Onko keski-ikäinen mies pyöräilytrikoissa hot or not?
Kommentit (103)
Not. Säälittävän ja naurettavan näköistä. Propsit kuntoilusta. Mutta ei kiinnosta yhtään.
Lirahtiko tippa kun mietit asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Not. Säälittävän ja naurettavan näköistä. Propsit kuntoilusta. Mutta ei kiinnosta yhtään.
Taidat olla mies!
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Ihanasti kulttaa pakarat läpi, nam
Niin, kuivat, korppuiset laihat pikku pakarat. Yök.
Köyhät ja lihavat täällä vaan taas huutelee kun itsellä ei riitä rahkeet maantiepyöräilyn tai hiihdon eleganssiin :) Kai muuten tiedätte miksi pyöräilykenkien kuuluu olla valkoiset? No tietenkin siksi koska RAHAA ON käyttää sellaisia. Kun ne menee likaiseksi niin ne heitetään menemään ja ostetaan uudet tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne. Ihanasti kulttaa pakarat läpi, nam
Niin, kuivat, korppuiset laihat pikku pakarat. Yök.
Kateelliset miehet täällä sivaltavat. Sori vaan jos viedään teidän naiset ;)
-fillaristi-
Trikoot sopivat vain pikajuoksijoille.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ja lihavat täällä vaan taas huutelee kun itsellä ei riitä rahkeet maantiepyöräilyn tai hiihdon eleganssiin :) Kai muuten tiedätte miksi pyöräilykenkien kuuluu olla valkoiset? No tietenkin siksi koska RAHAA ON käyttää sellaisia. Kun ne menee likaiseksi niin ne heitetään menemään ja ostetaan uudet tilalle.
Näin se menee.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kropasta, 160kg ei näytä niissä kovin hyvältä.
No, ei ne 60-kiloset kuivakat ukkelitkaan. Lihaksettomat tikkujalat trikoissa 😱
Vierailija kirjoitti:
Trikoot sopivat vain pikajuoksijoille.
Sopii myös maratonisteille <3
Ihan ok, kunhan pyöräilet niissä vain kuntopyörällä omien seiniesi sisäpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok, kunhan pyöräilet niissä vain kuntopyörällä omien seiniesi sisäpuolella.
Kateellisuus niin paistaa läpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies!
No en ole. Vanhat äijät vaan ei kiinnosta pätkääkään. Mun puolesta voit kuntoillut vaikka alasti ja edelleenkään ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla mies!
No en ole. Vanhat äijät vaan ei kiinnosta pätkääkään. Mun puolesta voit kuntoillut vaikka alasti ja edelleenkään ei kiinnosta.
niin läpinäkyvää ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeesti sporttinen mies niin ei pyöräilyvaatteet pahalta näytä, iästä viis. Toki se näyttää pahalta, jos vaikuttaa siltä että pullistellaan vaan pullistelemisen ilosta, liikkumisen iloa mieluummin. Oma lähes keski-ikäinen mieheni ainakin on hyvännäköinen missä vaan treenivermeissä <3.
Eli meillä muilla keski-ikäisillä on myös toivoa?
jos ootte fittejä ;) Mut mun maku on monessa muussakin asiassa vähän omalaatuinen, joten ei kannata ajatella et edustaisin suurta enemmistöä. Eiköhän kaikille ottajansa ole, mutta omansa kullekin!
Aha, no nyt valkenee, mitä varten kurttuiset ukot säälittävissä pöksyissään ja kypärässään pysähtyy toljastelemaan ympärilleen.
Minä kun olen ajatellut niiden olevan eksyneitä dementikkoja, jotka lähti erehdyksessä kotoaan pelkissä kalsareissa.
Ei ole pälkähtänyt päähän, että ne kuvittelevat sääliviä vilkaisuja ihaileviksi.
Ei kyllä ole naurettavampaa kombinaatiota suuruudenhulluudesta ja huonosta itsetunnosta, kuin suomalaisella miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Se siitä lajin ekologisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Aha, no nyt valkenee, mitä varten kurttuiset ukot säälittävissä pöksyissään ja kypärässään pysähtyy toljastelemaan ympärilleen.
Minä kun olen ajatellut niiden olevan eksyneitä dementikkoja, jotka lähti erehdyksessä kotoaan pelkissä kalsareissa.
Ei ole pälkähtänyt päähän, että ne kuvittelevat sääliviä vilkaisuja ihaileviksi.Ei kyllä ole naurettavampaa kombinaatiota suuruudenhulluudesta ja huonosta itsetunnosta, kuin suomalaisella miehellä.
Kylläpä taas ylipainoiset miehet yrittää nostaa itseään ylös polkemalla alas naisten himoitsemia alfoja
Pyöräilypiireissä tiedetään, että myös ajeltu miessääri/pohje on ns. nopeampi. Asiaa tuntemattomat sivulliset toki voivat pitää tätä aivan fuulana tai pyöräilyfanaatikkojen keskikaljapäissään keksimänä höpötyksenä...
Välillä tyttöystävä on kuittaillut, että "...jumankauta, sulla on sileemmät sääret kuin mulla!" Otan tämän aina humoristisena kohteliaisuutena :)