Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä mieltä huolehtivaisesta ja suojelevasta miehestä?

Vierailija
14.03.2018 |

Tarkoitan sellaista joka lohduttaa ja hyssyttelee jos itket, on hellä, jos joku uhkaisi sinua niin suhtautuisi suojelevasta jne.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla nyt pääse differentioitumaan, sori. Molemmat sisältyy parisuhteen molempien osapuolien kohdalla vähimmäisvaatimuksiin.

Vierailija
2/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tykkäisin jos samalla antaisit niin paljon munaa kuin on tarvis :) liian kiltti ei saa olla, pitää olla miehellä kuitenkin Munaa vaikka olisi huolehtivainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä odotan ja oletan, että jos olemme yhdessä liikkeellä ja jokin uhka kohdistuisi minuun (vaikka känniääliö tai narkki alkaisi riehua) mies tekisi jotain.

Muuten en tiedä mistä naista pitää suojella?

Vierailija
4/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuollainen mies olla satuolento. Enpä ole tuollaisia tavannut, vaikka olen tuollaisesta haaveillut koko elämäni. Ja kyllä, elän ns. kiltti miehen kanssa, mutta eipä hänessä(kään) ole tuollaisia ominaisuuksia. Olisikin. Olisin onneni kukkuloilla. 

Vierailija
5/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa kuvailemasi ihmisen kanssa. <3

Vierailija
6/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä odotan ja oletan, että jos olemme yhdessä liikkeellä ja jokin uhka kohdistuisi minuun (vaikka känniääliö tai narkki alkaisi riehua) mies tekisi jotain.

Muuten en tiedä mistä naista pitää suojella?

No vittuilulta. En odota että mies vaarantaisi oman terveytensä minun takiani, kyllä molempien ensisuunnitelman pitää olla ihan sama kuin minunkin jos yksin olisin liikkeellä eli tilanteen rauhoittaminen ja/tai paikalta poistuminen. Sen sijaan toisen puolelle asettuminen on perusasioita ja ainakin mun elämässäni paljon useammin tarpeen.

Vierailija
7/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen mies olisi huippujuttu ja sellainen huomiointi, joka lähtisi minun tarpeistani tai kenen hyvänsä, joka hänen kanssaan on tekemisissä.

Sellaisella mekaanisella herrasmiesmäisyydellä, että tyrkytetään palveluksia, joita kukaan ei halua eikä tarvitse, ei tee mitään. Jos "huolehtiminen" perustuu mustasukkaisuuteen, se on jopa friikkiä ja pelottavaa.

Vierailija
8/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ois kiva, kunhan ei oo ihan ylikiltti.

Vierailija
9/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta avausta vielä meinasit tästä laittaa?

Vierailija
10/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen tulee pitää mun puoliani, niinkuin minäkin pidän hänen puoliaan. En tarvitse mitään erityistä suojelua, joten kavahtaisin heti, jos mies olisi mustasukkainen tai kohtelisi kuin jotain holhousta kaipaavaa lasta. 

Miehen ei pidä olla mikään turhan hössöttäjä ja ylisuojelevainen, välittämisen pitää näkyä, mutta ei saa lähteä liioittelemaan.

Vierailija
11/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei ole liian kiltti.

Vierailija
12/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruolento!

Vierailija
13/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa itsestäsi ap, mikä ihmeen heppuli oikein olet ja miksi jankutat tästä alvariinsa? Minkä ikäinen olet? Onko sinulla ollut joskus suhde naisen kanssa ja oletko jotenkin hieman ymmärtänyt väärin parisuhteen ja elämän?

Vierailija
14/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tollanen <3

Vierailija
15/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan sellaista joka lohduttaa ja hyssyttelee jos itket, on hellä, jos joku uhkaisi sinua niin suhtautuisi suojelevasta jne.

kunhan ei ole mustasukkainen.

Vierailija
16/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih. Mun mies on vähän sellainen kuumakalle, että jos joku yrittää jotain lähennellä tai kohtelee mua muuten huonosti niin varmasti vetää tyyppiä tauluun. Ihanan suojeleva ja kunnon mies. Exä oli sellainen hiiri, että joku ois voinu vaikka varastaa mut sen silmien alla ja mies ei ois tehny mitään. Nyt on kunnon suojeleva ja miehen kokoinen mies <3

Vierailija
17/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehen tulee pitää mun puoliani, niinkuin minäkin pidän hänen puoliaan. En tarvitse mitään erityistä suojelua, joten kavahtaisin heti, jos mies olisi mustasukkainen tai kohtelisi kuin jotain holhousta kaipaavaa lasta. 

Miehen ei pidä olla mikään turhan hössöttäjä ja ylisuojelevainen, välittämisen pitää näkyä, mutta ei saa lähteä liioittelemaan.

Juuri näin. Erehdyin kerran naimisiin mustasukkaisen ja holhoavan kanssa, sen kokemuksen jälkeen olenkin valinnut seurani tarkemmin.

Vierailija
18/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että ylimustasukkainen kuumakalle yrittää oikeuttaa käytöstään.

Vierailija
19/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua HYSSYTTELYÄ jos itken hyshys?? Silloin kun minä parun, niin siihen on hyvä syy, eikä sitä hyssytellä kenenkään toimesta.

Nuorempana suojelevuus oli ihan söpöä, mutta vanhemmiten sitä on ymmärtänyt että tällaiset "suojelevat" tyypit pitävät suojeltavaansa vähän reppanana, jota pitää hoitaa, ja joka ei itse pärjää, ja muutenkin vähän yksinkertaisempana kuin hän, hieno vahva suojeleva MIES ! Eli en tykää piirteestä. Eri asia on sitten jos joku tulee yllättäen pihaan pesäpallomailan kanssa ja alkaa riehumaan. Sellaista sietääkin kormuuttaa MYÖS miehen toimesta. Suojelua en kaipaa kotonani enkä kaupungissani yhtään miltään. Vaikuttaa ylitulkinnalta edes ehdottaa moista normaalissa miljöössä.

Vierailija
20/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo nää miehet jotka puhelee suojelemisesta on yleensä näit kuumakalleja, jotka haastaa riitaa samantien jos joku edes vilkaseekin heidän naistaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän