Mitkä on teidän henk koht valtit avioliittomarkkinoilla?
Olen yrittänyt listata hyviä puoliani tyttökavereiden yhteistä illanviettoa varten. Sinne tulee joku elämänvaihe kouluttaja kertomaan parinmuodostuksen haasteista ja tsemppaamaan, kun melkeen kaikki ollaan sinkkuja.
Niin saatiin etukäteen tehtäväksi laatia listat omista hyvistä puolista sekä tilanteista joissa viihtyy ja on onnellinen. Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.
En vaan keksi muuta niin taidan laittaa sen.
Kommentit (50)
No jospa Ap lähdet liikkeelle siitä, mikä tekee sinusta esim. hyvän ystävän. Samat asiat tod.näk. on valtteja myös parisuhdemarkkinoilla. Oletko vaikkapa hauskaa seuraa, hyvä kuuntelija, eläytymiskykyinen, iloinen, luotettava, energinen, rauhallinen, mutkaton, huolehtivainen tai jotain muuta? Osaatko laittaa hyvää ruokaa, sisustaa kauniisti tai oletko hyvä keksimään tekemistä? Oletko hyvä riitelijä? Kyllä kai sä nyt jotain keksit.
Hyvissä puolissa voit mainita esim. koulutuksen, luonteen, ulkonäön ja harrastuksien hyviä puolia :)
Olen jo avoliitossa, mut jos menisin naimisiin niin sitä varten voisin miettiä hyviä puolia:
- Olen rento, rehellinen ja ahkera luonne
- en polta tai käytä alkoholia
- tykkään pitää itsestä huolta, syön terveellisesti
- harrastan monta eri urheilulajia, vapaa ajalla tykkään urheilla, nähdä kavereita ja olla puolison kanssa
- olen hyvä hoitamaan raha-asioita
- olen uskollinen luonne
- olen kaunis mutta en tee ulkonäöstä numeroa, minua kiinnostaa eniten hyvinvointi ja hyvä olo ja panostan niihin asioihin
- olen hyvä laittamaan ruokaa (taito on plussa miehillekkin jotka haluavat naimisiin)
- minulla on hyvä huumorintaju, vaikka en aina ole hyvä vitsailemaan, nautin huumorista paljon :)
Helppo
Kevytkenkäinen
Elämänmyönteinen
Ei moraalia
Kaikki mulle tässä ja nyt
Olen aina oikeassa (tai ainakin luulen niin)
Valehteleminen on ihan ok ja useimmiten tosi jees
Olen ns vaimomatskua
Minun valttini: hymyilevät kasvot, pilkettä silmäkulmassa, kekseliäisyys, voimakas hoivavietti, rohkeus, ruoanlaittotaidot, loogisuus, siro vartalo, empaattisuus ja hyvät puheenlahjat. Toki jollekin nää kaikki on ihan turn off....
Hyvä keskustelija, hyvä kuuntelija, monipuolisesti kiinnostunut maailmasta, hauska, avulias, empaattinen, älykäs ja herkkä. En ota itseäni liian vakavasti, tykkään hassutella. Nätti naama ja tiimalasivartalo.
Mutta olen köyhä kuin kirkonrotta.
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt listata hyviä puoliani tyttökavereiden yhteistä illanviettoa varten. Sinne tulee joku elämänvaihe kouluttaja kertomaan parinmuodostuksen haasteista ja tsemppaamaan, kun melkeen kaikki ollaan sinkkuja.
Niin saatiin etukäteen tehtäväksi laatia listat omista hyvistä puolista sekä tilanteista joissa viihtyy ja on onnellinen. Toi eka on mulle vaikea, en oileun osaa hahmottaa omia hyviä puoliani. Ehkä se että oon hoikka mutta kuitenkin isot tissit? Mut tämä ei ehkä ole ihan se mitä nyt haetaan.
En vaan keksi muuta niin taidan laittaa sen.
Jos tuo on ainoa, mitä sinulla on tarjota miehelle niin varmasti saat tasoistasi seuraa. :-D Vakavasti puhuen... Minkälainen ihminen olet? Kuunteletko muita vai haluatko usein kertoa muille, minkä ratkaisun olet itse keksinyt? Puhutko pahaa selän takana? Kannustatko läheisiäsi? Osaatko olla tyytyväinen myös yksin vai riippuuko onnesi parisuhteesta? Tällaisia nyt alkuun miettisin.
Vierailija kirjoitti:
Savuttomuus on etu, mulle ainakin kynnyskysymys ja dealbreaker. En olisi lähtenyt edes treffeille tupakanpolttajan kanssa.
Kun tapasin mieheni hän poltti aika tavalla. Mä olin niin ihastunut etten siitä välittänyt. Muutaman kuukauden kuluttua hän lopetti ihan omasta aloitteestaan tupakoinnin.
Olen lapseton ja alle kolmekymppinen. Suht nätti kun vähän jaksan panostaa, en lihava vaan hoikka. Olen koulutettu ja minulla on työpaikka, en ole onnenonkija. Olen myös hauskaa seuraa. Tykkään harrastaa kaikenlaista kumppanin kanssa, mutta minulla on omakin elämä enkä roiku.
Olen älykäs, hoikka, suht tyylikäs, hyvä sängyssä ja kiinnostunut seksistä. Aika hyvännäköinen. Olen fyysisesti terve. Aika hyvä ruuanlaittotaito. Hyvä yleissivistys. (Huonoja puolia sitten taas riittää myöskin, esim. mielenterveysongelmat, saamattomuus, työttömyys ja yh-äitiys.)
1) Kokonaisuus. Ei sieltä nouse mitään oikeasti merkittäviä vahvuuksia (tukka, äly, lapsettomuus?), mutta muutamista oikeasti merkittävistä heikkouksista huolimatta kokonaisuus on sellainen jossa tietynlaisten ihmisten arvostamat osa-alueet kuitenkin tulevat aika hyvin täytetyiksi. Jos kaikkea ei voikaan saada, olen ainakin kaikkea sitä mistä oikeanlainen mies ei luopuisi ensimmäisten kompromissien joukossa.
2) Tunnen kohderyhmäni. Yhteensopivia miehiä on vähän, mutta ovat deittimarkkinoilla monesti vähän aliarvostettuja. Eikä heitä tarvitse niin monta löytääkään.
3) Miesmäinen kommunikaatiotyyli.
4) Ei pelota aloitteiden teko.