Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kartokaapas teijän hirvein menkka kokemus :D

Vierailija
13.03.2018 |

Tein nyt tälläsen ku on tylsää xd laitelkaapas ;D

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt äkkiseltään muistu muuta kuin se kun menkat oli ollut jo puoli vuotta pois. Ja sitten ne alkoi taas!!

Vierailija
2/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olin sairaalassa lähellä kipushokkia. Endometrioosi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla töissä ja kello oli n. 7, kipulääkkeen vaikutus loppui ja kipu oli niin hirveä että jouduin vain istumaan lattialle, hengittäminen oli hankalaa ja oksetti. Jossain vaiheessa tajukin lähti pariksi sekunniksi, en pystynyt itse edes ajamaan autoa kotiin vaa jouduin soittamaan isäni hakemaan minut. Kauhein kokemus ikinä, se kipu oli jotain niin hirveää että jo pelkästään auton penkillä istuminen sattui ja hengittäminen oli vaikeaa.

Vierailija
4/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilemässä lapsiperheen luona vuosin wc-pönttöön verta solkenaan ja jouduttiin perheenäidin kanssa askartelemaan lasten vaipasta mulle siteitä kun olin käyttänyt ensin omani ja sitten hänen siteet jo ennen kuin päästiin kauppaan :)

Vierailija
5/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kylässä ja yöllä side falskas niin, että sänky oli täynnä 😢

Vierailija
6/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahasin yhden eukon kämpille ja sillä oli menkat, vittu että vitutti.

Vierailija
7/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, seksi ja menkat on noloin yhdistelmä. Kunnon panomiehiä ei haittaa.

Vierailija
8/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pitkä ja vaikea tentti ja minulla meni koko aika suoritukseen. Siinä viimeisten joukossa kun tein lähtöä ja nousin ylös, tunsin hulvahduksen. Verta tuli niin paljon, että housut ja kengät kastuivat ja jätin veritippoja jälkeeni lattialle kiikuttaessani paperia lehtorin tiskille. Ei nyt mitään vanaa, mutta selkeästi näkyviä tippoja. Minulla oli vielä maksimi-imutehon tamponi sillä ajatuksella, että tentti kestäisi kauan. Onneksi oli mustat housut jalassa, kun vessassa uuden tamponin ja vielä käsipaperi-patentin jälkeen luikin kotiin pikavauhtia pesulle. Kävelyä tuli sitten paljon, kun en uskaltanut mennä bussilla. Ihan kamala päivä! Aikaa on kulunut 12 vuotta ja muistan vielä sen päivän tenttikysymyksetkin ulkoa.

Vierailija
9/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoi yllättäen yöllä, kun olin kaverilla yötä. Eikä tämäkään mikään nolo tai mokamainen juttu ollut, ainoa mikä mulle on sattunut. :-D

Vierailija
10/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun sitä piti ihan hymiön kanssa kysyä...

Vierailija
11/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat alkoivat kun olin matkalla amk:n pääsykokeisiin. Ehdin laittamaan siteen ennen kuin mitään isoa vahinkoa pääsi syntymään mutta kärsin koko kokeen ajan kovista kivuista. No, pääsin kuitenkin siihen kouluun opiskelemaan.

Ja kerran kuukuppi tippui pönttöön joten saatuani sen pois sieltä heitin sen roskiin. Onneksi tämä sattui kotona niin sain varakupin heti käyttöön.

Vierailija
12/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan koulutuspäivä vanhassa rakennuksessa, jossa oli vain yksi huonosti toimiva vessa.

Esimies, joka oli vielä nainen, oli niin ilkeä tyyppi, että en kehdannut sanoa sille, miksi koko ajan käyn vessassa.

Verta tuli todella paljon, ja onnistuin tuhrimaan sillä tamponia vaihtaessa vaatteetkin.

Vessanpönttö ei toiminut kunnolla ja tuntui, että verta oli joka paikassa. Vatsaan sattui tietenkin myös. Jatkuvasti tarvitsi uuden suojan ja silti kaikki tuli läpi. Sitten epätoivoisesti yritin siistiä sitä vessaa. Kauhea päivä.

Vierailija
13/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tajunnan räjäyttävä kipu lamaannuttaa koko kehon, pyörrytys, pahoinvointi iskee ja et voi muuta kuin maata kylppärin lattialla turtana tuskista. Hädin tuskin saa välillä itsensä kammettua pöntölle "tyhjentämään" sitä verta ja klönttejä. Onneksi näitä tulee enää harvoin.

Vierailija
14/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat tuli koulussa tamponista läpi ja tuoliin jäi läntti. Onneksi oli musta hame päällä.

Vierailija
15/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimon joka kuukausi ennen kuukautisia ja niiden aikana toistuvat valtavat raivokohtaukset, joita hän sai ihan ilman syytä ja joista kärsin sekä minä ja lapset. Siis todella ihan mitättömän syyn takia hänelle tuli näitä kohtauksia, jotka kestivät tuntikausia ja joiden aikana hän huusi kuin hinaaja, itki, karjui, paiskoi tavaroita, haukkui minut ja lapset alimpaan Helvettiin, kiroili, hakkasi seiniä ja jälkeenpäin MINUN piti pyytää häneltä anteeksi, koska ne olivat aina hänestä minun syyni. 7 vuotta sitä kestin ja sitten lähdin.

Vierailija
16/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat menkat ja valkea farkkumuoti. Need I say more?

Vierailija
17/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori, kauhean arka ja ihastunut kaverini veljeen. Olin heillä ja heidän vanhempansa olivat poissa. Sillä kaverin veljellä oli kavereita kylässä ja tilanne tosi jännittävä koska olin niin ihastunut ja täysin lamaantunut. Katselin vaan salaa jos sitäkään uskalsin. Kirjoiteltiin kaverin kanssa jotain ja katsottiin televisiota. Sen veli ja kaverit vouhotti siinä edestakaisin, aina oli joku vauhdissa ja liikkeellä. Siinä sitten istuin monta tuntia kun en uskaltanut liikkua, etten törmäisi keneenkään, olin siis aivan tolkuttoman arka.

Viimein sitten nousin ja no, menkat oli alkanut koko tuoli veren peitossa. Tuossa vaiheessa olin yksin olohuoneessa ja työnsin verisen tuolin pitkittäin seinän ja sohvan väliin, siinä oli sellainen sopiva väli. Sitten livahdin ulos ja kotiin.

Seuraavalla viikolla kaverin vanhemmat oli ihmetelleet punaruskeaksi värjäytynyttä tuolia sohvan takana.

Vierailija
18/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, oliko tämä demi.fi?

Vierailija
19/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, oliko tämä demi.fi?

Demiin pitää kai kirjautua 🤔 eli ei?

Vierailija
20/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis nyt, järkyttävät kivut, välillä iskee läpi, kun nousen ylös, sattui vatsaan niin paljon, ettei voinut edes nousta. Buranaa maksimiannoksella.