Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset, kysymys kasvojen veltostumisesta!

Vierailija
13.03.2018 |

Joillakin alkaa kasvot veltostua jo nelikymppisenä. Mistä lie johtuu? Useimmiten veltostuminen alkaa siinä viisissäkymmenisissä. Itse olen kasvojumpan ja säännöllisen ihonhoidon (ja geenienkin) ansiosta säilynyt rypyttömänä ja kiinteänä. Ikää löytyy jo 50 something.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä käy miehiä vaikka kyseessä on MAMMA -sivusto?

Vierailija
22/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gollageenien tuotanto hidastuu. Geenit vaikuttaa paljon ja muutenkin elämän tavat.

Kollageeni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistän paremmaksi kuin Ap, olen 49 vuotias ja minua luullaan jatkuvasti max 32vuotiaaksi. Minulla on useampi lapsikin (17-29v), olen aikoinaan tehnyt kolmivuorotyötä.

Elintavat pyrin pitämään säännöllisenä, syön terveellistä ja liikun / urheilen kohtuudella.

En käytä ihonhoidossa mitään öky kalliita tuotteita.

Olen saanut ilmeisesti hyvät geenit?

Vierailija
24/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jotenkin ihmettelen tällä palstalla viihtyviä yli 50 vuotiaita naisia ja miehiä. Onhan tämä tietenkin kaikkea muuta kuin vauva-aiheinen, mutta silti jotenkin mietityttää mitä nämä vanhemmat ihmiset täältä oikeasti saavat. Eikö heillä ole oikeasti muuta ajanvietettä? Jos minä roikun vielä yli viisikymppisenä täällä, niin ampukaa minut!!

Nyt on iltatähtibuumi!!

Olen roikkunut tällä palstalla vuodesta 2001 saakka, odotin kuopustani tuolloin.

Terveisin täti 50v

Vierailija
25/46 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pistän paremmaksi kuin Ap, olen 49 vuotias ja minua luullaan jatkuvasti max 32vuotiaaksi. Minulla on useampi lapsikin (17-29v), olen aikoinaan tehnyt kolmivuorotyötä.

Elintavat pyrin pitämään säännöllisenä, syön terveellistä ja liikun / urheilen kohtuudella.

En käytä ihonhoidossa mitään öky kalliita tuotteita.

Olen saanut ilmeisesti hyvät geenit?

Varmasti hyvät geenit. Eihän ne kalliit tuotteet ole sen parempia kuin edullisemmat. Itse ostan edullisista nettikaupoista tai tukusta luonnollisia öljyjä, eteeriset öljyt mukaan lukien. Muovit ja mineraaliöljyt no no!

Ap

Vierailija
26/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta jotenkin ihmettelen tällä palstalla viihtyviä yli 50 vuotiaita naisia ja miehiä. Onhan tämä tietenkin kaikkea muuta kuin vauva-aiheinen, mutta silti jotenkin mietityttää mitä nämä vanhemmat ihmiset täältä oikeasti saavat. Eikö heillä ole oikeasti muuta ajanvietettä? Jos minä roikun vielä yli viisikymppisenä täällä, niin ampukaa minut!!

Tulin palstalle 3-kymppisenä esikoista (ja ainoaksi jäänyttä) odottaessani. Sitten sitä vain jäi tänne. Täältä saa yleensä päivän parhaat naurut :D ... enkä halua tulla ammutuksi todellakaan!

Vierailija
27/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka.alkoholi.aurinko.vähän nukkumista.vähän liikuntaa.huono ravinto.liika sokeri ja rasva.

Vierailija
28/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just siks roikumme, kun meitä on niin paljon. Ja kaikki me aloitimme 2000-luvun alussa.

N49

Vierailija
29/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino ja sokeri. Ylipainon nyt varmaan kaikki tajuaa. Naama leviää samanlailla kun persekin. Sokeri sitten tuhoaa kollageenia ja aiheuttaa sitä kautta rupsahtamista.

Ei vaan ylipaino venyttää ihon kireäksi pullaposkien ympärille jolloin rypyt eivät näy :)

Ylipaino ei ole tervettä eikä näytä hyvältä. Vaikkei ryppyjä olisikaan, niin monilla sitten kaksoisleukaa, roikkuvia bulldogposkia jne. Normaalipainoisella ja terveydestään huolta pitävällä sama efekti, eli ryppyjä ei juurikaan muodostu. Paitsi tietenkin vanhana. Niin kuin ihan kaikille, myös ylipainoisille. Plussana normaalipainoisella ja terveydestään ruokavaliolla ja liikunnalla huolehtivalle on lisäksi kokonaisvaltainen terve olemus ja kunto.

Vierailija
30/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä käy mammoja, vaikka tämä on VAUVA-sivusto?

Vierailija
31/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AIHE VAPAA.

Ei vain ja ainoastaan pienten vauvojen äideille suunnattu palsta. Keskustelusivun etusivun vasemmassa yläkulmassa on valikko, josta pääset valitsemaan vain vauva-aiheiset keskustelut (Vauvakuume, Raskaus ja synnytys, Vauvat ja taaperot, Kasvatus, Perhe ja arki jne.). Tässä AIHE VAPAA -osiossa aihe on tosiaan vapaa ja siksi täällä on erin ikäisiä ja eri taustaisia ihmisiä keskustelemassa.

Vierailija
32/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä käy mammoja, vaikka tämä on VAUVA-sivusto?

Niin. Täällä saa käydä vaan VAUVAT.

Vierailija
33/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina, kun ylipainoiset väittävät näyttävänsä nuoremmalta, kun paksuus kuulemma silittää posket. Kyllä minun mielestäni moni pullea kaksi- ja kolmikymppinen näyttää ikäistään vähintään 10 vuotta vanhemmalta juuri sen lihavuuden takia. Tekee tanttamaiseksi.

Vierailija
34/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laser- ja ultrakasvohoidot kosmetologilla säännöllisesti käytettyinä tai etenkin laser- tai ultrafacelift esteettisten lääkärikeskusten laitteilla kertaluontoisesti muutaman vuoden välein korjaa ryppyjä, veltostumista, turpoamista ym. kasvojen ongelmia joita tulee sairauksien, epäterveellisten elämäntapojen, vaikeiden elämänvaiheiden, epäsäännöllisen vuorotyön ja iän myötä. Lopputulokset ovat aina erittäin luonnollisia ja voi teettää vaikka vain osaan kasvoista.

Vierailija
35/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kritisoidaan helposti kirjoittajia, jotka kertovat kokemuksistaan siitä miten heitä aina luullaan ikäistään nuoremmiksi. Oletteko huomanneet että on oikeasti aika paljon naisia jotka näyttävät nuorekkailta? Itse törmään heihin vähän väliä. Varsinkin jos on hoikka ja vähänkään laittautunut ja tyylikäs. Noita suht rypyttömiä geenilottolaisia näkee myös paljon. Vastapainoksi on toki iso ryhmä "normaalisti" tai sitten ennen aikojaan ikääntyviä tai täti/tanttatyylisiä. Molempia näkee. Mutta siis jos kuulee siitä nuorelta näyttämisestä kymmeniä vuosia putkeen vähän väliä se ei välttämättä ole satunnaisista kehuista johtuva harha.

Lisäksi: ikäistään nuoremmalta näyttäminen ei ole ainakaan mulle ollut ikinä hyvä juttu, enkä todellakaan kehuskele sillä! Olen 34 ja olen joutunut kyllästymiseen asti selittelemään oikeaa ikääni ja "asemaani" elämässä (kyllä, olen valmistunut yliopistosta kymmenen vuotta sitten, en ole opiskelija vaan ehtinyt jo vaihtaa alaakin, minulla tosiaan on lapsi, voin puhua asioista jotka tapahtuivat kaksikymmentä vuotta sitten niin kuin keski-ikäiset :D jne...). Kehutkin, siis yleensä miehiltä, ovat usein rivien välistä tytötteleviä ja siksi ahdistavia. Loputon ihmettely ja palaute on oikeasti vaikuttanut itsetuntoonikin. Ihmisten ulkonäön perusteella muodostama ennakkokäsitys on todella voimakas ja sitä vastaan on vaikea taistella esimerkiksi työkuvioissa. Ja olisi kiva ostaa viinipullo niin kuin aikuinen ihminen eikä stressata sitä kiusaantunutta tilannetta kun henkkarit kysytään ja näytän ne (se alle 30-sääntö on tosin auttanut tähän vähän). Onneksi pikkuhiljaa se todella järkyttynyt ihmettely ja vähättely on vähenemään päin, kun ikää oikeasti alkaa tulla ja univelka näkyy. Viimeisin veikkaus oli 28.

Ja rehellisyyden nimissä, kyllä mua varmasti ahdistaa kun se nuorekkuus lopullisesti häviää, on kiva näyttää hyvältä ;) Tulen todennäköisesti suremaan että kaikki tämä aika meni asiaa kriiseillessä. Mutta jospa se olisi kuitenkin vapauttavaa...

Pahoittelut avautuminen, meni varmaan asian vierestä, mutta halusin vain antaa tämänkin näkökulman asiaan.

Vierailija
36/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko kenelläkään kokemusta jostain pikakaunistajasta joka oikeasti auttaisi edes hetkeksi niinä aamuina kun naama oikein velttoilee eikä ehdi kylmään suihkuun?

t. muuten tietenkin hehkeä ja timmi:) 50+ 

Vierailija
37/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ap:lla jokin kysymys, vai halusitko vain kehua ulkonäköäsi?

Vierailija
38/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
39/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen näyttänyt aina ikäistäni nuoremmalta, kunnes vaihdevuodet alkoivat 44-vuotiaana. Aloitin hormonikorvaushoidon, mutta se ei auta kasvoihin, jotka ovat romahtaneet nopeasti. Ilmeisesti ap:n vaihdevuodet eivät ole vielä alkaneet? Odota siis vain, eiköhän se tapahdu ihan lähivuosina. Sitten kaiva tämä ketju esiin uudestaan. Gyne sanoi, että vaihdevuodet ovat ikäänkuin elimistön itsetuhomekanismin käynnistyminen. Olen kallistunut samalle kannalle. Lisäksi olen alkanut harkita kosmeettista kirurgia ja kasvojen kohotusta erittäin vakavasti. Kun on aina näyttänyt nuorelta, niin äkkivanhenemiseen on vaikeampi suhtautua.

Vierailija
40/46 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mitä tarkoitat ap. Mua veikattiin tannoin 11 vuotta nuoremmaksi kuin oikeasti olen. Veikkaaja oli vieläpä nuorehko nainen. Osasyy oli kyllä huonossa valasituksessa! Mutta jos ei ole isoja painonvaihteluja, urheilee, ei tupakoi ja käyttää aurinkosuojaa, naama säilyy jotenkin jämäkämpänä lihaksistoltaan eikä siihen kerry alaspäin valahtavaa rasvakudosta. JUonteita minulla kyllä on, ehkä ne pitäisi laseroittaa tms. jossain vaiheessa.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän