Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hankitte lapsia?

Vierailija
14.03.2018 |

?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vanhemmiltasi!

Vierailija
2/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta saadaan veronmaksajia ja huoltosuhde paremmaksi. 

Jotta käyvät katsomassa minua kun olen vanha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos ne ei käy katsomassa. Hyvin moni vanhus on yksin vailla omaisten kiinnostusta.

Vierailija
4/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan lapsen.

Vierailija
5/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkeat syyt. Et voi olla tosissasi.

Vierailija
6/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska haluan lapsen.

Miksi?

Vierailija
7/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska halusin lapsiperhe-elämän. Ei siihen tarvitse muuta syytä.

Ja kyllä, olen nauttinut paljon tästä elämästä.

Vierailija
8/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin oman lapsen. Miksikö? En tiedä, tuli vaan sellainen kova halu, se kuuluu biologisesti myös ihmiselle. Kaikki elävät tuntevat halua lisääntyä, eläimet ja myös kasvit vaikka eivät sitä samalla tavalla ajatele ja analysoi kuin ihmiset. Minun lapsenkaipuuni ei liittynyt mitenkään yhteiskuntaan tai siihen käykö joku minua katsomassa kun olen vanha, sain esikoisen 20-vuotiaana, enkä silloin miettinyt vanhuuttani, enkä vielä nelikymppisenäkään usko että edes elän kauhean vanhaksi, mutta kovasti odotan että saisin lapsenlapsia. Haluan elää niin kauan että ehtisin olla lastenlasteni seurassa, itselläni kun oli maailman paras mumma, haluan kokea sen myös itse.

Halusin varmasti perheen, ja perhe on helpoin toteuttaa tekemällä siihen jäseniä, samalla tavalla oli lapsuuden perheenikin perustettu. Voihan sitä toki randomien aikuisten keskenkin päättää perustaa perheen, mutta ei se vaan tunnu samalta kun ei ole lapsia, ei ole sitä verisidettä, rakkautta ja sukupolvien yli kulkevaa henkistä yheyttä. Rakkaus lapseen on suurinta maailmassa ja olen kiitollinen kaikista kolmesta lapsestani, millään muulla ei loppupeleissä ole väliä kuin lasten hyvinvoinnilla. Lapset tuo elämälle todellisen merkityksen. Elämän tarkoitus on jatkaa elämää, eli lisääntyä, mutten elämä loppuu aika lyhyeen.

Vierailija
9/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lapsen jokapäiväinen näkeminen arjessa, kuten kun se syö, käy potalla, halaa, pussaa, sanoo äiti, juoksee alasti ympyrää jne. tuntuu samalta kuin se jos saisi joka päivä uuden koiran pennun.

Vierailija
10/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisit edes joskus pohjustaa näitä lapsiperheiden mollaukseen päättyviä keskustelujasi pelkän kysymysmerkin sijaan.

Vierailija
11/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisit edes joskus pohjustaa näitä lapsiperheiden mollaukseen päättyviä keskustelujasi pelkän kysymysmerkin sijaan.

Millä tavalla täällä mollataan lapsiperheitä? Täällähän kerrotaan, että lapsi on kuin uusi koiranpentu joka päivä.

Vierailija
12/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos olisi syy, tai oon raskaana. Vaikka en oo, mut silti. Nii kertoisin sit vast.

Vierailija
13/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä miksi minä halusin? Jos et halua, ole ilman ja tyydy osaasi. Minäkin olen erinomaisen tyytyväinen siihen, että minulla on lapsi. Onnistuin löytämään hienon miehen, jonka kanssa halusin lapsen. 

Vierailija
14/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ajatus lapsesta olisi kaunis. Veriside, rakkaus, biologia, tarpeellisuus ja lässyn lää. Käytäntö ei. En ikinä jaksaisi olla sidottu lapseen/vastuussa toisesta ihmisestä 18v ja asiat mitkä voi mennä pieleen. Ei kiitos.

Vierailija
15/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin tulemaan raskaaksi.

Vierailija
16/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä miksi minä halusin? Jos et halua, ole ilman ja tyydy osaasi. Minäkin olen erinomaisen tyytyväinen siihen, että minulla on lapsi. Onnistuin löytämään hienon miehen, jonka kanssa halusin lapsen. 

No kai sitä nyt saa utelias olla! Ei ole pakko vastata

Vierailija
17/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on huoltosuhde?

Miksi pitää saada veronmaksajia?

Vierailija
18/18 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska rakastin ja rakastan miestäni ja halusin yhteisen lapsen syventämään parisuhdetta ja tekemään meistä aidon perheen. Koska maailmaa on nyt kierretty ja aikuisten nautintoja saatu, että on aika saada ilonsa siitä lapsen innosta tutkia uutena maailmaa. Koska meillä on lapselle antaa aikaa, rakkautta, harrastuksia, hoitoa, maailman parhaan koulutuksen ja ison perinnön. Minnekäs me muualle nuo annettaisiin.