Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksei Osuuspankin Visa Electron -kortissa ole enää kuvavaihtoehtoja?
14.03.2018 |
Sain uuden kortin ja se on kokonaan valkoinen. Mitättömän, halvan ja ruman näköinen. Kuin joku suunnitteluvaiheessa oleva pula-ajan lelukortti. Ei edes oranssia OP:n logoa, mikä toisi edes vähän arvokkuutta, vaan pelkkä musta OP-teksti. Tai on keskellä jokin hologrammi. Kävin OP:n sivuilla katsomassa ulkoasuvaihtoehtoja ja totta se on; kortin etupuoli on nykyään täysin kuvaton. Takapuolelle saa värin, mutta eipä se lohduta kun se puoli harvemmin edes näkyy. Onpas tylsä juttu.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ootteko nähneet nämä kaikkein uusimmat vuodelta 2023 ja eteenpäin? Jouduin itse äskettäin tilaamaan uuden OP:n kortin pari vuotta vanhan tilalle ja vähän järkytyin, kun sieltä tuli pienikokoinen kierrätysmuovinen läpyskä joka tuntui kädessä hepposelta kuin kenkäkaupan leimakortti. Tulee kyllä tosi halpa ja huonolaatuinen vaikutelma, tämäkin on vissiin jotain säästökampanjan ideointeja?
Näkövammaisia varten on kortissa joku oma pykäläkin, että tietävät sitten laittaa kortin maksupäätteeseen oikein päin. Okei. Ja nyt niitä värejä sitten löytyy, kun on vuosikaudet ollut kaikilla pelkkä tylsä valkoinen levy. On jotain helkkarin revontulta ja yksisarvisen oksennusta. Osan väreistä saa itse päättää, osaa ei saa...? Silleen voisinko vaan valita ihan itse miltä mun pankkikortti päättää, mielellään sellainen ihan perinteinen kortti, ei mitään futuristisen näköisiä ja mallisia neronleimauksia kiitos.
Ei millään viitsisi sählätä tollasella piirtoheitinkalvon palasella montaa vuotta eteenpäin, pitää varmaan siirtyä käyttämään pysyvästi S-pankin tiliä ja normaalia korttia tästä lähtien...
Joo, en tykkää muutoksista. Haluan tavallisen pankkikortin ja jonkun kivan kuvan siihen. En mitään motherfucking tähtisumuja ja kuparikiiltoja joita kukaan ei pyytänyt mut joita nyt kumminki kaikille pakkotyrkytetään. Jos ja kun se kortti tulee mulle - ja mähän sitä katselen lähes joka päivä - miksen voi saada siihen jotain kuvaa jonka itse haluan? Siis sitähän kaikki tässä on pyytäneet vaikka miten kauan. Eeeei, kun nyt tarjotaan meidän asiakkaille jotain saakelin jälkeenjääneitä avaruuskortteja. Paskaa