Arhinmäen (vas.) väitetään käyneen kiinni naiskansanedustajan -
Kommentit (65)
Eli jos Paavo on valmis itse tekemään tuolla tavalla niin turha sitten ihmetellä jos joku tulee työntämään Paavoa pois keskustelusta jossain vaalikojulla.
Vierailija kirjoitti:
Eli jos Paavo on valmis itse tekemään tuolla tavalla niin turha sitten ihmetellä jos joku tulee työntämään Paavoa pois keskustelusta jossain vaalikojulla.
Miksi alapeukku? Jos syljen päällesi, niin mitä teet? Syljet takaisin vai lasketko housusi ja pyllistät antautuaksesi?
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin sydämin kaikkea seksuaalista ahdistelua vastaan, mutta jos jokainen hipaisu, katse tai puhe aletaan tulkita ahdisteluksi niin se alkaa syödä uskottavuutta koko hommalta. Siitä voi helposti tulla myös ase, mitä käyttää vastustajiaan vastaan, sillä nykytilanteessa ahdistelusyytöksillä on helppo pilata toisen maine ja ura. Eipä itsellä ole sen parempia ehdotuksia miten asian kanssa tulisi sitten edetä, mutta tuntuu että onko kohta jäljellä enää yhtäkään miestä, jota ei syytettäisi ahdistelusta..
Sehän on tämänlkin ketjun tarkoitus, eli yrittää pilata mainetta, kun ei pystytä keskustelemalla perustelemaan Arhinmäkeä vastaan, esitetään valheita ja aletaan syyttelemään täysin epäolennnaisuuksista. Persutrollit tehtailee jälleen valheitaan. Kukahan heitä äänestää. Hävetkää.
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäki puhui käsillä. Ainakin itse näin kommentoi. Toki jos käyttää käsiä puhuessaan osaa varmaan ottaa huomioon ettei mene liian lähelle toista ihmistä.
Monissa perheissä mies "puhuu käsillään":(
Lisää turavakotipaikkoja naisille ja lapsille.
https://www.pscp.tv/w/1DXxyXMWBpLJM
Kohdasta 7.50 voi jokainen todistaa tuon törrrkeän pahoinpitelyn :((
Ei kukaan tökännyt meri suuttu kun se pisti valhetta valheen perään että iik nyt mua sattu ja pahoinpitely siis ou mai gaad. Kaikkee tekin uskotte
Missä kohtaa videota se näkyy? En jaksa katsoa kokonaan enkä hyppelehtimällä löytänyt sitä.
vierailija703 kirjoitti:
Tyhmät akat,itse houkuttelette ja tarjoatte itseänne.
Jos Paavo olisi töissään selvinpäin, hän saattaisi huomata ettei kukaan nainen tarjoa hänelle yhtään mitään. Samat sanat sinulle, korkki kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäeltä oli typerää mennä keskeyttämään toisen haastattelu vain siksi, etteivät mielipiteet olleet samoja kuin hänellä. Kyllähän tuossa videossa käsi koskee Mereä, mutta lähinnä ärsyttää tuo Arhinmäen tuuppautuminen kuvaan ja raivoaminen naama punaisena. Merihän vain yrittää kertoa persujen näkökannan keskusteluun, mutta kertoo paljon nykyisestä ilmapiiristä, että näitä tullaan samantien sensuroimaan.
Siinä maikkarin haastattelussa, joka oli leikattu ja jatkui leikkauksen jälkeen niin että hän selvästikkin syytti arhinmäkeä jostain jota hän ei ollut sanonut. "te sanoitte näin mutta nyt sanotte muuta...". Silloin on korjaus ihan olennainen osa keskustelua. Arhinmäki sanoi PS:n retoriikan olevan huonoa koska se perustuu muiden sanomisien pyörittelyyn, EI omien sanojensa perusteluun, eikä omien lupauksiensa pitämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täysin sydämin kaikkea seksuaalista ahdistelua vastaan, mutta jos jokainen hipaisu, katse tai puhe aletaan tulkita ahdisteluksi niin se alkaa syödä uskottavuutta koko hommalta. Siitä voi helposti tulla myös ase, mitä käyttää vastustajiaan vastaan, sillä nykytilanteessa ahdistelusyytöksillä on helppo pilata toisen maine ja ura. Eipä itsellä ole sen parempia ehdotuksia miten asian kanssa tulisi sitten edetä, mutta tuntuu että onko kohta jäljellä enää yhtäkään miestä, jota ei syytettäisi ahdistelusta..
Sehän on tämänlkin ketjun tarkoitus, eli yrittää pilata mainetta, kun ei pystytä keskustelemalla perustelemaan Arhinmäkeä vastaan, esitetään valheita ja aletaan syyttelemään täysin epäolennnaisuuksista. Persutrollit tehtailee jälleen valheitaan. Kukahan heitä äänestää. Hävetkää.
En tiedä mutta vasemmistoa tunnetusti ja tutkitusti äänestää se kaikkein kouluttamattomin ja köyhin kansanosa. Siis porukka, joka Paavon puolustelun perusteella ei itse omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Mahtaako se köyhyyskin sitten johtua samasta asiasta?
Valitettavasi päinvastoin, vasemmisto puolustaa köyhiä ja yksinkertaisia ihmisiä, mutta heitä äänestää kouluttautuneet, moraaliltaan vahvat ihmiset.
Ehkä just ja just kämmenselkä hipaisi X)
Kärpäsestä härkänen. Arhinmäellä paloi vain pinna kun Leena Meri vääristeli medialle muiden poliitikkojen sanomisia.
Leena näyttää lopuksi miten Arhinmäki muka tönäisi sormet ojossa mutta tuollaista ei lainkaan ole videolla, ainoastaan kevyt kämmenselän hipaisu. Valehteli ihan suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mutta vasemmistoa tunnetusti ja tutkitusti äänestää se kaikkein kouluttamattomin ja köyhin kansanosa. Siis porukka, joka Paavon puolustelun perusteella ei itse omaa alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Mahtaako se köyhyyskin sitten johtua samasta asiasta?
Valitettavasi päinvastoin, vasemmisto puolustaa köyhiä ja yksinkertaisia ihmisiä, mutta heitä äänestää kouluttautuneet, moraaliltaan vahvat ihmiset.
Sinun haavemaailmassa noin, todellisuudessa ei. Aiheesta on tutkimustietoa vaikka kuinka, ole hyvä ja sivistä itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
vierailija703 kirjoitti:
Tyhmät akat,itse houkuttelette ja tarjoatte itseänne.
Jos Paavo olisi töissään selvinpäin, hän saattaisi huomata ettei kukaan nainen tarjoa hänelle yhtään mitään. Samat sanat sinulle, korkki kiinni.
Apua, mikähän mua vaivaa, tunnen vetoa Arhinmäkeen. Jotenkin ihan himottaa jopa. Olen businessuralla menestynyt nainen, pukumiehien kanssa päivittäin tekemisissä, joten pukeutuminen se ei voi olla. Olisiko sitten joku alkukantainen miehisyys, mikä hänestä uhkuu. Hävettää ihan pikkuisen, auttakaa.
Persujen tarpeessa valehdella ja uhriutua ei ole mitään uutta.
Se taksinvarastamisjuttu on oikein piste iin päälle. Väittävät Arhinmäen varastaneen persujen tilaaman taksin vaikka hän meni kimppataksiin jossa oli jo 3 muuta (eri puoluieden) kansanedustajaa.
Kuka enää uskoo persuja?
Arhinmäki on kylläkin vasemmiston edustaja.