Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako sinua jos työkaveri ei osallistu työpaikkanne tyhypäivään?

Vierailija
14.03.2018 |

Miksi? tai miksi ei haittaa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi tosiaan mielenkiintoista tietää, miksi jotakuta se haittaa, jos ei osallistu. Itse ollut työpaikassa jossa osa porukasta veti ihan mielettömät herneet nenään jos joku ei osallistunut.

Luulen että nuo suuttujat on samoja ihmisiä, jotka nuorempina halusivat pakottaa kaikki ryyppäämään ja polttamaan, ja oli nössö jos ei halunnut tai kiinnostanut...

Vierailija
42/42 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tällä hetkellä töissä mutta aloitin juuri opinnot näin kolmekymppisenä ja nämä jatkuvat tapahtumakutsut tuntuvat jo painostavilta.  Ihmiset on kuitenkin erilaisia, ja se mitä mainostetaan "rentouttavana" voi olla suorastaan kauhistus jollekin toiselle. Nyt esim. kehoitetaan osallistumaan "rentouttavalle" viikonloppulomalle, jossa samalla tutustuu opiskelijakavereihin. Ajatus siitä,e ttä viettäisin viikonlopun 24/7 tuntemattomien ihmisten kanssa vielä majoittuen osan kanssa samaan huoneeseen on kaikkea muuta kuin rentouttava. Vähän sama juttu näiden työhyvinvointipäivien kanssa. Eikö hyvinvointia ja hyvää ilmapiiriä nostata se, että jokainen voi työpaikalla hyvin niin yksilönä kuin ryhmässäkin. Tämä muodostuu sillä, että jokainen saa rentoutua siten miten itse parhaaksi näkee. Tollaset "hauskat ja tiimihenkeä nostattavat" jutut ovat vähän aikansa eläneet.  Sitten nämä, jotka eivät niin välittäisi näistä saatetaan leimata hankalaksi ja joustamattomiksi. 

Juuri näin. Yhteismajoitus jossain mukahauskassa-viikonloppukännäysjutussa - painajainen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä