Haukkuva luokkalainen
Hei, olen 14 ja luokallemme tullut uusi poika on aivan saakelin ärsyttävä. Haukkui juuri syömishäriön selättäneen tytön läskiksi, samoin minut ja sanoo aina " Sopisit tuon Leevin kanssa yhteen, kun ootte molemmat nii lihavia " Eikä edes kadu käytöstään tai pidä sitä huonona, vaan hänen mielestään on ihan okei haukkua jokaista tyttöä lihavaksi joka ei ole anorektikko.
Kommentit (9)
Alkakaa kiusata sitä joukolla. Esim. alatte joukolla haukkua sen nenää, korvia tai jotain muuta. Joka ikinen päivä. Ja nauratte räkäisesti päälle.
Vierailija kirjoitti:
Alkakaa kiusata sitä joukolla. Esim. alatte joukolla haukkua sen nenää, korvia tai jotain muuta. Joka ikinen päivä. Ja nauratte räkäisesti päälle.
Toivottavasti et ole aikuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen koulukiusattu. Nyt 38-v.
Tuolla metodilla luokan pahin kiusaaja oppi pitämään turpansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen entinen koulukiusattu. Nyt 38-v.
Tuolla metodilla luokan pahin kiusaaja oppi pitämään turpansa kiinni.
Hienoa.
Kai se on sellainen tyypillinen häirikkö millä on naurettavat isot etuhampaat ja haisee siltä kuin olisi paskantanut housuihinsa?
Pahuuden kostaminen pahuudella ei ole koskaan oikein. Ei edes silloin, kun siitä itää jotain hyvää. Pahuudesta itänyt hyvyys ei ole oikeaa hyvyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi jättänyt kiusaamatta. Hän ansaitsee sen, tytöt eivät ansainneet. Juuri kiusattujen ongelma, että käsketään ottamaan toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ei! Täytyy puolustaa itse itseään, muut eivät sitä tee.
Hankala ikä tuo 14-v. Murrosikä pahimmillaan, epävarma olo, huono itsetunto jota pitää paikata vaikka toisia haukkumalla.
Ihan nätisti voisi häntä ohjeistaa.
Saattaahan hänellä muutakin ongelmaa olla kuin oma murkkuikä. Ehkä huonot kotiolot, henkisesti tai taloudellisesti köyhää perheessä. Tai ei oo ystäviä.
Hän on joko tyhmä, huomiota hakeva tai kotona kiusattu. Miksi hän muutti teidän luokkaan? Kertokaa luokanohjaajalle hänestä, tai kuraattorille. Menkää yhdessä isommalla porukalla kertomaan jollekin aikuiselle.