Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on teidän henk koht valtit avioliittomarkkinoilla?

Vierailija
15.03.2018 |

Olen yrittänyt listata hyviä puoliani tyttökavereiden yhteistä illanviettoa varten. Sinne tulee joku elämänvaihe kouluttaja kertomaan parinmuodostuksen haasteista ja tsemppaamaan, kun melkeen kaikki ollaan sinkkuja.

Niin saatiin etukäteen tehtäväksi laatia listat omista hyvistä puolista sekä tilanteista joissa viihtyy ja on onnellinen. Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.

En vaan keksi muuta niin taidan laittaa sen.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieleminen.

Vierailija
2/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen fiksu, koulutettu ja varakas nainen, jolla ihan hyvä työpaikka. Olen jalat maassa oleva nainen, joka ei pienistä pelästy ja jolla elämänhallinta ja mielenterveys ovat reilassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nieleminen.

Se 15 v jonne on täällä taas.

Vierailija
4/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo jo hyvä alku. Mietit itseesi ja toisia positiivisesti niin alat huomata muutakin kuin ulkoiset seikat. Tsemppiä!

Vierailija
5/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää niellä. Niin ei se ehkä sitten. Ap

Vierailija
6/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen, huumorintajuinen ja älykäs.

Empaattinen ja tunteikas.

Kiltti ja hellä.

Itse kylläkin olen pelkästään itsenäinen ja älykäs, mutta kaikki muut voi feikata kun lisäavuina on

Hoikka, hyvät rinnat ja peppu.

Vierailija
7/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.

En vaan keksi muuta niin taidan laittaa sen.

Tuo on juurikin se mitä miehet hakevat. Jos on vielä nätit kasvot niin pyhä kolminaisuus on koossa.

Riittää kun laitat profiilin Instaan ja saat jääkiekkoilijoita jonoksi asti.

Esikuvana voit käyttää kaikkia nykyisiä jääkiekkoilijoiden vaimoja ja tyttöystäviä.

Vierailija
8/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hauska, fiksu, rento, hyvin koulutettu ja palkattu. Vaalea pitkä tukka ja isot tissit. Itsenäinen mutta tykkään halailla ja hemmotella.

Näillä avuilla löysin mieheni jo fuksivuonna 15 vuotta sitten.

Vierailija
9/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo naimisissa mut yritetään

- olen onnistunut jo kerran! haa!

- olen älykäs

- olen töissä

- minulla on huumorintajua ja olen joskus saanut jopa miehet nauramaan hervottomasti

- seksi on helppoa ja kivaa

- minulla on pitkä tukka

En jaksa nyt enempää. Onko sun pakko mennä johonkin "markkinoille" ap?

Vierailija
10/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen toista kertaa naimisissa ja en ole niitä koskaan minään markkinoina ajatellut.

Fyysisesti olen nätti naamaltani, mutta juu, olen ylipainoinen, pikkuinen hobitti (jaloissakin on karvoja...).

Luonteeltanikin olen aika hobitti. Mukavuudenhaluinen, laiskahko, rakastan hyvää ruokaa ja juomaa.

Mutta olen aika leppoisa ja helppo kumppani nykyisessä liitossani. Elän ja annan toisen elää, me ollaan yhdessä vapaaehtoisesti ja rakkaudesta, meillä on yhdessä kivaa, ei tarvii olla mustaskkainen kummankaan. Ovi on auki mennä ja tulla. Olen empaattinen, suvaitsevainen, kunnioitan jokaisen ihmisarvoa. Siinä ne minun vahvimmat valttikorttini, miksi minusta pidetään ja miksi minun kanssa on helppo tulla toimeen. Miksi minua rakastetaan. Puoliso, mutta myös ystävät, ystävän rakkaudella.  Paitsi exä. Jos häneltä kysytään niin olen nalkuttava ja vittumainen akka joka aina moittii ja jonka kanssa ei vaan voi elää sovussa. No, totta tuokin. Mutta hänellä näitä tälläisiä ihmisiä on elämässä useampiakin, ollut ennen minua ja on ollut minun jälkeeni myös. Mulle taas exä on ihan ainoa laatuaan...

Vierailija
11/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan hankkinut puolisoani miltään markkinoilta.

Vierailija
12/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hauska, fiksu, rento, hyvin koulutettu ja palkattu. Vaalea pitkä tukka ja isot tissit. Itsenäinen mutta tykkään halailla ja hemmotella.

Näillä avuilla löysin mieheni jo fuksivuonna 15 vuotta sitten.

Eli olit jo fuksivuonna hyvin koulutettu ja palkattu?

Vierailija
13/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauraus.

t.nainen

Vierailija
14/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valtti on ilmeisesti se, etten halua naimisiin ja etsin lähinnä vain kevyttä, seksiin painottuvaa suhdetta. Vedän puoleeni lähinnä näitä jotka yhden yön jälkeen ovat vannomassa rakkautta ja perustamassa perhettä.

Mikä siinä on, että pelkkää seksiä haluavat miehet löytävät aina tiensä niiden naisten luo, jotka haluavat enemmän?

Vierailija
15/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo jo hyvä alku. Mietit itseesi ja toisia positiivisesti niin alat huomata muutakin kuin ulkoiset seikat. Tsemppiä!

Niin juuri se positiivinen ote on tässä ilmeisesti tärkeä. Et positiivisesti lähdetään miettimään kumppanin löytämistä. Ap

Vierailija
16/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun valtti on ilmeisesti se, etten halua naimisiin ja etsin lähinnä vain kevyttä, seksiin painottuvaa suhdetta. Vedän puoleeni lähinnä näitä jotka yhden yön jälkeen ovat vannomassa rakkautta ja perustamassa perhettä.

Mikä siinä on, että pelkkää seksiä haluavat miehet löytävät aina tiensä niiden naisten luo, jotka haluavat enemmän?

Mä taas just haluan naimisiin. Ja mun tyttökaverit myös. Ap

Vierailija
17/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olen fiksu, koulutettu ja varakas nainen, jolla ihan hyvä työpaikka. Olen jalat maassa oleva nainen, joka ei pienistä pelästy ja jolla elämänhallinta ja mielenterveys ovat reilassa.

Muista mainita myös omahyväisyys.

Ja sullekin voi käydä niin, että elämä vetää maton alta, eikä sulla ole enää jalat maassa, vaan nokka. Siinä voi rikkoutua hallinta ja mielenterveyskin.

Fiksu ihminen ymmärtää tämän.

Vierailija
18/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö

Huumorintaju

Älykkyys

Savuttomuus

Alkottomuus.

Huonoja puolia on about 37469138659183759836598 kertaa enemmän, mutta niitähän tässä ei kysytty ;)

Vierailija
19/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö

Huumorintaju

Älykkyys

Savuttomuus

Alkottomuus.

Huonoja puolia on about 37469138659183759836598 kertaa enemmän, mutta niitähän tässä ei kysytty ;)

Joo ei, positiivisen kautta mennään! Ap

Vierailija
20/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän jäin miettimään tota savuttomuutta. Oon toki savuton, mut onko se silti mainitsemisen arvoinen? Jos laitan savuton niin tuleeko mieleen ekaksi ettei keksinyt sitten muuta tai ei oo mitään muita hyviä puolia? Ap