Miksi naiset eivät vastaa "Moi, mitä kuuluu" - aloituksiin?
Mikä siinä on vialla?
Onko se jäänmurtaja oltava jokaisessa keskustelussa, kun ei normaaliin aloitukseen vastata?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan eri mieltä tuosta mitä kuuluu aloituksesta. Kai te ymmärrätte että ei kukaan halua siihen pelkkää "ihan hyvää" vastausta.
Kertokaa mitä olette vaikka tehneet sinä päivänä tai viime päivinä.
Hyvä malliesimerkki siitä kun kysyin naiselta mitä kuuluu niin hän sanoi että hyvää, tulin juuri uimasta ja kertoi siitä lisää ja kysyi että mitä mulle.
Tartuin sitten siihen aiheeseen ja kysyin lisää uimisesta ja sitten muista harrastuksista jne. Ja kerroin mitä itse olin tehnyt.
Tosi usein tuntuu että naisilla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja.
Naiset usein kritisoi miesten aloituksia mutta jos itse lähettävät ekan viestin niin se tosiaan on pelkkä "moi".
Kyllä naiset osaavat vastata, mutta ongelma on siinä, että harva jaksaa aloittaa sen saman keskustelun kymmeniä kertoja päivässä. Tyypin pitää olla riittävän kiinnostava, ja ei nainen voi tietää, onko tyyppi riittävän kiinnostava, jos naisella ei ole mitään tietoja hänestä. Pientä pelisilmää hei.
Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla, mutta jos jonkun profiilissa lukee "älä kysy mitä kuuluu" tai jotain muuta vastaavaa, niin se on varma keino saada minut painamaan rastia kyseisen profiilin päälle. Näitä nimittäin näkee yllättävän paljon, ja se kertoo ainakin minulle kaiken tarpeellisen kyseisen henkilön luonteesta.
Sama juttu täällä. Pienikin määrä ylimielisyyttä niin vedän vasemmalle, ei kerro hyvää henkilöstä.
Mikä tää käsitys on, että naiset saa kasapäin viestejä?
En saanut tinderissä yhtäkään.
Kolmessa nettideittipalvelussa olen saanut yhteensä viisi. Ja kaikki miehet lopetti keskustelun.
Ei kannata kysyä mitä kuuluu, mulle ei meinaa kuulu hyvää, ja suomalaiseen tapaan saatan sanoa sen suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää käsitys on, että naiset saa kasapäin viestejä?
En saanut tinderissä yhtäkään.
Kolmessa nettideittipalvelussa olen saanut yhteensä viisi. Ja kaikki miehet lopetti keskustelun.
Ei kannata kysyä mitä kuuluu, mulle ei meinaa kuulu hyvää, ja suomalaiseen tapaan saatan sanoa sen suoraan.
Mun mielestä siihen voi vastata myös rehellisesti jotain negatiivista, kyllä miehet ymmärtää että kaikilla ei ole aina hyvä päivä, ehkä miestäkin masentaa joku ja voitte masennella yhdessä.
Pääasia että siihen ei vastaa vain yhdellä sanalla jotain "hyvää" tai "mitäs tässä" koska miehelle voi tulla fiilis että nainen ei ole kiinnostunut keskustelemaan miehen kanssa.
En vastaa koska odotan enemmän. Mulla ei ole aikaa niille jotka niitä keskusteluja alottelee kymmenittäin minimipanostuksella siinä toivossa että jostain tulisi jotain. Mä haluan ne jotka kiinnostuvat just mun profiilista koska siinä oli jotain heille henkilökohtaisesti merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa koska odotan enemmän. Mulla ei ole aikaa niille jotka niitä keskusteluja alottelee kymmenittäin minimipanostuksella siinä toivossa että jostain tulisi jotain. Mä haluan ne jotka kiinnostuvat just mun profiilista koska siinä oli jotain heille henkilökohtaisesti merkityksellistä.
Tämä on ihan hyväksyttävä asenne jos sulla on todella pitkä profiiliteksti ja mielekkäitä kuvia.
Meinaan vaan sitä jos naisella on pelkkiä tylsiä selfieitä ja profiiliteksti tyhjänä niin mistä hitosta sä voit kiinnostua siitä naisessa..
Mikä on hyvä aloitus ja miksi se on hyvä?
Huonosti vastaavat muunkaanlaisiin viesteihin. Yritän aina keksiä muutakin asiaa kuin moimitäkuuluun. Esimerkiksi kysymyksen tai kivan kommentin jostain naisen profiilissa olevasta kuvasta. Parhaiten juttua keksii, jos profiilissa on edes jotain tekstiä. Usein ei kyllä ole mitään. Mahdollisesti kuvatkin aika tavallisia. Silloin on kyllä tavattoman vaikea keksiä mitään kunnon aloitusta.
Toisaalta sillä, kirjoittaako moimitäkuuluun vai jotain enemmän, ei tunnu olevan lopputuloksen kanssa mitään merkitystä. Kiinnostunut nainen tuntuu innostuvan keskusteluun moimitäkuuluullakin. Kun taas ne ei-niin-kiinnostuneet vaikeat naiset eivät innostu keskustelemaan, vaikka aloittaisi millä runoilla.
Parhaiten homma on toiminut, kun nainen on itse aloittanut keskustelun. Yllätys yllätys, naiset aloittavat moimitäkuuluulla. Mutta parin viestin jälkeen on keskusteltu jo hyvässä vauhdissa ja kiinnostavimmissa asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun mainitset lukeneesi profiilin niin se nainen pitääkin sua jo kyylänä. Sitten ihmetellään kohta kun kaikki hyvät miehet on varattuja. Pieni vinkki: se hyvä mies ei useinkaan ole se kovin verbaaliagrobaatti.
Hyvinhän tuossa kävi. Menivät syömään ja nyt ovat yhdessä. Yksi kumppani kai riittää. Toi äijä oli ainoa joka ilmeisesti vastannu oikein ja nainen on karsinnu palikat pois pelistä. Nainen saa muutenki satakertaa enemmän viestejä ku miehet. Jos kaikki alottaa moi mitä kuuluu nii kai se puuduttaa vissii jo. Sit tuli yks nokkela, joka söi, pokas, roudas himbeen ja tuuppas. Muut jäi tinderiin nuolee näppei