Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käy maksullisilla. Naisilta kommenttia.

Vierailija
15.03.2018 |

Saako tästä aiheesta edes jutella avlla?
Olen kerran ostanut suuseksiä suomalaiselta naiselta. Olenko kuvottava? Ja jos olen niin miksi?

Kommentit (586)

Vierailija
561/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vaan yksi esimerkki!!! Mitä helvettiä sä vielä jankkaat? Kerroit jo että olisin ällöttävä, jos olisin suostunut. Coolidge liittyy tähän aiheeseen paljon enemmän kuin aktiivimalli.

Mikä esimerkki? 

Jos nyt vihdoin viimein ymmärsit, mikä siinä on mielestäni ällöttävää, niin minun ei tarvitse enää jankata. Kauan siihen tuntui menevän. Ja todennäköisesti vielä on muita keskusteluun osallistuneita, jotka eivät ymmärtäneet vieläkään, kun eivät ole viitsineet lukea kommenttejani. 

Kyllä me ymmärretään, ongelma vaan on siinä, että olet erittäin kapeakatseinen. Sun mielestä KAIKKI maailman maksulliset ihmiset ovat hyväksikäytön uhreja, ja sua ällöttää KAIKKI ihmiset jotka käy maksullisissa. Jos oikeasti olet 37v, sun pitäisi jo tässä vaiheessa ymmärtää, että maailma ei ole niin mustavalkoinen kun kuvittelet. 

Yritä ymmärtää, että on olemassa ihmisiä jolle seksi ei ole maailman isoin asia. Niitä ei ällötä, jos asiakas ei olekkaan superfitnesstyyppi. Se on vain, ja ainoastaan seksiä. Joillekin seksin harrastaminen on yhtä iso juttu kun kävisi hierojalla.

Hohhoijaa! Olen tämänkin sanonut jo monta kertaa, mutta edelleen se on joltakulta mennyt ohi. En ole missään sanonut, että prostituoidut ovat uhreja. Pointti on se, miten kukaan pystyy nauttimaan seksistä, joka on yksipuolista. Eihän pumpattava nukkekaan mikään uhri ole, mutta kyllä sellaisen käyttäjä on ällöttävä.

Ja jos seksi ei ole iso juttu, miksi siitä otetaan maksua eikä sitä anneta ilmaiseksi? Tehän tässä kapeakatseisia olette, kun tämä ei ole vaihtoehto, vaan ainoa mahdollinen irtoseksin muoto on prostituutio.

Vierailija
562/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli vaan yksi esimerkki!!! Mitä helvettiä sä vielä jankkaat? Kerroit jo että olisin ällöttävä, jos olisin suostunut. Coolidge liittyy tähän aiheeseen paljon enemmän kuin aktiivimalli.

Mikä esimerkki? 

Jos nyt vihdoin viimein ymmärsit, mikä siinä on mielestäni ällöttävää, niin minun ei tarvitse enää jankata. Kauan siihen tuntui menevän. Ja todennäköisesti vielä on muita keskusteluun osallistuneita, jotka eivät ymmärtäneet vieläkään, kun eivät ole viitsineet lukea kommenttejani. 

Kyllä me ymmärretään, ongelma vaan on siinä, että olet erittäin kapeakatseinen. Sun mielestä KAIKKI maailman maksulliset ihmiset ovat hyväksikäytön uhreja, ja sua ällöttää KAIKKI ihmiset jotka käy maksullisissa. Jos oikeasti olet 37v, sun pitäisi jo tässä vaiheessa ymmärtää, että maailma ei ole niin mustavalkoinen kun kuvittelet. 

Yritä ymmärtää, että on olemassa ihmisiä jolle seksi ei ole maailman isoin asia. Niitä ei ällötä, jos asiakas ei olekkaan superfitnesstyyppi. Se on vain, ja ainoastaan seksiä. Joillekin seksin harrastaminen on yhtä iso juttu kun kävisi hierojalla.

Hohhoijaa! Olen tämänkin sanonut jo monta kertaa, mutta edelleen se on joltakulta mennyt ohi. En ole missään sanonut, että prostituoidut ovat uhreja. Pointti on se, miten kukaan pystyy nauttimaan seksistä, joka on yksipuolista. Eihän pumpattava nukkekaan mikään uhri ole, mutta kyllä sellaisen käyttäjä on ällöttävä.

Ja jos seksi ei ole iso juttu, miksi siitä otetaan maksua eikä sitä anneta ilmaiseksi? Tehän tässä kapeakatseisia olette, kun tämä ei ole vaihtoehto, vaan ainoa mahdollinen irtoseksin muoto on prostituutio.

Ahaa, taidat olla aika konservatiivinen seksin suhteen, jos kerran nukke on sun mielestä ällöttävä :D Onko myös dildon käyttäjä ällöttävä?

Miten kukaan pystyy nauttimaan sooloseksistä? Sehän vasta yksipuolista onkin.

Prostituutio ei ole ainoa mahdollinen irtoseksin muoto, se on yksi muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI IHMEESSÄ nämä naiset antaisivat seksiä ilmaiseksi?!!? Jos se ei vaikka tarkoita mitään heille, ainakaan sen asiakkaan kanssa. Ei ällötä tai kiihota, ei vaan vaikuta mitenkään. MIKSI he eivät ottaisi siitä paria satasta jos kerta tarjotaan? En ymmärrä sua.

Vierailija
564/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI IHMEESSÄ nämä naiset antaisivat seksiä ilmaiseksi?!!? Jos se ei vaikka tarkoita mitään heille, ainakaan sen asiakkaan kanssa. Ei ällötä tai kiihota, ei vaan vaikuta mitenkään. MIKSI he eivät ottaisi siitä paria satasta jos kerta tarjotaan? En ymmärrä sua.

En minä niitä naisia ihmettelekään vaan niitä miehiä. Tuon juuri ymmärrän, että nämä naiset eivät seksiä anna ilmaiseksi, mutta nämä miehet eivät sitä tunnu huomaavan tai siitä välittävän.

Vierailija
565/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä esimerkki? 

Ahaa, taidat olla aika konservatiivinen seksin suhteen, jos kerran nukke on sun mielestä ällöttävä :D Onko myös dildon käyttäjä ällöttävä?

Miten kukaan pystyy nauttimaan sooloseksistä? Sehän vasta yksipuolista onkin.

Prostituutio ei ole ainoa mahdollinen irtoseksin muoto, se on yksi muoto.

Juu, kyllä minä ihmettelen dildon käyttäjiäkin. Mutta pumpattavan käyttäjissä minua kuvottaa se, että halutaan muka joku "ihminen", joka on kuitenkin pelkkä lelu. Dildon nyt jotenkin vielä ymmärrän, koska se on ihan fyysinen apuväline, eikä mikään mielikuvitusystävä.

Sooloseksi nyt nimenomaan on sooloseksiä, eikä se edes yritä olla mitään muuta. Ei siis leikitä, näytellä, teeskennellä tms. 

Ja tuosta viimeisestä lauseesta olen tietysti samaa mieltä, mutta tässä ketjussa on kuultu kommentteja, joissa näitä pidetään täsmälleen samana asiana. Siis kun minä olen puhunut prostituutiosta, niin on tultu puolustelemaan, miten irtoseksi on ihan ok. 

Vierailija
566/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos hetken mielijohteesta ehdotan kaverille, että syön lusikallisen p*skaa, jos hän maksaa satasen, tämä ehdotus voidaan tulkita yksiselitteisesti siten, että minusta p*skan syöminen ei ole mitenkään vastenmielistä ja todennäköisesti jopa pidän siitä?

Miettikää nyt oikeasti.

No joo, ei se kovin vastenmielistä voi olla jos satkusta teet sen. Ainakaan suomessa, missä kukaan ei kuole nälkään.

En minä söisi. Enkä panisi jotain lihavaa tai minua reilusti vanhempaa, satasesta.

-eri

Vierailija
567/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos hetken mielijohteesta ehdotan kaverille, että syön lusikallisen p*skaa, jos hän maksaa satasen, tämä ehdotus voidaan tulkita yksiselitteisesti siten, että minusta p*skan syöminen ei ole mitenkään vastenmielistä ja todennäköisesti jopa pidän siitä?

Miettikää nyt oikeasti.

No joo, ei se kovin vastenmielistä voi olla jos satkusta teet sen. Ainakaan suomessa, missä kukaan ei kuole nälkään.

En minä söisi. Enkä panisi jotain lihavaa tai minua reilusti vanhempaa, satasesta.

-eri

No se, mihin kukin on valmis mistäkin hinnasta on sitten eri juttu. Pointti on se, että jos teet jotain merkittävästä summasta rahaa, mutta et missään nimessä ilmaiseksi, ei kyllä minun mielestäni voi sanoa, että se tekeminen ei olisi millään tavalla vastenmielinen juttu. Jos se olisi ihan yhdentekevää, senhän voisi tehdä ihan hyvin ilmaiseksikin tai vaikka nimellistä kahvipakettia vastaan. Aika monta kahvipakettia kuitenkin saa jo 100 eurolla. 

Vierailija
568/586 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeasti.

-eri

No se, mihin kukin on valmis mistäkin hinnasta on sitten eri juttu. Pointti on se, että jos teet jotain merkittävästä summasta rahaa, mutta et missään nimessä ilmaiseksi, ei kyllä minun mielestäni voi sanoa, että se tekeminen ei olisi millään tavalla vastenmielinen juttu. Jos se olisi ihan yhdentekevää, senhän voisi tehdä ihan hyvin ilmaiseksikin tai vaikka nimellistä kahvipakettia vastaan. Aika monta kahvipakettia kuitenkin saa jo 100 eurolla. 

Saa olla aika tyhmä jos ei ymmärrä rahastaa, kun mahdollisuutta on.

Jos miehille olisi kysyntää näillä markkinoilla, mäkin veloittaisin seurasta

Vierailija
570/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000005608618.html

Tässä ketjussa edelleenkään ei ole kysymys prostituoiduista tai heidän häpäisemisestään, vaan siitä miehestä ja hänen asenteestaan seksiin.

Vierailija
571/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä toisia naisiakaan halveksi, vaikka pettäviä miehiä kyllä halveksin. Outoa, että tässä ei nyt millään osata erottaa näitä toisistaan.

Vierailija
572/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies joka käy maksullisella on ällöttävä. Miksi se maksullinen nainen ei ole ällöttävä?

Vierailija
573/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä toisia naisiakaan halveksi, vaikka pettäviä miehiä kyllä halveksin. Outoa, että tässä ei nyt millään osata erottaa näitä toisistaan.

Halveksitko pettäviä naisia ollenkaan vai onko heitä mielessäsi?:D

Vierailija
574/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Minä ajattelinkin nyt tätä parisuhdetta omasta näkökulmasta, jolloin minun ei heterona tarvitse miettiä, mitä mieltä minä olisin pettävästä naisesta ja huolisinko sellaisen parisuhteeseen. 

Vierailija
575/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies joka käy maksullisella on ällöttävä. Miksi se maksullinen nainen ei ole ällöttävä?

Koska nämä ihmiset toimivat erilaisien motiivien mukaan. Toista ajaa toimintaan raha, toista penis. Minun on helpompi ymmärtää raha motiivina kuin penis. 

Vierailija
576/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on. Minä ajattelinkin nyt tätä parisuhdetta omasta näkökulmasta, jolloin minun ei heterona tarvitse miettiä, mitä mieltä minä olisin pettävästä naisesta ja huolisinko sellaisen parisuhteeseen. 

Tottahan tuo. Varmaan miehillä vähän sama ajatusmaailma kun puhutaan naisista joilla on todella paljon seksikumppaneita. Ei monikaan miellä heitä naisiksi joiden kanssa voisi olla parisuhteessa. Eipä tämä koko keskustelu sen kummempaa taida olla.

Ei miehetkään halveksi tai pidä ällöttävinä niitä toisia miehiä joilla on paljon naisia, koska eiväthän ne miehet ole kumppaniehdokkaita.

Vierailija
577/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo. Varmaan miehillä vähän sama ajatusmaailma kun puhutaan naisista joilla on todella paljon seksikumppaneita. Ei monikaan miellä heitä naisiksi joiden kanssa voisi olla parisuhteessa. Eipä tämä koko keskustelu sen kummempaa taida olla.

Ei miehetkään halveksi tai pidä ällöttävinä niitä toisia miehiä joilla on paljon naisia, koska eiväthän ne miehet ole kumppaniehdokkaita.

Kyllä minä voin sanoa, että minua ällöttää sellaiset naisetkin, jotka pettävät tai käyvät maksullisilla. En minä sitä kielläkään. Mutta ilmaisussani olen nyt keskittynyt miehiin, koska koko ketjun kysymyksenasettelu koski sitä näkökulmaa, jossa piti arvioida parisuhteeseen ryhtymistä ja otsikossakin kysyttiin naisen mielipidettä miehistä. Tietysti, kun perusteet loppuvat, niin joku yrittää vielä vedota tuohon, miksen puhu naisista. Ei siinä ole kysymys mistään sen kummemmasta, kuin siitä, että kysymys on esitetty ainoastaan maksullisissa käyviin miehiin liittyen. Turha kaivella nyt jotain sukupuolisidonnaisuutta tähän. 

Vierailija
578/586 |
19.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska nämä ihmiset toimivat erilaisien motiivien mukaan. Toista ajaa toimintaan raha, toista penis. Minun on helpompi ymmärtää raha motiivina kuin penis. 

Tottakai, koska et ymmärrä millaista on olla mies

Vierailija
579/586 |
20.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertoo kaiken :D

Vierailija
580/586 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen ilmoittautuu! Eipä minun arki niin kovasti muitten arjesta eroa, syön, hoidan lemmikkejä, pesen pyykkiä, käyn töissä. Työni nyt vain sattuu olemaan vähän erilainen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän