Miksi yh-äidit yleensä etsivät jotain haudanvakavaa suhdetta?
Eikö kannattaisi pikemmin olla suhde joka perustuu pelkästään seksiin ilman että asutaan yhdessä? Harva mies kun kuitenkaan haluaa ruveta leikkimään perhettä ja olla isä lapselle jolle ei ole biologinen isä. Monta kertaa olen tavannut kauniin ja mukavan yhoon mutta jättänyt sitten siihen juuri tuosta syystä.
Ja nuoria lapsettomia hottismimmejä taas yleensä vaan kiinnostaa bilettäminen. Käytös koppavaa ja ylimielistä joten ei niitten kanssa voi mitään pitkä-aikaista harkita.
Eli asiat ovat juuri päinvastoin kun pitäisi olla ja sinkkuna olen kunnes tulee joku säännönrikkoja. Veikkaanpa että menee pitkä aika vaikken haluaisikaan olla irtosuhteita harrastava pelimies.
Kommentit (4)
Naiset yleensä kaipaa suhteeltaan muutakin kuin seksiä.
Olen samaa mieltä siitä, että parisuhteessa ei välttämättä tarvitse asua saman katon alla, mutta ei suhde yh:n kanssa silti ole sellainen kuin lapsettoman naisen kanssa, koska se lapsi nyt vaan on iso osa sen naisen elämää. Jos et halua lasta elämääsi, älä deittaile ihmistä, jolla on lapsi.
Jep. Itse en kaipaa pelkkää seksiä. Seksi on ihanaa, kun on tunteita ja sitä varten nyt yleensä tarvitaan vakavampaa suhdetta. Miestä en kyllä ajatellut enää ottaa saman katon alle ennen kuin lapset ovat muuttaneet pesästä jos silloinkaan. Seurustella toki voin. Ja lapsilla on jo isä, joten isää ei tulevan kumppanin tarvitse leikkiä.
Ehkä sellainen seksisuhde sopisi joillekin mutta ei kaikille. Kannattaisi molempien olla rehellisiä ja suoria sen asian suhteen että mitä suhteelta odottaa ja toivoo niin ei jäisi mikään asia epäselväksi toiselle.
Miksi noin?Itselleni parisuhde on muutakin kuin seksiä...En todella kaipaa mitään pelkkää seksisudetta.