Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Julkkis, jonka olet nähnyt livenä, mikä yllätti?

Vierailija
15.03.2018 |

Oliko pitempi, lyhyempi, kauniimpi...kuin kuvissa tai filmillä?

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

laura malmivaara kaupassa. oli niin arkisen näköinen kun olla ja voi, likainen laukku olalla

Ei se elokuvissakaan ole erityisen "epäarkinen". Luonnossa paljon pidempi kuin luulisi.

Vierailija
42/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin Olli Hermania leuhkaksi ja oudoksi, mutta onkin todella ystävällinen, sympaattinen, kohtelias ja ihana. Miehekäs, upea kroppa, harteikas ja valloittava hymy. Ihana energia myös!

Yritä nyt pysyä housuissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko sanoa bloggaajan? Voivathan hekin olla aika tunnettuja. Natalia Oona Helsingissä, oli kauniimpi kuin kuvissa sillä ainaisella suun mutristus-virneellä. Oli tosi tyylikäs myös.

Vierailija
44/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena Tauski oli livenä tosi hot- luulin häntä ylimakeaksi ennen kuin käveli vastaan. Nykyään ei sytytä.

Vierailija
45/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Turkulainen ex-missi oli isompi kuin olin ajatellut. Hän hymyili minulle ystävällisesti ja oli kyllä kaunis.

Martina Aitolehti ei tod. ole 170 cm. Minä olen 170 cm ja hän oli minua päätä lyhyempi, 150-160 cm. Mistä ne repii noita mittoja?

Heidi Wilman oli kauniimpi luonnossa kuin tv:ssä.

Anna-Liisa Tilus oli aika arkisen näköinen.

Laura Malmivaara oli arkisen näköinen.

Vierailija
46/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä mtv3 studiolla ja juttelin jonkin aikaa Jenni vartiaisen kanssa kun hän oli mukana yhdessä harvoista tv ohjelmista mihin suostui osalistumaan. Aivan upea nainen ja kiva ja tosi kaunis livenä. Mua pitempi korkkareissa.

M26

Vierailija
47/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina aitolehti. Oli luonnossa lyhyt ja pienikokoinrn, vaikka luo itsestänsä jotain "Amatzoni kuvaa" . Eli muka on pitkä.... ja lihaksikas... Tunsin iterni viime kesänä koljatiksi hänen rinnallaan. Olen 173/63, monipuolisesti liikuntaa harrastava 38 v nainen.

Sama. Varsinkin aiemmin kun ei ollut vielä niin lihaksikas niin oli aivan pikkuinen, ihmettelen miten missi on niin lyhyt kun itse olen 170 cm ja oli minua lyhyempi.

Vierailija
48/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne Aaron oli pienen näköinen. Lyhyt. Paljonkohan hän on pitkä?

Vierailija
49/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl vaikutti niljakkaalta ja epäluotettavalta 2013 :/

Vierailija
50/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku oli ystävällinen ja söpö!

Vierailija
51/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin raitiovaunussa poikkeuksellisen kauniiseen vanhempaan naiseen jota jäin tuijottamaan ku oli niin kaunis. Hetken kuluttua tajusin, että oli Anna Leena Härkönen. 

En tunnistanut, koska näyttää kuvissa ja leffoissa tosi  kulahtaneelta. Ainoastaan ilmeisesti livenä tosi kauniilta.

Vierailija
52/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä julkisuuden henkilöt kuvittelee melko pitkiksi, sitten hämmästyy, kun ovatkin paljon pienempiä. Mm. Elisabeth Rehn on todella pieni, ehkä 150 cm, Anna-Leena Härkönen varmaan siitäkin vähän lyhyempi ja vielä todella hoikka. Jos bloggaajat lasketaan julkkiksiksi, niin Linda J. oli myös tosi pikkuinen, itseäni päätä lyhempi (olen 174 cm) ja sellainen reippaan ja aktiivisen oloinen, kun muutama vuosi sitten käveli kadulla vastaan. Mungo-Annan olen nähnyt kerran kaupassa, hän vaikutti yllättävän ujolta ja herkältä. Bloggaajat Kiira ja Julia olivat myös lyhyempiä kuin kuvittelin (ehkä 165 cm ja 169 cm) ja ihan perus parikymppisen tytön näköisiä, blogeissa he mielestäni ovat pysäyttävän hehkeitä. Ex-missi Viivi P. on myös yllättävän lyhyt, n. 165 cm ja toki oikein nätti, mutta myös niin arkinen, etten olisi tajunnut hänen olevan hän, ellei erikseen olisi mikrofoniin kertonut nimeään (on joskus ollut Aleksi 13 juontamassa alennusmyyntitapahtumia). Se yksi ex-missi Pirita (en muista sukunimeä, taisi olla jonkun jääkiekkoilijan vaimo) oli kerran samassa kaupassa ja hänellä oli tosi kaunis ja iloinen hymy ja oli kauniimpi kuin kuvissa / tv:ssä.

Vierailija
53/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Gustafsberg on minimaalisen pieni.

Linda Lampenius on todella mukava ja iloinen.

Tiina Jylhä on pienempi kuin kuva antaa ymmärtää, mutta yhtä pelottava.

Vierailija
54/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Turunen oli joskus Nightwish-aikoina samalla lennolla kanssani ja odotettiin matkalaukkuja vierekkäin, oli aika lyhyt ja pienikokoinen, hyvin kaunis ja virheetön iho, oli täysin meikittä.

Jussi Lampi ja tyttärensä (rip) istuivat joskus vieressäni konsertissa, Jussi on todellakin vaikuttavan pituinen ja kokoinen.

Vierailija
55/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko Nousiainen ja Sofia Belórf (vai mikä se nyt on) osuivat kassalleni vuosia sitten, kun olivat vielä yhdessä. Molemmat ovat todella pieniä, itse 177 cm pitkänä olin heitä reippaasti pidempi. Niko ehkä 170 ja Sofia vielä pienempi. Olivat kohteliaita kyllä.

Vierailija
56/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenni-kalle taipale, oli lyhyempi kuin minä. Pihla Viitala oli hoikempi kuin kuvissa (tästä jo aikaa, laihduttiko johonkin rooliin?)

Vierailija
57/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena hotellissa huonetarjoilijana. Joku oli tilannut katkarapusalaatin. Koputin, ja oven avasi Katri Helena. Hän oli pieni, herttaisesti hymyilevä ja katsoi salaattia ihastuneen näköisenä. Olisi tehnyt mieli sanoa, että minut nimettiin sinun mukaasi, mutta jätin sanomatta.

Vierailija
58/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benjamin Peltonen, pitkä ja säteilevä nuori mies. Näytti kellertävissä vaatteissa itse auringolta. Luulin kuvien ja julkisuuden perusteella pieneksi.

Mikael Gabrielia pidin myös ihan pojankloppina mutta oli Triana kainalossaan kookkaampi kuin luulin (Triana taas oli sirompi kuin ajattelin). Molemmat ovat uskomattoman kauniita ihmisiä.

Jutta Gustafsberg oli hirveän mukava ihminen ja huokuu hyvää energiaa. Oli lähestyttävämpi kuin luulin.

Vierailija
59/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Anne Pohtamon 80-luvulla. Oli aika lyhyt ja tavallisen näköinen. Ei olisi arvannut missiksi. Kasvoilla se kuvista tuttu vakioilme.

Mulla päinvastainen kokemus 1980-luvulta. 

Hän tuli Stockalla vastaan ja näin ihan läheltä. En ollut ikinä pitänyt häntä kuin korkeintaan näpsäkän nättinä. Mutta hän olikin Tyrmäävän Kaunis, haukoin ihan henkeäni. Vieläkin ihmettelen miten voi ollakin niin jumalattoman kaunis.  

Vierailija
60/157 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko Gustafsberg on pitkä?