Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä alle 35-vuotias lapseton nainen, joka haluaisi vakituisen suhteen mutta ei yhteenmuuttoa?

Vierailija
14.03.2018 |

Olen kolmikymppinen sinkkumies, ja minulle sopisi hyvin parisuhde, jossa nähdään muutaman kerran viikossa mutta kummallakin on omat kodit eikä tarkoitus ole mennä naimisiin tai hankkia lapsia. Tällaisesta suhteesta kiinnostuneita naisia on, mutta he ovat yleensä yli 35-vuotiaita ja yhden tai useamman lapsen vanhempia.

Oletko kuullut nuoremmista ja lapsettomista naisista, jotka haluaisivat tällaista suhdetta?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap kysyy mistä löytäisi asian x ja heti nenän eteen tulee ehdokkaita. Sitten aletaankin jo keksimään syitä miksi ei voida tutustua kun paikkana on se ja se. Ap, tolla menolla tulet olemaan vielä pitkään yksin. Ehkä lopun elämääsi, ellei suurta ihmettä tapahdu eli elämäsi nainen tulee iskemään sinua juuri sellaisessa paikassa jossa toivoisit tulevan (sitä harvoin tapahtuu).

Vierailija
22/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa naisissa tätä mieltymystä on tosiaan enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, tututustaan?

N30

En voisi koskaan myöntää, että olen tavannut jonkun AV-palstan kautta. Suhteellamme ei siksi olisi tulevaisuutta.

Miksi sitä pitäisi myöntää kenellekään?

N30

Lievän epätoivoista.

- Sivustaseuraaja

Mitä sitten? :) Ap:han sen päättää. Todennäköisesti päättikin jo, ettei missään tapauksessa halua tutustua tätä kautta.

N30

Vierailija
24/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmikymppinen sinkkumies, ja minulle sopisi hyvin parisuhde, jossa nähdään muutaman kerran viikossa mutta kummallakin on omat kodit eikä tarkoitus ole mennä naimisiin tai hankkia lapsia. Tällaisesta suhteesta kiinnostuneita naisia on, mutta he ovat yleensä yli 35-vuotiaita ja yhden tai useamman lapsen vanhempia.

Oletko kuullut nuoremmista ja lapsettomista naisista, jotka haluaisivat tällaista suhdetta?

Olen 40-v lapseton nainen. Miksi et halua muuttaa yhteen? Se voi olla iso kynnyskysymys monelle- myös itselleni. Itse pidän tärkeänä sitä että muutetaan yhteen kun on tutustuttu ja todettu että tulemme toimeen. Toisen oppii tuntemaan kunnolla kun on 24/7 yhdessä.

Vierailija
25/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei naimisiin? Ei siltikään tarvitse muuttaa yhteen...

Vierailija
26/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap kysyy mistä löytäisi asian x ja heti nenän eteen tulee ehdokkaita. Sitten aletaankin jo keksimään syitä miksi ei voida tutustua kun paikkana on se ja se. Ap, tolla menolla tulet olemaan vielä pitkään yksin. Ehkä lopun elämääsi, ellei suurta ihmettä tapahdu eli elämäsi nainen tulee iskemään sinua juuri sellaisessa paikassa jossa toivoisit tulevan (sitä harvoin tapahtuu).

En halua antaa yhteystietojani julkisella keskustelufoorumilla jokaiselle epätoivoisen oloiselle naiselle tai sellaista esittävälle, joten olen tuomittu olemaan yksin lopun elämääni? Haluatko lukita?

Vierailija
27/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40-v lapseton nainen. Miksi et halua muuttaa yhteen? Se voi olla iso kynnyskysymys monelle- myös itselleni. Itse pidän tärkeänä sitä että muutetaan yhteen kun on tutustuttu ja todettu että tulemme toimeen. Toisen oppii tuntemaan kunnolla kun on 24/7 yhdessä.

Minulla ei ole tarvetta olla 24/7 yhdessä, mutta minulla on tarve omalle ajalle ja tilalle. Talouksien yhdistäminen ei tuo minulle lisäarvoa, mutta siihen liittyy monta haittapuolta, joten on fiksumpaa asua erillään.

Vierailija
28/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei naimisiin? Ei siltikään tarvitse muuttaa yhteen...

Tarpeeton juridinen sopimus ja instituutiona aika arveluttava ja vanhanaikainen.

Vierailija
29/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, höpsö.

Vierailija
30/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua antaa yhteystietojani julkisella keskustelufoorumilla jokaiselle epätoivoisen oloiselle naiselle tai sellaista esittävälle, joten olen tuomittu olemaan yksin lopun elämääni? Haluatko lukita?

Haluni tutustua sinuun katosivat tämän viestisi jälkeen. Kannattaa ehkä harjoitella ystävällisyyttä, sillä on yllättävän suuri vaikutus sekä sinuun itseesi että muihin ihmisiin. Hyvää päivänjatkoa! :)

N30

Vierailija
31/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lyhyemmät, esimerkiksi vuoden tai kahden suhteet riittävät, voihan sitä seurustella niin kauan kuin tuntuu hyvältä, ja jos toisen on pakko päästä muuttamaan yhteen, sitten täytyy vain erota.

Vierailija
32/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat välttämättä muuttaa yhteen ja jakaa arjen toisen kanssa?

Vierailija
33/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki haluaisin juuri sellasen suhteen että asutaan erillään ja ei välttämättä joka päivä tekemisissä. Ehkä jos pitkään suhde jatkuu hyvin niin voisi yhteen muuttaa. Lapsia en halua ja naimisiin... no ihan sama.

Vierailija
34/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäki haluaisin juuri sellasen suhteen että asutaan erillään ja ei välttämättä joka päivä tekemisissä. Ehkä jos pitkään suhde jatkuu hyvin niin voisi yhteen muuttaa. Lapsia en halua ja naimisiin... no ihan sama.

Minkä ikäinen olet, ja oletko asunut aikaisemmin kumppanin kanssa?

Vierailija
35/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää olla nuori nainen? Niillä mielipide lasten suhteen voi muuttua moneen kertaan. Ja kun ei ole tarkoitusta lisääntyä, niin hyvin voisit ottaa vaihdevuosivaivaisen. On ainakin varmaa, ettei lapsia vahingossakaan tule.

Vierailija
36/39 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4 vuotta seurustelua takana ja yhteinen lapsikin syntynyt tammikuussa. Asumme 40km päästä toisistamme ja emme ole muuttamassa yhteen lähiaikoina tai ehkä ollenkaan. Tämä järjestely tuntuu hyvältä meille. Minä 24-ja mies 41-vuotias.

Vierailija
37/39 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/39 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mistähän sitä löytäisi sellaisen joka haluaisi muutta myös yhteenkin ikähaarukassa 30-40v. Ei tietenkään heti mutta jossain vaiheessa. Itselle ei ainakaan eronneena ja lapsettomana olisi mitään ongelmaa sen suhteen.

M35

Vierailija
39/39 |
15.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean rajoittunut ajattelutapa. Minulla on lapsia, kouluikäisiä. Tapailin 2 vuotta miestä; emme asuneet yhdessä, eikä hän tavannut koskaan lapsiani. Oletko, ap, kuullut sellaisesta ilmiöstä kuin yhteishuoltajuus?

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin se, että kumppanilla ei ole lapsia ollenkaan tai sitten niiden kanssa ollaan koko ajan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi