Ihastunut työkaveriin. Meillä 31 vuotta ikäeroa.
Nyt on päässyt käymään näin. Työkaverini (ehta hopeakettu, hyvällä kropalla varustettu herrasmies) on saanut sukat pyörimään jaloissa. Itse olen 25 ja hän 56. Hän on eronnut ja itsekin olen sinkku. Voisikohan tästä tulla mitään..?
Kommentit (25)
Porvoosta kajahtaa illan kunniaksi taas
Hopeakettu on harmaahiuksinen mies.
Mutta hänellä on lisäksi harmaa, siististi ajettu parta.
Vannon, en ole provo. Yli 30 vuoden ikäero kyllä mietityttää hieman. Jos olisi mahdollista niin hakeutuisin hänen kanssaan jollain keinolla kahden, ehkä tuodakseni ilmi tuntemuksiani.
En ole varma, mitä hän tuntee. Toisinaan työtä tehdessämme ja papereita tms. ojennellessa on saattanut käsi hipaista. Ja eipä se ole ainakaan hätkähdystä saanut aikaan kummassakaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jatka unias papparainen.
Ja näin ikäerohullu vastaa omaan aloitukseen.
Jälleen kerran. Tervettä?
En tiedä ovatko nämä häiriintyneet "kukaan ei voi oikeasti rakastua yli 2v 3kk ja 15 minuuttia vanhempaan"-tyypit kaikki päivystämässä tällä foorumilla vai kuljeskeleeko niitä vapaana kadullakin mutta anna mennä vaan.
Onnellisin pariskunta jonka tunnen on ollut naimisissa 30 vuotta ja näillä on ikäeroa 25v sekä kaksi jo aikuista lasta.
Kaikki nämä omat liittonsa "oikean ikäisten" kanssa tällä välillä moneen kertaan ryssineet olivat vuosikausia hinkuvinkumassa miten tuosta ei voi tulla mitään samalla kun se oma 1v, 6kk ja 10minuuttia vanhempi mies juoksi jo häntä ojossa toisten naisten perässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatka unias papparainen.
Ja näin ikäerohullu vastaa omaan aloitukseen.
Jälleen kerran. Tervettä?
Turhaan kritisoit. Ikis jatkaa konemaisesti.
Jenni ja Sauli ne yhteen soppii, huomenna pannaan pussauskoppiin.
Uskoisin, että pallo olisi minulla ja minun tulisi tehdä se seuraava siirto. Mikä on pahinta mitä voi tapahtua, jos olenkin tulkinnut eleitä väärin ja hän ei olekaan sillä tavalla kiinnostunut ? Miten saisin kiinnostukseni ilmaistua tahdikkaasti muttei tyrkyttäen?
Ap
Olen 23 v. ja mieheni 85v. Mies testamenttasi omaisuutensa mulle ja vietetään just ihanaa lomaa hänen rahoillaan. Ikäero suhteet on parhaita suosittelen !
Menehän Ikis nukkumaan niin jaksat huomenna taas tehdä 200000 viestiä samasta aiheesta.
Töissä tuskin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vannon, en ole provo. Yli 30 vuoden ikäero kyllä mietityttää hieman. Jos olisi mahdollista niin hakeutuisin hänen kanssaan jollain keinolla kahden, ehkä tuodakseni ilmi tuntemuksiani.
En ole varma, mitä hän tuntee. Toisinaan työtä tehdessämme ja papereita tms. ojennellessa on saattanut käsi hipaista. Ja eipä se ole ainakaan hätkähdystä saanut aikaan kummassakaan.
Ap
Minulla on harmaat hiukset ja harmaa parta. Olenko hopeakettu?
T.mies 22v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinulla on harmaat hiukset ja harmaa parta. Olenko hopeakettu?
T.mies 22v
Kyllä vain, ainakin minun mielestäni.
Ap
Ap, millä tavalla pallo on nyt sulla? Onko mies osoittanut siis oikeasti muuta tunteisiin viittaavaa sinua kohtaan, kuin vain käteen hipaisun papereita ojennellessa?
Tuollaisella ikäerolla tuskin hirveästi on väliä, vanhemmat miehet ovat jo mukavan järkeviä ymmärtämään naista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMinulla on harmaat hiukset ja harmaa parta. Olenko hopeakettu?
T.mies 22vKyllä vain, ainakin minun mielestäni.
Ap
No aletaaks oleen?😎
T.mies 22v
Vierailija kirjoitti:
En tiedä ovatko nämä häiriintyneet "kukaan ei voi oikeasti rakastua yli 2v 3kk ja 15 minuuttia vanhempaan"-tyypit kaikki päivystämässä tällä foorumilla vai kuljeskeleeko niitä vapaana kadullakin mutta anna mennä vaan.
Onnellisin pariskunta jonka tunnen on ollut naimisissa 30 vuotta ja näillä on ikäeroa 25v sekä kaksi jo aikuista lasta.
Kaikki nämä omat liittonsa "oikean ikäisten" kanssa tällä välillä moneen kertaan ryssineet olivat vuosikausia hinkuvinkumassa miten tuosta ei voi tulla mitään samalla kun se oma 1v, 6kk ja 10minuuttia vanhempi mies juoksi jo häntä ojossa toisten naisten perässä.
Joo no se hyvä puoli on vanhassa miehessä, että juokse häntä ojossa muiden naisten perässä. Tosin eipä ole itselläkään pitkään iloa tuosta "hännästä". Mun mies on mua 1 v 1 kk 3 päivää vanhempi, eikä ole koskaan juossut vieraiden naisten perässä, tuossa on vierellä pysynyt jo vuosikymmenet. Mun puolesta silti jokainen saa ottaa puolisonsa vaikka vanhainkodista. Se järki pitää vaan olla, että ala lapsia vanhan miehen kanssa hankkimaan, muuten ihan sama.
yäks, mut kukin tyylillään. Sanotaanhan sitä että toinen tykkää tyttärestä, toinen äidistä, miksei myös niin, että toinen tykkää pojasta ja toinen isästä.
Vierailija kirjoitti:
Ap, millä tavalla pallo on nyt sulla? Onko mies osoittanut siis oikeasti muuta tunteisiin viittaavaa sinua kohtaan, kuin vain käteen hipaisun papereita ojennellessa?
Tuollaisella ikäerolla tuskin hirveästi on väliä, vanhemmat miehet ovat jo mukavan järkeviä ymmärtämään naista...
Tarkoitan siis sitä, että epäilen hänen tekevän aloitetta. Ihan siitä syystä, kun olen häntä huomattavasti nuorempi ja jos en olisi kiinnostunut niin miltä hänen aloitteensa näyttäisi?
En ole siis yhtään varma siitä mitä hän minua kohtaan tuntee. Hän on jakanut minulle paljon omasta elämästään ja juttelemme jonkin verran, välillä hyvin syvällisesti.
Vaikkei tästä suhdetta kehittyisi niin kutkuttaa silti ajatus yhteisestä yöstä. Oma työsuhteeni ei kestä kauaa, olen määräaikaisena joten ei olisi ongelmaa työpaikallakaan ollessa.
Ap
Hahaha :D