Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?
Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu Taiveaho näyttää sirolta kuvissakin mutta hän oli niin pieni ja siro että ajattelin hänen kaatuvan jos puhallan!
No kuin pieni Antti Kaikkonenkin sitten on, kun ei näytä olevan kovin suuri kokoero heillä vanhoissa kuvissa? Kaikkosella on sellainen ison miehen habitus, niin ajattelin, että Taiveahokin on ainakin 175cm ja isokokoinen nainen. Molemmat pygmejä siis?
Tarkoitan tätä, kun Kaikkonen on kuulema 187cm pitkä. Ei tuo Taiveaho niin pieneltä ja sirolta hänen rinnallaan näytä? http://1.bp.blogspot.com/-j36qJbL-jWA/Tt-8m2pfdWI/AAAAAAAAAbw/uU5n4gT3V…
Jari Sillanpää, yritti iskeä minua😐
Välistä raskasta olla hopeakettu😕 Vastustamaton charmini kun valitettavasti ei tunne sukupuolirajoja😕
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Till Lindemann (Rammstein) on vielä vaikuttavampi "luonnossa", kuin videoilla ja telkkarissa.
Hieman vaikuttaa siltä, että tämä ketju todistaa sen, että tv tosiaankin lihottaa ja saa kaikki näyttämään jättiläisiltä :D Ja siinä syy, miks kaikki hollywoodilaisetkin ovat aivan kääpiöitä. Tätä on syytä pohtia kun seuraavan kerran näkee telkkarissa tosi hoikan ja pienen ihmisen, että miten ruipeloita ovatkaan sit oikeassa elämässä.
Sampo Kaulanen on todella lyhyt ja pieni. Martina on tosi siro ja meikittömänäkin kaunis.
Helena lindgren on upea livenäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Anne Pohtamon 80-luvulla. Oli aika lyhyt ja tavallisen näköinen. Ei olisi arvannut missiksi. Kasvoilla se kuvista tuttu vakioilme.
Mulla päinvastainen kokemus 1980-luvulta.
Hän tuli Stockalla vastaan ja näin ihan läheltä. En ollut ikinä pitänyt häntä kuin korkeintaan näpsäkän nättinä. Mutta hän olikin Tyrmäävän Kaunis, haukoin ihan henkeäni. Vieläkin ihmettelen miten voi ollakin niin jumalattoman kaunis.
Minäkin olen myynyt Annelle vaatteita, mikä karisma ja miten kaunis hän on.
Teemu Selänne, mielettömän mukava ja jaksoi poseerata kuvissa kaikkien kanssa.
Tommi Korpela, karismaattinen ja komea.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun minusta Vanhanen vaikutti melko lyhyeltä. Vertailun vuoksi olen itse siis 167cm. Oli tosi symppis ja mukavan oloinen, oli tosi mukava tavata hänet. :D
Li Anderssonia luulin pidemmäksi, mutta hän oli minua lyhyempi, tai ainakin näytti siltä.
Matti Vanhanen on melkein kaksimetrinen, 198cm. Ei kyllä anna lyhyttä vaikutelmaa edes pitkien ihmisten joukossa, että oletkohan erehtynyt henkilöstä. Olen seissyt hänen vieressä myös. Hän on poikkeuksetta kaikkia miehiäkin melkein päätä pidempi.
Eevi Teittinen ruisrockissa teemunsa kanssa, yllätti miten pieni on. Olen itsekin vain 163 cm mutta silti.
Matti Salminen, mukava ja niin syötävän hyvännäköinen vielä livenäkin. Ihana karismaattinen persoona.
Danny tuli vastaan laivan käytävällä yllättäen. On oikeasti pitkä mies.
Waltteri Torikan näin kaupassa. Mun mielestä hän ei näytä kuvissa kummoiselta, mutta livenä tosi näyttävän näköinen ja tyylikäs ja oikein hyppäsi esille sieltä muiden ihmisten joukosta. Ja upeat silmät!
Vappu Pimiä. Luonnossa väsähtäneen ja vanhentuneen näköinen. Tv-kuva vääristää.
Sonja kirjoitti:
Ressu Redfordin näin ruokakaupassa.
Ressu yritti kurkottaa hyllyltä tonnikalapurkkia, ei ylettänyt joten
minä otin hyllyltä purkin ja annoin sen Ressulle.
Minä olen 165 cm ja tunsin kerrankin itseni pitkäksi.
Oliko sulla korkkarit? Ressu on nimittäin 168 cm.
Sonja kirjoitti:
Ressu on 168cm ja tonnikalat ei ole koskaan niin ylhäällä, koska säilykepurkkeja ei saa sijoittaa sellaiseen korkeuteen kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Oliko sulla korkkarit? Ressu on nimittäin 168 cm.
Ei ne korkkaritkaan auta, koska ne antaa lisäpituutta vain kantapään alle.
Blind Channelin Aleksi aka Alex Mattson näyttää kuvissa todella pieneltä, mutta on livenä yllättävän pitkä. Oltiin samalla lennolla Helsinki-Oulu.