Arhinmäen väitetty ”tönäisy” asetti, anteeksi vaan, taas kerran nämä naisten mielikuvitusväitteet omaan arvoonsa!
Kommentit (139)
Katsoin molemmat videot. Mielestäni nainen katsoi muualle ja tunsi tönäisyn. Hän ei vain nähnyt miten päin se tapahtui. Toisella videolla näkyy kun nainen selittää miehelle oman näkemyksensä siitä mitä tapahtui. "Tökkäsit minua näin"
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi väittää tuota tönäisyksi????
Olen nainen. En väittänyt tönäisyksi.
Vierailija kirjoitti:
#metoo
Älä viitsi. Metoo on tarpeellinen kampanja, mutta tässä oli eri asiasta kyse.
Mikä tuo Arhinmäki oikein luulee olevansa? Ihan niinkuin kenelläkään olisi oikeus käydä koskettelemaan millään lailla ketään, varsinkaan työelämässä.
Rauhoittukaa... Se oli typerästi tehty mutta ei kuitenkaan verrattavissa ahdisteluun tai lähisuhdeväkivaltaan.
Naisten vai naisen? Kyseessä nyt kuitenkin on Leena Meri... :D
Vierailija kirjoitti:
Arhimäki kiehu naama punaisena.
Arhinmäki siis hups.
Arhinmäki menettää viimesetkin uskottavuuden rippeet tolla kuumakalle-meiningillä.
Vierailija kirjoitti:
Linkki? Video?
Ajatelkaapa jos Jussi Halla-aho olisi käyttäytynyt noin Li Anderssonia kohtaan.
Kärpäsestä härkänen jos tuota väittää tönäisyksi tai käpälöinniksi 😆😆😆😂😂😂😂😂😂😂
Olen täysin metoo-kampanjassa mukana mutta jotain rajaa naiset.
Jos tuosta nyt tulee joku feministien masinoima #Metoo lynkkaus niin loppukin järki naisilta on mennyt totaalisesti. Nyt menee medialla hiukan liikaa yli.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa jos Jussi Halla-aho olisi käyttäytynyt noin Li Anderssonia kohtaan.
Kyllä olisi Suomessa ennennäkemätön mediahelvetti ja julkinen lynkkaus käynnissä. Mutta onneksi Jussi on älykäs.
Vähän tissiä räplää ja heti kauhea itku.
Ja mitä tulee tulistumiseen niin toisissa maissa tuo politiikan teko on silloin tällöin mennyt jopa niin tuliseksi että on vedelty kollegoja ihan rehellisesti lättyyn eikä siitä ole seurannut moraalikrapulaa suurempaa harmia. Toivoisin jopa näkeväni vähän sielukkaampaa politiikkaa Suomessakin joten Arhinmäelle pointsit tästä.
Niin, onhan se nyt ihan soveliasta kiihtyneenä kevyesti käpälöidä naisen rintaa.