Onko keski-ikäinen mies pyöräilytrikoissa hot or not?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no nyt valkenee, mitä varten kurttuiset ukot säälittävissä pöksyissään ja kypärässään pysähtyy toljastelemaan ympärilleen.
Minä kun olen ajatellut niiden olevan eksyneitä dementikkoja, jotka lähti erehdyksessä kotoaan pelkissä kalsareissa.
Ei ole pälkähtänyt päähän, että ne kuvittelevat sääliviä vilkaisuja ihaileviksi.Ei kyllä ole naurettavampaa kombinaatiota suuruudenhulluudesta ja huonosta itsetunnosta, kuin suomalaisella miehellä.
Kylläpä taas ylipainoiset miehet yrittää nostaa itseään ylös polkemalla alas naisten himoitsemia alfoja
Olen kyllä nainen. Ja huojentavaa kuulla, että sedät tiukkispökissään ei ehkä olekaan dementikkoja. Vaan sellaisia joilla on muhkea.....
harhakuvitelma vetovoimastaan.Yleensä joutuu polkemaan siirtymän(ihmisten seasta maantielle). Olen oppinut vuosien saatossa tunnistamaan juuri maantiepyöräilyn aloittaneet ns. Pearl Izumi tms. tiimikamoissa(Pro-pyöräilijöiden tiimit) kasvot punaisena viidentonnin fillarilla polkevat keski-ikäiset äijät, kuten itse olen. Näillä henkilöillä on yleensä enemmän tarve elostella fillareilla ja heillä, jos joillain on harhakuvitelma siitä, että olisivat jotenkin cooleja ja kova vetovoima, ovathan sentään maantiepyöräilijöitä. Näiden Pearl Izumi- henkilöiden(mitä vanhemmasta, myös nuorempia) harrastus loppuu yleensä ensimmäiseen kauteen, koska he eivät käsitä sitä kuinka vaativasta lajista on kyse, jos esim. haluaa polkea kilpaa. Kulmakuppilaan voi toki mennä esittelemään uutta pyörää, se on sitten monella siinä. Pyörä ei kulje ensimmäisenä kesänä samalla tavalla kuin xx vuotta harrastaneilla ja infarkti on lähellä kisakuskien ja "kovempien" harrastajien peruskuntolenkillä, jos on harhakuvitelmia omasta kunnostaan. Minua ei kiinnosta yhtään mitä joku ajattelee ja pitää minua pellenä trikoohomona. Treenaan ympäri vuoden, koska tätä ei voi jättää tauolle. Minä tykkään ajaa pelkän veden ja hiilareiden(myös muuta evästä pidemmillä mukana) voimalla 100-200km lenkkejä ihan huvikseni vaikka putkeen pysähtymättä, ilman sen suurempia ponnisteluja, koska pystyn siihen. En tarvitse moottoripyörää/mopoa, mistä joku taas tykkää. Minä tykkään ajaa fillarilla 10km temmon ~40km/h keskinopeudella, koska pystyn siihen. Kukaan trikoohomoksi huutelia, tuulilasin juuri minun kohdalla pesijä ei voi viedä sitä fiilistä minulta, kun ketjut kahisee, tuuli suhisee korvissa ja fillari kiitää kohti määränpäätä. Poljen aina seurakamoissa, niin niiden kanssa osaa käyttäytyä paremmin:)
Hyvää kevättä jokaiselle, kävelet, ajat jopolla, autolla, moottoripyörällä tai vain lyllerrät makkarat pursuen tiukkojen trikoiden välistä:) Yritetään kuitenkin käyttäytyä liikenteessä, niin jokaisella on suurempi mahdollisuus päästä kokemaan keski-iän kolotukset:)
Nuori lihaksikas Hot. Vanha NOT
Herrasmiespyöräilijöiden velvollisuus ja vastuu on valistaa naisia kaikissa käänteissä heidän omasta tahdostaan. Peukalosääntönä voi sanoa, että "sedät tiukkispöksyissään" tuottaa siis virittyneisyyttä. Ennen tätä sanottiin naisten hysteeriseksi käytökseksi. Mielestäni tämä on ollut liioittelua. Kuvaisin mieluummin voimakas seksuaalinen kiihottuminen ja lievästi epärationaalinen käytös tunnusmerkkeinä.