Onko keski-ikäinen mies pyöräilytrikoissa hot or not?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no nyt valkenee, mitä varten kurttuiset ukot säälittävissä pöksyissään ja kypärässään pysähtyy toljastelemaan ympärilleen.
Minä kun olen ajatellut niiden olevan eksyneitä dementikkoja, jotka lähti erehdyksessä kotoaan pelkissä kalsareissa.
Ei ole pälkähtänyt päähän, että ne kuvittelevat sääliviä vilkaisuja ihaileviksi.Ei kyllä ole naurettavampaa kombinaatiota suuruudenhulluudesta ja huonosta itsetunnosta, kuin suomalaisella miehellä.
Kylläpä taas ylipainoiset miehet yrittää nostaa itseään ylös polkemalla alas naisten himoitsemia alfoja
Keski-ikäinen ei voi olla alfa. Propsit liikunnasta, mutta keski-ikäinen mies on not.
Todellakin on hot, jos on timmi ja treenatut reisi- ja pohjelihakset erottuu selkeesti!
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kropasta, 160kg ei näytä niissä kovin hyvältä.
Mutta ei näytä hyvältä laiha luiperokaan, jolla ikää jo 50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha, no nyt valkenee, mitä varten kurttuiset ukot säälittävissä pöksyissään ja kypärässään pysähtyy toljastelemaan ympärilleen.
Minä kun olen ajatellut niiden olevan eksyneitä dementikkoja, jotka lähti erehdyksessä kotoaan pelkissä kalsareissa.
Ei ole pälkähtänyt päähän, että ne kuvittelevat sääliviä vilkaisuja ihaileviksi.Ei kyllä ole naurettavampaa kombinaatiota suuruudenhulluudesta ja huonosta itsetunnosta, kuin suomalaisella miehellä.
Kylläpä taas ylipainoiset miehet yrittää nostaa itseään ylös polkemalla alas naisten himoitsemia alfoja
Keski-ikäinen ei voi olla alfa. Propsit liikunnasta, mutta keski-ikäinen mies on not.
Vesa keskinen, Esko Eerikäinen, Oskari Katajisto..
Muutama keski-ikäinen alfamies joille nuoret mimmit lankeaa kerta toisensa jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hirvittää naiset, jotka survovat itsensä mihin hyvänsä legginseihin jne. yoga-juttuihin ja makkarat pursuavat vyötäröllä. Tulee kylmiä väreitä kuvotuksesta ja myötähäpeästä! Moni trikoomies on tiukassa kunnossa, valitettavan moni ei.
Pyöräilevät miehet on yleensä tikissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Ihanasti kulttaa pakarat läpi, nam
Niin, kuivat, korppuiset laihat pikku pakarat. Yök.
Kateelliset miehet täällä sivaltavat. Sori vaan jos viedään teidän naiset ;)
-fillaristi-
Sori nyt meni pieleen, olen +50v nainen, enkä tykkää miehistä joilla on kuiva pikku perse ja kuivat pikku kasvot :)
Hot. Paljon pyöräilevillä miehillä on yleensä hyvä vartalo.
Pyöräilytrikoot nyt vaan on hyvät pyörällä treenatessa. Käytän itsekin. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama keski-ikäinen alfamies joille nuoret mimmit lankeaa kerta toisensa jälkeen
En panisi. Rahat voisin ottaa, mutta halia kummempaa yksikään noista ei multa saisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama keski-ikäinen alfamies joille nuoret mimmit lankeaa kerta toisensa jälkeenEn panisi. Rahat voisin ottaa, mutta halia kummempaa yksikään noista ei multa saisi.
Sanot vain.
Must kaikki hyväpebaiset, niin naiset kuin miehetkin, näyttävät hotilta tiukoissa vetimissä. Toisaalta myös hieman mahakas salikarju collegeissaan on hot.
Mä oon lihakseton honkkeli, joten en näytä kovin kummoiselta trikoissani, mutta kun ne on turvalliset ja mukavat silloin, kun haluaa keskittyä menemään lujaa ja teknisesti hyvin eikä siihen, jääkö lahje pinnojen väliin, niin trikoilla mennään - vieläpä vaippatrikoilla, jos on pitkä lenkki! Ja juostessa ilman vaippaa.
Luulisin, että on - aika vastustamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, kunhan pyöräilet niissä vain kuntopyörällä omien seiniesi sisäpuolella.
Kateellisuus niin paistaa läpi!
Ei, en kaipaa kuntopyörää. Mutta joillain on sellainen olkkarissa ja kotonaanhan voi pyöräillä vaikka alasti, jos huvittaa.
Mä tykkään vesilajeista: melonnasta, uinnista ja kalastuksesta.
Hot. MAMIL (middle-aged man in lycra, Wikipedia).
Ja oih niitä hiihtäviä miehiä: Teräs reidet kiiltää ja hoikkavartaloiset miehet kiitää ufolaseissaan pitkin hohtavan valkoista maisemaa. Siinä silmä lepää, toisin kuin maken ja pertsan kaljakessissä joka vaivalloisesti hyllyy puolelta toiselle kun he yrittävät nousta aamulla sängystä kolmatta kertaa siinä siltikään onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä nainen. Ja huojentavaa kuulla, että sedät tiukkispökissään ei ehkä olekaan dementikkoja. Vaan sellaisia joilla on muhkea.....
harhakuvitelma vetovoimastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja oih niitä hiihtäviä miehiä: Teräs reidet kiiltää ja hoikkavartaloiset miehet kiitää ufolaseissaan pitkin hohtavan valkoista maisemaa. Siinä silmä lepää, toisin kuin maken ja pertsan kaljakessissä joka vaivalloisesti hyllyy puolelta toiselle kun he yrittävät nousta aamulla sängystä kolmatta kertaa siinä siltikään onnistumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama keski-ikäinen alfamies joille nuoret mimmit lankeaa kerta toisensa jälkeenEn panisi. Rahat voisin ottaa, mutta halia kummempaa yksikään noista ei multa saisi.
Sanot vain.
Sori vaan pappa. Ajatuskin vanhasta miehestä alasti kuvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Hot. Paljon pyöräilevillä miehillä on yleensä hyvä vartalo.
Pyöräilytrikoot nyt vaan on hyvät pyörällä treenatessa. Käytän itsekin. Olen nainen.
Samaa mieltä! Eihän keski-ikäiset ole mitään kurttuisia ukkoja vaan miehiä parhaimmillaan.
Tulkaa Joensuuhun katsomaan paikallista kuuluisuutta, Karate Mauria...
Minusta on täysin epäolennaista, minkälaisessa asustuksessa keski-ikäinen mies, tai ylipäätään minkään ikäinen mies/nainen liikkuu, pääasia että liikkuu.