Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mun pitää varmaan lähteä pois Facebookista

Vierailija
14.03.2018 |

Edesmennyt anoppini loukkaantui kun julkaisin erään kuvan hänen minulle antamasta Arabian astiasta. Poistin kuvan. Nyt oli eräs opettaja loukkaantunut kun julkaisin lapseni ompeluajokortin. Poistin kuvan. Mies ei halua että lähden Facebookista mutta se tuntuisi parhaimmalta ratkaisulta vai kuinka?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet miten haluat. Pohdi onko facesta sinulle enemmän iloa vain surua ja päätä sen mukaan. 

Vierailija
2/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet miten haluat. Pohdi onko facesta sinulle enemmän iloa vain surua ja päätä sen mukaan. 

Mä en tuon huonon liikkumiseni takia tapaa paljoa ihmisiä vaan olen tavallaan kotini vanki joten siksi on mukava olla siellä. Toisaalta sitten aina tunnun loukkaavan jotakuta vaikka en niin tahallaan tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän facella yhteyttä aikuisiin lapsiini. Kätevämpi kuin puhelu tai tekstarit.

Vierailija
4/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih, luin vahingossa että "Aruban astiasta" ja ehdin jo miettiä jos mitä...

Vierailija
5/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kun en oo johonkin 3 vuoteen päivittänyt mitään, joten Facebook-sivuni ei anna musta kovin ajankohtaista kuvaa. Outoa olis yhtäkkiä taas alkaa käyttääkään.

Vierailija
6/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä facebookissa täytyy ylipäätään elämäänsä esitellä?

Vierailija
7/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tapaisit, jos et olisi kotisi vanki?

Vierailija
8/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista kyseiset henkilöt kavereista ja laita julkaisuihin asetukseksi "vain kavereille". 

Vierailija
9/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä tapaisit, jos et olisi kotisi vanki?

En tiedä. Ainakin elämäni olisi varmaan aika lailla erilaista.

Vierailija
10/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sulla on noin loukkaantuvaa sakkia fb-ystävissä?

Loukkaantuiko anoppi siis kuvasta sun seinällä vai oliko joku myynti-ilmoitus? Hän on antanut sulle astian ja nyt myyt sen pois, esimerkiksi?

Mitä se jollekin opelle kuuluu, jos esittelet lapsen saavutuksia netissä? Vai solvasitko samalla ko. opettajaa?

Vierailija
11/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hih, luin vahingossa että "Aruban astiasta" ja ehdin jo miettiä jos mitä...

Niitä Aruban kuvia ei tainnut olla ap:n facebookissa?

Vierailija
12/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaantuiko anoppi siis kuvasta sun seinällä vai oliko joku myynti-ilmoitus? Hän on antanut sulle astian ja nyt myyt sen pois, esimerkiksi?

Mitä se jollekin opelle kuuluu, jos esittelet lapsen saavutuksia netissä? Vai solvasitko samalla ko. opettajaa?

En myynyt edesmenneen anoppini astiaa vaan laitoin kuvan että näin kauniin astian sain anopilta, siitä loukkaantui. Tuo ompeluajokortin ope loukkaantui kun siinä näkyi hänen nimensä. Open nimeä ei saa kuulemma julkaista Facebookissa.

Vierailija
13/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poisto kavereista ja Esto on kätevä toiminto.

Jos alkaa elämään siten, että varoo muiden loukkaantumisia, niin siinä saakin sitten varoa.

Jos ei halua Estää, niin ottaa etäisyyttä vähentämällä yhteydenpitoa. Mulla yksi kaveri loukkaantui jatkuvasti siitä, mitä kuvitteli mun ajattelevan, eikä uskonut kun sanoin että erehdyt. Lopulta hän loukkaantui siitäkin, kun kerroin kyllästyneeni facebookiin, ikäänkuin hän olisi sen edustaja. Sen jälkeen poistin hänen viestinsä lukematta, ja kylläpä helpotti oloa.

Tuo kun sanot miehesi haluavan sun pysyvän fb.ssä särähtää vähän. Etkö sentään itse tee omat päätöksesi?

Vierailija
14/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuollut voi loukkaantua?

Vierailija
15/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuollut voi loukkaantua?

Siis se tapahtui ennen anopin kuolemaa.

Vierailija
16/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos alkaa elämään siten, että varoo muiden loukkaantumisia, niin siinä saakin sitten varoa.

Jos ei halua Estää, niin ottaa etäisyyttä vähentämällä yhteydenpitoa. Mulla yksi kaveri loukkaantui jatkuvasti siitä, mitä kuvitteli mun ajattelevan, eikä uskonut kun sanoin että erehdyt. Lopulta hän loukkaantui siitäkin, kun kerroin kyllästyneeni facebookiin, ikäänkuin hän olisi sen edustaja. Sen jälkeen poistin hänen viestinsä lukematta, ja kylläpä helpotti oloa.

Tuo kun sanot miehesi haluavan sun pysyvän fb.ssä särähtää vähän. Etkö sentään itse tee omat päätöksesi?

En tee. Mies aika lailla määrää kaikesta.

Vierailija
17/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli opettaja mahdollisesti kertoi sulle, ettei halua nimeään faceen ja sinä suutuit siitä.

Vierailija
18/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ompeluajokortin ope loukkaantui kun siinä näkyi hänen nimensä. Open nimeä ei saa kuulemma julkaista Facebookissa.

Monet ammatinharjoittajat haluavat turvallisuussyistä suojata yksityisyyttään eri tavoin. Monet ovat työnsä takia alttiita vihalle, ja opettajat, terveydenhoitohenkilöstö, sosiaalityöntekijät yms. kuuluvat näihin. Et ilmeisesti kysynyt opettajalta lupaa hänen nimensä julkaisemiselle? Olisi yksinkertaista peittää nimi kuvasta.

Jokaisella on oikeus kieltää nimensä ja kuvansa levittäminen fb.ssä. On lapsellista nimittää sitä loukkaantumiseksi. Sinä toimit väärin, ja hän oikaisi sinua.

Vierailija
19/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ompeluajokortin ope loukkaantui kun siinä näkyi hänen nimensä. Open nimeä ei saa kuulemma julkaista Facebookissa.

Monet ammatinharjoittajat haluavat turvallisuussyistä suojata yksityisyyttään eri tavoin. Monet ovat työnsä takia alttiita vihalle, ja opettajat, terveydenhoitohenkilöstö, sosiaalityöntekijät yms. kuuluvat näihin. Et ilmeisesti kysynyt opettajalta lupaa hänen nimensä julkaisemiselle? Olisi yksinkertaista peittää nimi kuvasta.

Jokaisella on oikeus kieltää nimensä ja kuvansa levittäminen fb.ssä. On lapsellista nimittää sitä loukkaantumiseksi. Sinä toimit väärin, ja hän oikaisi sinua.

Niin toimin, tietämättäni tein niin. En ajatellut että hän siitä suuttuu koska on sukulaisemme ja on muutenkin Facebookissa yms.

Vierailija
20/60 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee. Mies aika lailla määrää kaikesta.

Miksi sä alistut moiseen? Surullista:(