Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, mitä mieltä huolehtivaisesta ja suojelevasta miehestä?

Vierailija
14.03.2018 |

Tarkoitan sellaista joka lohduttaa ja hyssyttelee jos itket, on hellä, jos joku uhkaisi sinua niin suhtautuisi suojelevasta jne.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se keneltä nainen lopulta tarvitsee ihan oikeasti suojaa on tällainen "suojelija".

Vierailija
22/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tuossa ole mitään kummallista tai  erityisen hienoa.  Opettele sen sijaan olemaan luotettava, toi haiskahtaa jo kontrolloinnilta eikä sellainen sovi nykyaikaan. Ap mielellään näkis naiset hauraina kukkasina mutta  sekään ei  sovi nykyaikaan koska ap haluaa alisteisessa asemassa olevan  henkilön kumppanikseen. Sitä  tuo  on selkosuomeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica93 kirjoitti:

hih. Mun mies on vähän sellainen kuumakalle, että jos joku yrittää jotain lähennellä tai kohtelee mua muuten huonosti niin varmasti vetää tyyppiä tauluun. Ihanan suojeleva ja kunnon mies. Exä oli sellainen hiiri, että joku ois voinu vaikka varastaa mut sen silmien alla ja mies ei ois tehny mitään. Nyt on kunnon suojeleva ja miehen kokoinen mies <3

lol. sitten kun suhteessa alkaa todelliset ongelmat. esim. sinä haluat suhteesta pois niin onnea matkaan.

Tollanen mies on sulle loppuelämän riesa.

Vierailija
24/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liian kiltti ei saa olla

Tämä kriteeri on huomattu kyllä

Vierailija
25/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä se keneltä nainen lopulta tarvitsee ihan oikeasti suojaa on tällainen "suojelija".

Näin on. Nämä suojelijat ovat pahimpia höyrypäitä mitä maa päällään kantaa. He provosoituvat kaikesta, löytävät vastaantulijan naamasta, ilmeistä, eleistä ja jo olemassa olosta syyn vetää pataan heitä, oli se se vastaan tulija sitten kymmenen vuotias pikkupoika, 85 vuotias pappa tai 40 vuotias nainen. Nämä suojelijat vetävät pataan myös sitä naistaan jos tämä alkaa ärsyttämään. Syy on tietenkin naisen, tämähän oli ärsyttänyt tahallaan.

Vierailija
26/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empaattinen suhtautuminen ja lohdutus puolison surressa kuuluisi olla ihan normijuttu. Hyssyttelyä en kaipaa, korkeintaan rauhallista järkipuhetta.

Onneksi miehelläni näin vanhemmiten on järkeä poistua tilanteesta, jos nyrkkitappelu on lähellä. Olisi helvetin hienoa maksaa jonkun elämänkoululaisen käräjöintikulut ja vahingonkorvaukset, kun sitä lopulta pänttäisi tauluun. Toistaiseksi elämäni aikana en ole törmännyt tilanteeseen, jossa yhdenkään miehen olisi suojeltava minua ulkopuoliselta hyökkääjältä fyysisesti. Sanallisen hyökkäyksen kanssa pärjään oikein hyvin itsekin, meistä kahdesta minä olen se kauhea suustani.

Pitäisi varmaan läträtä viinan kanssa jossain paikallisessa, että edes törmäisi tällaisiin ongelmiin.

Vierailija
27/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tuollainen mies olla satuolento. Enpä ole tuollaisia tavannut, vaikka olen tuollaisesta haaveillut koko elämäni. Ja kyllä, elän ns. kiltti miehen kanssa, mutta eipä hänessä(kään) ole tuollaisia ominaisuuksia. Olisikin. Olisin onneni kukkuloilla. 

Näin mäkin ajattelin koko elämäni, ennen kuin tapasin puolisoni. Että tuollaiset miehet ovat satuolentoja, ja ovathan he. <3 Tiedostan, että mulla on käynyt järjetön flaksi, kun olen löytänyt näin söpön, seksikkään, kiltin, vastuuntuntoisen, rauhallisen, kärsivällisen, hellän ja huumorintajuisen miesolennon rinnalleni. Täysin alkoton ja savuton, eikä villejä naisseikkailuja taustalla. Sellainen hieman piilossa pysytellyt ja loistonsa kätkenyt timantti. Laittaa minut etusijalle, vaikken sitä vaadi tai haluakaan. Rakastaa hyvänäpitoa ja yhteistä aikaa, kosketusta. Hoitaa työnsä pieteetillä eikä koskaan kehuskele tai öykkäröi. Ei tuhlaa eikä sikaile. Niin vaatimaton ja realistinen, niin viisas sydän. Ei pahaa luuta minun kullassani. Pus.

Vierailija
28/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin nuorena miehen kanssa, joka oli erittäin mukava ja rauhallinen selvänä, mutta hieman alkoholia nauttineena hän saattoi kilahtaa jo siitä, että joku täysin vahingossa tönäisi häntä tai minua ohi mennessään. Ensimmäinen kerta oli täydellinen yllätys ja muistan kun menin tämän miehen ja toisen miehen väliin huutamaan, että he lopettavat heti tappelun, että kenellekään ei käynyt mitään ja että me lähdemme nyt pois koko paikasta. Tilanne tasaantui ja ajattelin, että se oli viimeinen kerta. Myös mies oli jälkikäteen pahoillaan, joten jatkoimme yhdessä oloa kunnes tuli se toinen kerta ja syy oli suurinpiirtein samanlainen. Muistan vieläkin kuinka katselin sivusta kun mies paini jonkun vieraan miehen kanssa edessäni ja en tehnyt mitään. Katsoin ja tiesin, että se oli siinä. En ikimaailmassa voisi olla pitempää tuollaisen täysin arvaamattoman ja sekopäisen miehen kanssa. Suhde loppui siihen ja en ole hänestä sen koommin kuullut.

Vierailija
29/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin ja varsinkin antaisin

Vierailija
30/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ihanainen suojeleva mies, naisin kuoliaaksi.

Vierailija
31/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolehtivaisuus ja suojelevaisuus on hienoja piirteitä miehessä (ja naisessa) mutta yhdistän ne enemmän vanhemmuuteen kuin parisuhteeseen.

Vierailija
32/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa elää jossain mielikuvituselämässä. Menisit ulos tutustumaan ihan oikeisiin ihmisiin, Mika.

Vierailija
33/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutus ja hellyys hyviä juttuja, mutta eivät mielestäni liity suojelevuuteen. Suojelevuudesta käsitteenä tulee heti negatiiviset vibat, en tiedä miksi.

Vierailija
34/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arjessa ei tarvita suohelevaisuutta kovin paljoa. Ritarikompleksin omaava mies voisikin yrittää järjestää itse tilanteita, joissa pääsisi leikkimään sankaria. Joko hän provosoisi kaikki nakkikioskijonojen lyhytpinnaiset uhkailemaan itseään ja naistaan tai sitten järjestäisi itsensä huolehtimaan naisesta Munchausen by proxy tyylillä. Pelottava ajatus, en taitaisi huolia mokomaa miestä.

Vierailija
35/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti ihanainen suojeleva mies, naisin kuoliaaksi.

Sittenpä olisit taas ilman miestä.

Vierailija
36/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on. Mies joka tarvittaessa on mies, suojeleva mutta ei helposti mustasukkainen, luotettava. Mutta valtava suojelun tarve nousee pintaan, sen harvan kerran kun itken. Itken aika harvoib, yleensä kätken vaikeat tunteet.

Mieheni on hellä ja rakastavaxmutta ei kovin herkkä. Suojeleva, mutta ei helposti mustasukkainen.

Mieheni voi jopa sanoa, että rakastaa enemmän minua kuin minä häntä. Jotenkin mieheni on enemmän riippuvaisempi minusta miehenä kuin minä naisena hänestä niin henkisesti kuin fyysisesti.

Vierailija
37/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ.

Vierailija
38/38 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suojeleva mies" tuo ensimmäisenä mieleen aikuisen ja lapsen välisen suhteen ja parisuhteessa vallankäytön. Hyvässä suhteessa kumpikin pitää toisensa puolta ja tukee toista.