Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?

Vierailija
15.03.2018 |

Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?

Kommentit (157)

Vierailija
21/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-Leena Härkönen. Tiesin että hän on pienikokoinen, mutta oli kyllä vieläkin pikkuisempi. Viehättävä, älykäs, hieman ujon tuntuinen. Sellainen ihminen, jonka haluaisi ystäväkseen

Vierailija
22/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Kurri näytti jotenkin paljon komeammalta ja raamikkaammalta livenä kuin telkkarissa tai lehdissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin et kuka ihan suattanan pitkä äijä lompsii vastaan, no sehän oli Danny. Iso D todellakin!

Pidin häntä akkamaisena ja äitelänä, mutta livenä on osoittautunut ihan fiksuksi ja miellyttäväksi. Olen nähnyt haastateltavana ja toisessa paikassa jutellut hänen kanssaan.

Vierailija
24/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb on itse asiassa aivan äärimmäisen viehättävä ja seksikäs livenä. Jotenkin ei sitten yhtään välity kuvissa tai telkkarissa.

Vierailija
25/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Kurri näytti jotenkin paljon komeammalta ja raamikkaammalta livenä kuin telkkarissa tai lehdissä.

Minusta taas ei. Näytti ihan perusjampalta Matinkylän Siwassa lasten kanssa.

Vierailija
26/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Anne Pohtamon 80-luvulla. Oli aika lyhyt ja tavallisen näköinen. Ei olisi arvannut missiksi. Kasvoilla se kuvista tuttu vakioilme.

Vierailija
27/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin Olli Hermania leuhkaksi ja oudoksi, mutta onkin todella ystävällinen, sympaattinen, kohtelias ja ihana. Miehekäs, upea kroppa, harteikas ja valloittava hymy. Ihana energia myös!

Vierailija
28/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ku parilla, Cheek on älyttömän pien ja jotenki huomaamattoman näkönen.

Vierailija
29/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ainakin tämän naisen olleen Janina Fry, tästä on jo aikaa, ennen kuin sai lapsia. Olin jotenkin ajatellut hänet isommaksi, siksi mietin että oliko hän vai saman näköinen vain. Mutta todella kaunis nainen, teki mieli vain tuijottaa vaikka hetero olen.

Vierailija
30/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-Hunk Mikko ja hänen tyttöystävänsä, se toinen puolikas Pets-duosta, olivat tosi lyhyitä. Ja nainen muuten oli aidosti kiva, mitä en epäillytkään. Olen palvellut heitä juna-aseman kioskissa.

Vierailija
31/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?

Joulupukki. Olen nähnyt muutamankin kerran ja jotenkin joka kerralla vaikuttanut vähän erilaiselta.

Vierailija
32/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna-leena härkösen olen usein nähnyt samassa sporassa Punavuoressa se yllätti kun hän näpläsi puhelinta eikä hänellä ollut älypuhelinta vaan joku vanhanaikannen luuri johon kirjoitti tekstiviestiä.

Arto Nybergin näin tänään punavuoressa

Vierailija
33/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka hölkkäili vastaan joskus -99, näytti yhdeltä 7:stä kääpiöstä.

Vierailija
34/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oopperalaulajista: Ihan älyttömän mukavia, vaatimattomia ja sydämellisiä ovat ainakin Soile Isokoski ja Tommi Hakala.

Vierailija
35/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena on tosi lyhyt, Pate Mustajärvi on mieheksi lyhyt. Susa Matson on pervo, Bo Martin Erik Erikson on pitkä eikä osaa laulaa, mutta on ihana! Thomas Anders on pelle.

Vierailija
36/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin Olli Hermania leuhkaksi ja oudoksi, mutta onkin todella ystävällinen, sympaattinen, kohtelias ja ihana. Miehekäs, upea kroppa, harteikas ja valloittava hymy. Ihana energia myös!

Nautinnollista katsoa keikkaa <3 Toinen epeli Michael Monroe, pappa pistää lavalla täysillä ja tehokkaammin kuin moni nuoremmista.

Vierailija
37/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katri Helena on tosi lyhyt, Pate Mustajärvi on mieheksi lyhyt. Susa Matson on pervo, Bo Martin Erik Erikson on pitkä eikä osaa laulaa, mutta on ihana! Thomas Anders on pelle.

Tunnistin pari nimeä

Vierailija
38/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laura malmivaara kaupassa. oli niin arkisen näköinen kun olla ja voi, likainen laukku olalla

Vierailija
39/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina aitolehti. Oli luonnossa lyhyt ja pienikokoinrn, vaikka luo itsestänsä jotain "Amatzoni kuvaa" . Eli muka on pitkä.... ja lihaksikas... Tunsin iterni viime kesänä koljatiksi hänen rinnallaan. Olen 173/63, monipuolisesti liikuntaa harrastava 38 v nainen.

Vierailija
40/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jari Litmanen oli nuorena livenä hentoinen mies.  En tiedä, onko pyylevöitynyt vanhemmiten.

Ainakaan se ei löydä tv-ruutuun sopivaa takkia. Aina ne pukee sen johonkin kummasti yllä roikkuvaan lootaan.