Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?
Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?
Kommentit (157)
Olen tavannut paljonkin julkkiksia, mutta ketkä ovat yllättäneet:
Antti Tuisku - todella pienikokoinen ja vanhemman näköinen kuin kuvissa
Sampo Kaulanen - näyttää livenä Kimi Räikköseltä
Martina Aitolehti - todella siro ja pienikokoinen livenä
Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkä
Vierailija kirjoitti:
*Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkä*
Wtf?
Vierailija kirjoitti:
Tommi Korpela, karismaattinen ja komea.
Ja todella pitkä ja laiha. Vaimonsa Elina Knihtilä on livenä paljon hoikempi kuin kuvissa ja huomattavan lyhyt Tommiin verrattuna.
Duudson-Jukka on lyhyt ja hintelä.
Henna Peltonen. Todella pieni ja siro, tv:n perusteella luulin paljon isokokoisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkä*
Wtf?
Joo, Sami on sellainen "naamaläski", jolla on kuvissa paljon pulleammat kasvot kuin livenä. Mistä lie johtuu, itselläni on sama vika. Hän on myös hyvin yläkroppapainotteinen ja koska hänellä on tosi kapea lantio, näyttää tläkroppa kuvissa paljon lihavammalta. Jalkansakin ovat n. 3 metriä pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Hectorin näkeminen käpylässä, eräässä kaupassa yllätti minut se, että hän on niin pitkä iso mies.
Hectorhan pyörii usein mustassa pekassa ja alkossa. Olen pari kertaa viinipullot kainalossa etuillut häntä jonossa ja on kyllä pitkä ja harteikas mies.
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkä
Moni sanoo Martina Aitolehteä pieneksi ja siroksi täällä? Onko Martina itse kirjoittelemassa näitä? Hänhän on 170cm pitkä, eikä varmasti yksikään yli 150cm nainen ole pieni ja siro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkäMoni sanoo Martina Aitolehteä pieneksi ja siroksi täällä? Onko Martina itse kirjoittelemassa näitä? Hänhän on 170cm pitkä, eikä varmasti yksikään yli 150cm nainen ole pieni ja siro.
Anna Abreu on siinä rajoilla, hän on aika siro ja pieni, vaikka on 153cm. Mut esim. Kaija Koo on 154cm ja romuluinen ja iso.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella tylsää vertailla julkkisten pituuksia, eikö teillä mitään muuta yllättävää kerrottavaa ole? Olin samassa seurueessa pari kk sitten Paula Vesalan kanssa ja yllätyin hänen käytöksestään. Oli aivan hiljaa koko illan ja katseli vihaisesti kaikkia. Ainoa lause tuli suusta vessajonossa, kun sanoi: "Pois tieltä!"
Olen nyt se negatiivinen tyyppi mutta tämä on jotenkin helppo uskoa. Jotenkin välittyy kylmyys ja joka paikassa avautumassa. Muutenkin näissä näyttelijöissä ja musamimmeissä on vähän se asenne että mitä tylympi niin sen parempi. Koska olen taiteilija niin siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Hedberg - livenä hoikka ja pitkäMoni sanoo Martina Aitolehteä pieneksi ja siroksi täällä? Onko Martina itse kirjoittelemassa näitä? Hänhän on 170cm pitkä, eikä varmasti yksikään yli 150cm nainen ole pieni ja siro.
Martina on oikeasti ihan miniatyyri-ihminen. Näyttää kauhean kookkaalta ja miehekkäältä kuvissa mutta luonnossa ihan 5/5
Vierailija kirjoitti:
On kyllä todella tylsää vertailla julkkisten pituuksia, eikö teillä mitään muuta yllättävää kerrottavaa ole? Olin samassa seurueessa pari kk sitten Paula Vesalan kanssa ja yllätyin hänen käytöksestään. Oli aivan hiljaa koko illan ja katseli vihaisesti kaikkia. Ainoa lause tuli suusta vessajonossa, kun sanoi: "Pois tieltä!"
Paula Vesala on loistanut tällä tyylillä aiemminkin.
Yllättävin kohtaaminen oli ehkä Jaana Pelkosen kanssa junassa. Oli huomattavasti tummempi ja pienempi kuin olin ajatellut. Silloin tajusin, miten paljon telkkari voi vääristää.
Näin kauan sitten myös Mika Halvarin kaupassa. No, kuulantyöntäjät ovat tietenkin isoja, mutta niin isoja! Tunsin nuorena tyttönä itseni kääpiöksi.
Elton Johnin. Hän pimputteli kappaleen hotellin lobbybaarissa. Ihan vierestä näin . en saanut kuvata ohjeiden mukaan , koska hotellilla on yksinoikeus.
Tapasin myös Cliff Richardin,José Felicianon, Bood, sweet and tears ym maailman kuuluisuuksia.
Dudley Moore halusi tarjota minulle shampanjaa, mutta kiitin ei. Tollo kun on. Mitä sillä olisi ollut väliä jos olisin ottanut maljan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna Abreu on siinä rajoilla, hän on aika siro ja pieni, vaikka on 153cm. Mut esim. Kaija Koo on 154cm ja romuluinen ja iso.
Rakenne voi silti olla siro ja pienikokoinen muutoin, kuin sen pituuden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Cheek, yllättävän huomaamaton ja pieni. Meinasin kävellä pariinkin otteeseen päälle illan aikana. Oli mm. Diandran seurassa joka taas oli yllättävän valovoimainen nainen.
Mira Salo, takavuosien missi. Yllätti että oli luonnossa käsittämättömän kaunis ja pidempi kuin oletin.
Matti Vanhanen, todella kookas ja karismaattinen mies vaikka vaikuttaa täydeltä harmaavarpuselta.
Huippumalli haussa Miss J, kahvilassa Helsingissä. Vaikutti tiukalta ohjelmassa mutta olikin todella ystävällinen ja kohtelias kaikille.
Mira Salo yllätti myös mukavuudellaan. Samoin Joanna Kuvaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Martina niin pitkä, pienempi on livenä kuin kuvissa. Mutta se pää on oikeasti erikoisen muotoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt se negatiivinen tyyppi mutta tämä on jotenkin helppo uskoa. Jotenkin välittyy kylmyys ja joka paikassa avautumassa. Muutenkin näissä näyttelijöissä ja musamimmeissä on vähän se asenne että mitä tylympi niin sen parempi. Koska olen taiteilija niin siksi.
Ei kannata hymyillä kuin vain silloin, kun siitä saa rahaa...
Kuningatar Silvia yllätti koska oli todella lyhyt !
Mä kävelin häntä päin hotellin eteisessä/tuulikaapissa mikä se nyt onkaan Tampereella se kylpylähotelli, ei ollut siihen aikaan vielä Holiday Clubin paikka. Jarilla oli tilauskeikka Tampere-talolla, joka sekin liittyi mun töihin ja oltiin näköjään samassa hotellissakin. Ihan oli pehmeä kaveri törmätä, vaikka oli ihan hoikahko siihen aikaan. Hän ei ollut tullut edes ulos kaapista vielä silloin, eikä mun häntä fanittava kaverini millään uskonut, että vois olla homo, mut se törmäys, vilkaisu ja livenä tapaaminen kyllä vahvisti, että on. Ei sillä, että asialla ois mitään väliä, kaverini vaan on nainen ja haaveili pääsevänsä Jarin vaimoksi :D