Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä on teidän henk koht valtit avioliittomarkkinoilla?

Vierailija
15.03.2018 |

Olen yrittänyt listata hyviä puoliani tyttökavereiden yhteistä illanviettoa varten. Sinne tulee joku elämänvaihe kouluttaja kertomaan parinmuodostuksen haasteista ja tsemppaamaan, kun melkeen kaikki ollaan sinkkuja.

Niin saatiin etukäteen tehtäväksi laatia listat omista hyvistä puolista sekä tilanteista joissa viihtyy ja on onnellinen. Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.

En vaan keksi muuta niin taidan laittaa sen.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun valttini on että olen vähän yksinkertainen ja nätti. Tämä yhdistelmä vetoaa miehiin. En ole joutunut kauaa olemaan sinkkuna ja miestarjokkaita riittää. Ap

Vierailija
22/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen fiksu, koulutettu ja varakas nainen, jolla ihan hyvä työpaikka. Olen jalat maassa oleva nainen, joka ei pienistä pelästy ja jolla elämänhallinta ja mielenterveys ovat reilassa.

Muista mainita myös omahyväisyys.

Ja sullekin voi käydä niin, että elämä vetää maton alta, eikä sulla ole enää jalat maassa, vaan nokka. Siinä voi rikkoutua hallinta ja mielenterveyskin.

Fiksu ihminen ymmärtää tämän.

Fiksu ihminen ymmärtää senkin, että yhden ihmisen myönteinen minäkuva ei ole itseltä pois. Mene muualle tästä ketjusta, jos ja kun sinulla ei ollut itsestäsi myönteistä sanottavaa, vaan tulit ensisijaisesti puhumaan kielteisesti heistä, joilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän jäin miettimään tota savuttomuutta. Oon toki savuton, mut onko se silti mainitsemisen arvoinen? Jos laitan savuton niin tuleeko mieleen ekaksi ettei keksinyt sitten muuta tai ei oo mitään muita hyviä puolia? Ap

Kyllä on mainitsemisen arvoinen asia! Itse pariuduin ihanan miehen kanssa, joka kuitenkin polttaa aika paljon, ja asia häiritsee niin paljon että nyt hän yrittää lopettaa. Lopettaminen on todella vaikeaa, koska kyseessä on vahvaa riippuvuutta aiheuttava aine. Asia hiertää suhdettamme - itselleni siis tulee pienestäkin tupakanhajusta helposti kova päänsärky.

Monet ihmiset pitävät tupakoimattomuutta suuressa arvossa.

Vierailija
24/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun valttini? Öö, rupsahtanut naama ja kolme poikaa. Ehkä parasta pitää kiinni nykyisestä miehestä.

Oikeasti olen myös huumorintajuinen, lempeä ja kova tekemään töitä kaikilla elämänalueilla, joilla voi työnteosta puhua.

Vierailija
25/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt listata hyviä puoliani tyttökavereiden yhteistä illanviettoa varten. Sinne tulee joku elämänvaihe kouluttaja kertomaan parinmuodostuksen haasteista ja tsemppaamaan, kun melkeen kaikki ollaan sinkkuja.

Niin saatiin etukäteen tehtäväksi laatia listat omista hyvistä puolista sekä tilanteista joissa viihtyy ja on onnellinen. Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.

Tuntuu tosi vastenmieliseltä ajatukselta illanvietolle. Jos joku teistä olisikin onnellinen omassa elämässään sinkkuna, niin äkkiä "asiantuntija" kertomaan, miksi elämänne ei ole hyvää ilman miestä ja mitkä ovat kehityskohteenne. Sitten työpajassa mietitään, kuinka pääsette eroon haasteistanne ja mitkä ovat valtteja vaimoutta (kaikkien ykköstavoite toki) ajatellen. Ja tietenkään tämä ei toimi sen paremmin, koska esimerkiksi itsetunto saattaisi auttaa, mutta onpahan rahat otettu pois teiltäkin.

Vierailija
26/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen naisellinen ja sensuelli, älykäs, koulutettu ja omillani toimeen tuleva. Empaattinen ja rauhallinen, sitoutujatyyppiä.

Sitten on tietysti nuo harrastukset jotka viittaa vähän nörtimpään, kenelle ne sitten on hyviä ja kenelle huonoja puolia. Oman miehen löysin onneksi näillä spekseillä.

Vierailija
27/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä olen fiksu, koulutettu ja varakas nainen, jolla ihan hyvä työpaikka. Olen jalat maassa oleva nainen, joka ei pienistä pelästy ja jolla elämänhallinta ja mielenterveys ovat reilassa.

Ja sullekin voi käydä niin, että elämä vetää maton alta, eikä sulla ole enää jalat maassa, vaan nokka. Siinä voi rikkoutua hallinta ja mielenterveyskin.

Fiksu ihminen ymmärtää senkin, että yhden ihmisen myönteinen minäkuva ei ole itseltä pois. Mene muualle tästä ketjusta, jos ja kun sinulla ei ollut itsestäsi myönteistä sanottavaa, vaan tulit ensisijaisesti puhumaan kielteisesti heistä, joilla on.

Muista mainita sekin, että et kestä yhtään erilaisia näkökantoja ja hermostut helposti.

Vierailija
28/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen joka ilmoittaa olevansa fiksu, on harvoin sitä muiden mielestä.

Sama koskee laatusanaa mukava.

Vierailija
29/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo kuulosti ihan tavallisilta ja uskottavilta ominaisuuksilta, eihän tuossa listassa faktoja ollut mitään omahyväistä. Hän ei esimerkiksi väittänyt olevansa poikkeuksellisen hauskaa seuraa, tai juhlien ilopilleri, tai missitasoisen kaunis ja hyväkroppainen.

Ja jos joku on, niin nehän ovat sitten niitä hänen valttejaan, vaikka sitten sitä vaurautta ja koulutusta vähän olisi vähemmän, ja ehkä pientä kaksisuuntaistakin kaupan päälle. Kaikissa meissä on haluttavia piirteitä, ja fiksu ihminen ymmärtää tämän.

Vierailija
30/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen tarpeeksi fiksu, itsenäinen ja kaunis :) lisäksi olen sinut kroppani ja itseni kanssa. Kelpaisin helposti kenelle vaan c;

Ja ainiin, tissien koon ei ainakaan mun mielestä pitäis olla mitenkään merkityksellinen asia avioliiton kannalta.

Vierailija
31/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista mainita sekin, että et kestä yhtään erilaisia näkökantoja ja hermostut helposti.

En ole sama henkilö, jolle alun perin kommentoit. En vain tykkää lukea kielteisyyttä huokuvia viestejä palstoilla, varsinkin jos ne eivät mitenkään liity avaukseen. Löydät varmasti täältä sellaisiakin avauksia, joissa kielteisyys on enemmän tervetullutta, jos haluat sellaiseen aikaasi käyttää.

Vierailija
32/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen kouluttaja nyt kuitenkin pyytää ihmisiä itse ilmoittamaan itseään koskevista piirteistä, joten hän lienee eri mieltä kanssasi. Jos tämä on sinulle ongelma, voit vapaasti kehittää kilpailevaa koulutustarjontaa samasta aiheesta, jossa sovellat tätä omaa, parempaa näkökulmaasi.

Vierailija
33/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on sellainenkin ihmistyyppi.

Moni joka sanoo olevansa fiksu ja mukava, sanoo kuitenkin niin koska on riittävän usein kuullut muilta että he sanovat niin. Ihmiset sanovat toisilleen tällaisia asioita ihan spontaanisti, kun he pitävät toista aidosti fiksuna tai mukavana. Myös esimies on voinut antaa palautetta, että olet työyhteisössäsi pidetty työtoveri, ja että olet älykäs ongelmanratkaisija. Kyllä silloin voi päätellä olevansa fiksu ja mukava noin keskimäärin.

Vierailija
34/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savuttomuus on etu, mulle ainakin kynnyskysymys ja dealbreaker. En olisi lähtenyt edes treffeille tupakanpolttajan kanssa.

Vierailija
35/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo paritunut, mutta vastaan.

Olen fiksu, assertiivinen, eteenpäin pyrkivä, itseni kehittämisestä kiinnostunut ja monia näkökulmia ymmärtävä ihminen. Huumorintajuani kehutaan usein, ja seurassani tulee kuulemma hyvä ja rentoutunut olo. Minulla on realistinen minäkuva ja pidän itsestäni. Hyvä tyylitaju pukeutumisen ja sisustamisen suhteen. Otan yhteistä kotia sisustaessa miehen mielipiteet ja tarpeet huomioon ja tykkään siitäkin, jos mies haluaa ottaa siitä yhtä paljon vastuuta kuin minäkin. Pidän seksistä ja ilmaisen tunteitani avoimesti. Minun on helppo luottaa ihmisiin.

Vierailija
36/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi vastenmieliseltä ajatukselta illanvietolle. Jos joku teistä olisikin onnellinen omassa elämässään sinkkuna, niin äkkiä "asiantuntija" kertomaan, miksi elämänne ei ole hyvää ilman miestä ja mitkä ovat kehityskohteenne. Sitten työpajassa mietitään, kuinka pääsette eroon haasteistanne ja mitkä ovat valtteja vaimoutta (kaikkien ykköstavoite toki) ajatellen. Ja tietenkään tämä ei toimi sen paremmin, koska esimerkiksi itsetunto saattaisi auttaa, mutta onpahan rahat otettu pois teiltäkin.

Jos joku on onnellinen sinkkuna, hän varmasti osaa tehdä päätöksen jättää osallistumatta tällaiseen illanviettoon, eikös?

Vaimous on ihan ok tavoite, vaikka ei kaikille sovikaan. Elämme kehittyneessä länsimaassa, jossa jokainen voi vapaasti valita omat tavoitteensa.

Vierailija
37/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän edes esittänyt näkökantaa vaan loukkauksen. Sellaisia ei pidäkään sietää.

*eri

Vierailija
38/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän jäin miettimään tota savuttomuutta. Oon toki savuton, mut onko se silti mainitsemisen arvoinen? Jos laitan savuton niin tuleeko mieleen ekaksi ettei keksinyt sitten muuta tai ei oo mitään muita hyviä puolia? Ap

Laajenna ajatteluasi. Älä laita savuton, laita "terveelliset elämäntavat" tai "hyväkuntoinen, reipas, terve". Kuvittele tekeväsi ansioluetteloa.

Vierailija
39/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittomarkkinoilla?

Mun valtit olis ehdoton uskollisuus ja rakkaus ja empaattisuus sitä oikeaa kohtaan.

Olen kylläkin jo N49, enkä koskaan ole ollut avioliitossa. Avoliitosta sain kaksi lasta, jotka jo aikuisia ja nyt sinkkuna ihan. 

Vierailija
40/50 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen yhteistä hyvää, joka ei kuitenkaan tarkoita, että luopuisin oikeuksistani. Avioliitossa on 2 ihmistä ja molemmilla pitäisi olla hyvä olla. Sen eteen pitää tehdä töitä.