Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutuslääke

Vierailija
14.03.2018 |

Tiedätte kyllä mikä, onko kokemuksia? =D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
28.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Kaksi alettaisiin syöty eikä ollut apuja.

Vierailija
22/43 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii. 2 kk ja -11kg ja teho ei laske vaikka ollut jo jonkin aikaa täysi annostus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo maksaa?

Vierailija
24/43 |
22.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut 137€/kk, en muista ihan tarkkaan.

Vierailija
25/43 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätte kyllä mikä, onko kokemuksia? =D

Hyvin pelittää!

Vierailija
26/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 kiloa 4 kk. Ei takuulla olisi onnistunut muuten.

Vierailija
27/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpparin vajaatoiminta ja viides viikko menossa, tippunut alle 3kiloa. En koe saavani siitä paljoa apua, mut otan 1-2 tbl päivässä henkiseksi avuksi. Kamppailun silti syömishimojen kanssa ja tekee mieli mättää jättiannoksia,

Vierailija
28/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kilpparin vajaatoiminta ja viides viikko menossa, tippunut alle 3kiloa. En koe saavani siitä paljoa apua, mut otan 1-2 tbl päivässä henkiseksi avuksi. Kamppailun silti syömishimojen kanssa ja tekee mieli mättää jättiannoksia,

Tuoko on sinulle ohjeistettu määrä?

Vierailija
29/43 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, huomenna pitäis aloittaa tuo kyseinen lääke. Pelottaa vähän noi haittavaikutukset. Onko kenellekkään tullut noita ”hurjempia” haittavaikutuksia, joita lääkeselosteessa mainitaan?

Vierailija
30/43 |
10.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sulle mitään noita mainittuja haittavaikutuksia?

Vierailija
31/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxendaa mennyt nyt 8 viikkoa, painoa on tippunut 12kg. Pahoja haittavaikutuksia ei ole ollut, alussa oli jonkun verran pahoinvointia ja kuvotusta. Olen syönyt normaalisti ja tehnyt valintoja kevyempään suuntaan. Suurin ero on siinä että maha täyttyy tosi pienestä annoksesta ja olo on kylläinen. Makeaa ja herkkuja ei juuri tee mieli, mutta jos on tehnyt olen ottanut vähän. Alkoholi ei maistu ollenkaa.

Vierailija
32/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä on kysymys? Jostain keskushermostoon vaikuttavasta aineesta vai mistä? Ja mistä tätä saa?

Vierailija
33/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon vaan kahvia. Halpaa ja kilot karisee.

Vierailija
34/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä on kysymys? Jostain keskushermostoon vaikuttavasta aineesta vai mistä? Ja mistä tätä saa?

Kyseessä on addiktioiden hoitoon käytetyn lääkeaineen ja mielialalääkkeen kombinaatio. Sinänsä ihan järkevää, että kyllähän useilla merkittävästi ylipanoisilla jonkinlainen addiktio ruokaan on. 

Vierailija
35/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saxendassa on sama vaikuttava aine kuin sokeritautiin annettava victoza ja se vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan ja kylläisyyden tunteeseen. Lääke on pistettävä päivittäin vatsanahkaan ja on reseptilääke. Kurja puoli on se että siihen ei saa kelakorvausta ja se maksaa n.280 euroa kuussa.

Vierailija
36/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auttanut, todella harmi. T: tämän ketjun ap

Vierailija
37/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saxendassa on sama vaikuttava aine kuin sokeritautiin annettava victoza ja se vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan ja kylläisyyden tunteeseen. Lääke on pistettävä päivittäin vatsanahkaan ja on reseptilääke. Kurja puoli on se että siihen ei saa kelakorvausta ja se maksaa n.280 euroa kuussa.

Halvemmalla ja terveemmin saa saman vaikutuksen ruualla. Sellaisella, joka vaikuttaa sokeriaineenvaihduntaan  ja kylläisyyteen.

Mutta naisethan syövät mieluummin lääkkeitä :)

Vierailija
38/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin myös kun aloitin lääkityksen että se ei auta kaikille. Ilmeisesti se auttaa vain jos sokeriaineenvaihdunnassa on jotain vikaa ja tätä minulla on epäilty jo vuosia.

Vierailija
39/43 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanottiin myös kun aloitin lääkityksen että se ei auta kaikille. Ilmeisesti se auttaa vain jos sokeriaineenvaihdunnassa on jotain vikaa ja tätä minulla on epäilty jo vuosia.

Juu ei auttanut meikäläisellä. t: ap

Vierailija
40/43 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lääkkeen eilen. Ihan hirveät sivuvaikutukset, työnteko niistä johtuen hyvin haastavaa. Niin huono olo, että oksentamassakin kävin, kova päänsärky, ahdistus, keskittymisvaikeudet ja paha aivosumu.

Helpottaako sivuvaikutukset käytössä? Montaa tuollaista päivää en kestä. Toki painotippuu, kun mitään ei pysty syömään ja nesteetkin yrjöö pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä