Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olet kuullut jonkun saavan haukkuja ulkonäöstään tuntemattomalta ihmiseltä?

Vierailija
13.03.2018 |

Tällä palstalla kirjoittaa joskus näitä ihmisiä, jotka kertovat olevansa rumia ja saavansa siitä haukkuja julkisilla paikoilla tuntemattomilta ihmisiltä. Uskon, että he puhuvat totta. Minua kuitenkin ihmetyttää, miksi en ole koskaan itse ollut todistamassa tällaista, jos kerran tapahtumapaikat ovat ihan tavallisia julkisia paikkoja, joissa liikkuu paljon ihmisiä.

Tekevätkö nämä haukkujat sen tarkoituksella niin vaivihkaa, etteivät ympärillä olevat ihmiset huomaisi, vai olenko vain sattumalta välttynyt joutumasta kuulemaan tällaista? Miten te muut, oletteko huomanneet tällaista ja jos olette, kuinka usein? Oletteko puuttuneet asiaan? Itse varmaan ärhäkkänä tyttönä mainitsisin jotakin haukkujan henkisistä ominaisuuksista, jos tilaisuus tulisi.

Totta kai myös haukuttavana olevien ja haukkujien kommentit aiheesta kiinnostavat. Haukuttavat: kuinka usein, minkälaisissa tilanteissa teitä haukutaan? Haukkujat: mikä siinä on, että pitää noin alas vajota? Yritättekö tehdä sen salassa, koska itseännekin hävettää oma kehitysvammaisuutenne?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen haukkumisen tai kiusaamisen takana on ponneton ja ikävä yritys ottaa kontaktia. vrt  tyttöjen leteistä vetelevät pojat ala-asteella tai tarhassa. siis en poikia syyllistä kiusaamisesta, tytötkin valitettavasti kiusaa .mutta huomiota siinä haetaan, ja siinä ei ole kohteesta kyse niinkään vaan kiusaajan omista jutuista. hyvin voiva ihminen ei kiusaa saadakseen huomiota. oireleva ihminen kiusaa saadakseen huomiota.

ja lopuksi, ei ole rumia ihmisiä, 

Kaikki ovat söpöjä omalla tavallaan :)

Vierailija
22/24 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein tytöt tai naiset voi olla ilkeimpiä toisilleen, koska naisten välillä on paljon kateutta.

kaikkien pitäisi vetää yhtä köyttä niin naisten kuin miesten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle sanottiin tänään bussipysäkillä: Onpas kaunis leidi liikenteessä! Jumalan siunausta!

Vierailija
24/24 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu päin naamaa mm. papin ja uskovaisen näköiseksi! Mikä lienee vikana sitten miehille kun tämä on eka tulkinta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan