainen kunnon partiolainen, ihan turhaan haukutaan, rehellinen ja avoin ja iloinen. Armi Aavikkokin asui täällä ja silloin kun Dannykin. Vesa- Matti Loiri oli naapurissa, silloi Loirilla perheonni vielä kukoisti. Rock.Rock- Hämäläinen piti Mellstenin rannassa omaa hoviaan ja ääni kaikui kauas. Cisse Häkkisellä oli usein vauva kainalossa kaupassakin.  Ranisen Aarnolla oli omituinen itä-saksalinen uusi nainen, istui vaan yläkerran makkarissa ja lakkasi kynsiään. Ei se nainen ymmätänyt laittaa lapselle ruokaa. Sitte se lapsi söi aina meillä.Olihan näitä.

Vierailija
80/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomas Enbuske kulki Kampissa kankainen olkalaukku olallaan ja tuijotti koko ajan kädessään olevaa puhelinta kävellessään (kävelin pitkään hänen takanaan, olimme menossa samaan suuntaan). Yllätyin kuinka lyhyt hän oli - ehkä maksimissaan 165 cm

Tuomas on jotain 180 cm pitkä joten en tiedä miten olet saanut hänestä noin lyhyen kuvan. :D