Mun pitää varmaan lähteä pois Facebookista
Edesmennyt anoppini loukkaantui kun julkaisin erään kuvan hänen minulle antamasta Arabian astiasta. Poistin kuvan. Nyt oli eräs opettaja loukkaantunut kun julkaisin lapseni ompeluajokortin. Poistin kuvan. Mies ei halua että lähden Facebookista mutta se tuntuisi parhaimmalta ratkaisulta vai kuinka?
Kommentit (60)
Miksi sinulla on useampi profiili facessa, mihin niitä tarvitset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edesmennyt anoppi sitä mieltä, että sinun on lähdettävä facebookista pois? Enkelianoppi vastaan miehesi, vaikea dilemma. Kenen faceprofiilista olikaan kyse?
Edesmenneen anopin kanssa sovimme tuon astia asian ennen hänen kuolemaansa. Omasta profiilistani on kyse mutta mies päättää meillä melkein kaikesta.
Olet täällä valehtelematta ainakin sata kertaa kirjoittanut aikovasti ottaa eron tyrannimaisesta miehestäsi.
Milloin otat sen eron?
Jos et milloinkaan, miksi esität jatkuvasti tyhjiä uhkauksia aiheesta?
Aika vanhat enää käyttää facea, nuoret ja nuoret aikuiset käyttää muita kanavia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt hieman ohis, mutta kenen kanssa olet yhteydessä siellä Facebookissa?
Ei muuten, mutta kun olet täällä vuodesta toiseen valittanut, että sinulla ei ole yhtään (lue: yhtään) ystävää, ei miehenkään kanssa yhtään ystäväpariskuntaa, ei yhtään sukulaista joka suostuisi olemaan kanssasi tekemisissä eikä edes yhtään naapuria, jonka kanssa seurustelisit.
Parin vanhan sukulaismummon kanssa olen tekemisissä. Eipä juuri muita ole.
Vierailija kirjoitti:
No lähde sitten pois Facebookista. Niin yksinkertaista.
Mutta kun aina vain vatvot ja valitat, vatvot ja valitat, etkä ikinä TEE mitään yhdellekään ongelmallesi.
Tämä kun vielä olisi niin helppo ongelma ratkaista.
Onko sinulla tähän jotakin kommentoitavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko edesmennyt anoppi sitä mieltä, että sinun on lähdettävä facebookista pois? Enkelianoppi vastaan miehesi, vaikea dilemma. Kenen faceprofiilista olikaan kyse?
Edesmenneen anopin kanssa sovimme tuon astia asian ennen hänen kuolemaansa. Omasta profiilistani on kyse mutta mies päättää meillä melkein kaikesta.
Ei kai miehesi sentään vaadi näytille, mitä yksityisviestejä facessa kirjoittelet? Lukeeko mies kirjeesi ja availeeko postiasi?
Ei vaadi eikä avaa postejani.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinulla on useampi profiili facessa, mihin niitä tarvitset?
Se oli joku toinen. Minulla on vain yksi profiili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No lähde sitten pois Facebookista. Niin yksinkertaista.
Mutta kun aina vain vatvot ja valitat, vatvot ja valitat, etkä ikinä TEE mitään yhdellekään ongelmallesi.
Tämä kun vielä olisi niin helppo ongelma ratkaista.
Onko sinulla tähän jotakin kommentoitavaa?
Mies haluaa että olen siellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä facebookissa täytyy ylipäätään elämäänsä esitellä?
Ajattele tätä. Mulla on kavereita joilla on osotetiedot ja puhnumerot facessa. Sit nää samat torvelot hehkuttaa jos lähtee reissuu, vaikka italiaan. :)
mä en jaksanut facebookissa sitä itsensä boostaamista.
lähes kaikki ihmiset yrittää luoda siellä kuvan kuinka hyvin menee ja kuinka onnellisia ollaan.
Suurimman osan todellisuus on oikesti jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nyt hieman ohis, mutta kenen kanssa olet yhteydessä siellä Facebookissa?
Ei muuten, mutta kun olet täällä vuodesta toiseen valittanut, että sinulla ei ole yhtään (lue: yhtään) ystävää, ei miehenkään kanssa yhtään ystäväpariskuntaa, ei yhtään sukulaista joka suostuisi olemaan kanssasi tekemisissä eikä edes yhtään naapuria, jonka kanssa seurustelisit.
Sinulla on siis kaksi ihmistä, joiden kanssa olet yhteydessä Facebookissa? Siinä tapauksessa voisi luulla, että sinun olisi hyvin yksinkertaista luopua sivustasi kokonaan (tosin eipä sinulle mikään taida olla kovin yksinkertaista).
Oletko harkinnut, ettet välittäisi ihmisten loukkaantumisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on siis kaksi ihmistä, joiden kanssa olet yhteydessä Facebookissa? Siinä tapauksessa voisi luulla, että sinun olisi hyvin yksinkertaista luopua sivustasi kokonaan (tosin eipä sinulle mikään taida olla kovin yksinkertaista).
Olen pitänyt ne sivut koska mies on niin halunnut. Itselläni on aivan sama olenko siellä vai en koska ei mulla ystäviä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet täällä valehtelematta ainakin sata kertaa kirjoittanut aikovasti ottaa eron tyrannimaisesta miehestäsi.
Milloin otat sen eron?
Entä miten kommentoisit tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin otat sen eron?
En nyt näin huonokuntoisena pysty sitä ottamaan. Sitten jos joku lääkäri joskus keksii, mikä vaivaa niin sitten on tilanne eri.
Etkä myöskään pysty noin huonokuntoisena lähtemään pois Facebookista?
Vielä yksi kysymys: kuinka pystyit noin huonokuntoisena matkustamaan Karibialle lomailemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin otat sen eron?
En nyt näin huonokuntoisena pysty sitä ottamaan. Sitten jos joku lääkäri joskus keksii, mikä vaivaa niin sitten on tilanne eri.
Mitä lääkärien pitäisi vielä keksiä? Sinullahan on jo ainakin kymmenen diagnoosia? Kuinka se yhdestoista auttaisi sinua avioeron ottamisessa?
Loukkaantuiko se Arabian lautanenkin?
Ei kai miehesi sentään vaadi näytille, mitä yksityisviestejä facessa kirjoittelet? Lukeeko mies kirjeesi ja availeeko postiasi?