Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät vastaa "Moi, mitä kuuluu" - aloituksiin?

Vierailija
13.03.2018 |

Mikä siinä on vialla?
Onko se jäänmurtaja oltava jokaisessa keskustelussa, kun ei normaaliin aloitukseen vastata?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi sitten minulla oli seksisuhde erääseen ihan mukavaan mieheen. Ainoa vika oli, jos hänelle laittoi viestiä ja pyysi käymään niin vastausta ei yleensä kuulunut. Ajan kuluessa kyllästyin kun ei vastannut ja lopetin viestittelyn. Kului vuosi ja mies laittoi viestiä: Moi, mitä kuuluu? Vastasin että hyvää, mites itsellesi?  Vastausta ei tullut, mutta muutaman kuukauden päästä mies taas kysyi että mitä kuuluu? Taas vastasin että hyvää ja miten itselään menee. Ei vastausta. Sama toistui monta kertaa ja useimmiten en vaivautunut vastaamaan koska tiesin etten saa vastausta. Jäin vain ihmettelemään miksi mies harrastaa tuollaista kun ei selvästikään kiinnosta enää.

Vierailija
22/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu, anna mun nauraa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moimitäkuuluu - näitä viestejä mahtuu 13 tusinaan. Miksi vastaisin niihin, kun saan kiinnostavampiakin viestejä, sellaisia joista näkee, että mies on edes vaivautunut lukemaan profiilini.

Vierailija
24/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa miehet kirjoitti:

Muutama vuosi sitten minulla oli seksisuhde erääseen ihan mukavaan mieheen. Ainoa vika oli, jos hänelle laittoi viestiä ja pyysi käymään niin vastausta ei yleensä kuulunut. Ajan kuluessa kyllästyin kun ei vastannut ja lopetin viestittelyn. Kului vuosi ja mies laittoi viestiä: Moi, mitä kuuluu? Vastasin että hyvää, mites itsellesi?  Vastausta ei tullut, mutta muutaman kuukauden päästä mies taas kysyi että mitä kuuluu? Taas vastasin että hyvää ja miten itselään menee. Ei vastausta. Sama toistui monta kertaa ja useimmiten en vaivautunut vastaamaan koska tiesin etten saa vastausta. Jäin vain ihmettelemään miksi mies harrastaa tuollaista kun ei selvästikään kiinnosta enää.

Tuo on kikka , joka on opittu naisilta. Laitetaan monelle viesti ja sitten jatketaan keskustelua vain nopeiten reagoivan kanssa.

Vierailija
25/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet naisen kanssa face to face, sano: "moi, mitäs noin viehättävälle/kauniille naiselle kuuluu". Siihen on naisen vaikea olla vastaamatta, koska kaikki naiset pitävät imartelusta. Sen jälkeen voit kehua naisen ulkonäköä, vartaloa, tyyliä jne. ikään kuin ohi mennen muun juttelun ohessa. Älä kuitenkann ole liian innokas, vaan totea nämä kohteliaisuudet ikään kuin tosiasioina ikän kuin juttelisit hyvälle tuttavalle. Älä myöskään painosta naista juttelemaan kanssasi, jos nainen ei sitä halua tai on muuten vain pidättyväinen. Siinä tapauksessa jätä nainen hetkeksi rauhaan ja tarkista esimerkiksi puhelimesi viestit.  Välillä voit vilkaista hymyillen naiseen, mutta et sano naiselle mitään.  Odotat, että nainen aloittaa vuorostaan keskustelun. Ennen pitkää huomaat, että nainen on aika tavalla kiinnostunut sinusta. Tosin kaikkiin naisiin tämäkään strategia ei toimi. Silloin kannatta vaihtaa pöytää/paikkaa.

Vierailija
26/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että häntä ei sitten loppujen lopuksi kiinnostakaan. Hän on painanut sydäntä siksi, koska on epätoivoissaan kelpuuttanut kaikki mahdolliset matchit, mutta sitten kun pitäisi siirtyä ajatuksista tekoihin, niin homma ei sitten enää kiinnostakaan.

Muussa tapauksessa, eli jos tyyppi on oikeasti kiinnostava ja sellainen johon haluaisi profiilin perusteella tutustua, on ihan sama mitä hän kysyy tai millä sanoilla hän aloittaa keskustelun. Siihen kyllä vastataan. Vastaamatta jättäminen "liian tylsään kysymykseen" on vain tekosyy sille, että blokataan pois, tai jätetään kokonaan huomiotta, sellaiset tyypit, joista ei alun perinkään olla oltu todellisesti kiinnostuneita.

Tämä sama periaate koskee sekä naisia että miehiä.

Vierailija
27/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena vastailet sit monta kertaa päivässä "no ihan hyvää" etkä muuta. Tosi mielenkiintoista keskustelua!

Ja tuntemattomalle ei kiinnosta kertoa kuulumisia tarkemmin, "no oikeasti vituttaa, kissa kuoli eilen".

Vierailija
28/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tarkoitat deittisivustoja, tuollaisia viestejä voi tulla kymmenittäin päivässä eikä naisella ole mitään velvollisuutta vastata niihin. Kannattaa laittaa jotain omaperäisempää.

Itse olen mies enkä ole saanut naisilta koskaan aloitusviestiä.

Vierailija
29/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika, sä et kestäis sitä, jos mä oikeesti alkaisin sulle tilittämään mitä mulle kuuluu.  :D 

Mä minkään Moi - kuuden euron simmin kanssa ala mitään säätää. 

Vierailija
30/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovi-nisti kirjoitti:

Jos olet naisen kanssa face to face, sano: "moi, mitäs noin viehättävälle/kauniille naiselle kuuluu". Siihen on naisen vaikea olla vastaamatta, koska kaikki naiset pitävät imartelusta. Sen jälkeen voit kehua naisen ulkonäköä, vartaloa, tyyliä jne. ikään kuin ohi mennen muun juttelun ohessa. Älä kuitenkann ole liian innokas, vaan totea nämä kohteliaisuudet ikään kuin tosiasioina ikän kuin juttelisit hyvälle tuttavalle. Älä myöskään painosta naista juttelemaan kanssasi, jos nainen ei sitä halua tai on muuten vain pidättyväinen. Siinä tapauksessa jätä nainen hetkeksi rauhaan ja tarkista esimerkiksi puhelimesi viestit.  Välillä voit vilkaista hymyillen naiseen, mutta et sano naiselle mitään.  Odotat, että nainen aloittaa vuorostaan keskustelun. Ennen pitkää huomaat, että nainen on aika tavalla kiinnostunut sinusta. Tosin kaikkiin naisiin tämäkään strategia ei toimi. Silloin kannatta vaihtaa pöytää/paikkaa.

Tässä vinkissä pitää eniten paikkansa kohta"tämä strategia ei kaikkiin tehoa, vaihda paikkaa."

Vierailija
31/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Ap. Mitä kuuluu?

Vierailija
32/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on minulle aina merkki siitä, että kirjoittaja haluaa minun keksivän jotain hyvää keskusteltavaa eivätkä he itse oikein osaa keskustella. 

Ja se muutenkin menee aina ihan samalla tavalla "miten menee" "hyvin, entä sulla?" " joo hyvin mullakin." 

Vierailija
33/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy on se, että häntä ei sitten loppujen lopuksi kiinnostakaan. Hän on painanut sydäntä siksi, koska on epätoivoissaan kelpuuttanut kaikki mahdolliset matchit, mutta sitten kun pitäisi siirtyä ajatuksista tekoihin, niin homma ei sitten enää kiinnostakaan.

Muussa tapauksessa, eli jos tyyppi on oikeasti kiinnostava ja sellainen johon haluaisi profiilin perusteella tutustua, on ihan sama mitä hän kysyy tai millä sanoilla hän aloittaa keskustelun. Siihen kyllä vastataan. Vastaamatta jättäminen "liian tylsään kysymykseen" on vain tekosyy sille, että blokataan pois, tai jätetään kokonaan huomiotta, sellaiset tyypit, joista ei alun perinkään olla oltu todellisesti kiinnostuneita.

Tämä sama periaate koskee sekä naisia että miehiä.

No ei se nyt ihan noinkaan ole. Itse lopetin noin toimimisen kun se kävi rasittavaksi, mutta ei mulla ainakaan ollut mitään epätoivoa tai tarvetta kerryttää niitä matchejä. Enemmänkin liian avoimin mielin annoin tilaisuuksia sellaisillekin, jotka eivät heti herättäneet mielenkiintoa. Parhaat tyypit melkein aina elämässä löytyy niistä joita ei heti ensin huomaa, koska niiden kiinnostavuus ei perustu pinnallisiin seikkoihin. Halusin jättää oven auki sellaisille kiinnostaville, jotka eivät näytä päältäpäin kiinnostavilta mutta osaavat tuoda kiinnostavuutensa nopeasti esiin. Lopetin, koska olen oppinut noita olevan niin vähän ettei se kannata.

Vierailija
34/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on minulle aina merkki siitä, että kirjoittaja haluaa minun keksivän jotain hyvää keskusteltavaa eivätkä he itse oikein osaa keskustella. 

Ja se muutenkin menee aina ihan samalla tavalla "miten menee" "hyvin, entä sulla?" " joo hyvin mullakin." 

Tuollaisessa tapauksessa se vastapuoli todennäköisesti ajattelee sinusta täsmälleen samalla tavalla kuin sinä hänestä, ja sen takia se keskustelu sammuukin heti alkumetreilleen.

Oletteko tulleet koskaan ajatelleeksi, että siihen voi vastata muutakin kuin "ihan hyvää". Kyse ei siis ole siitä, että mies odottaisi naisen keksivän kaikki keskustelunaiheet, vaan siitä, että tällaisella yksinkertaisella keskustelunavauksella yleensä selvitetään vain se, että onko kyseinen nainen ylipäätään kiinnostunut keskustelemaan, tai kykenevä reagoimaan järkevällä tavalla yksinkertaisiin keskustelunavauksiin.

Vierailija
35/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi ap, mitä kuuluu? :-)

Vierailija
36/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin tinderissä, niin profiilissani luki, älä kysy mitä kuuluu, jos aidosti kiinnostaa niin aloita keskustelu toisin.  Ei se mennyt jakeluun kuin yhdelle miehelle ja tämän miehen kanssa seurusteltu 2 vuotta jo.

Hän asui 5km päässä. Eräs torstai alkuilta tuli viesti.  Et ole kerennyt kuitenkaan syödä vielä ja näyttäisit asuvan 5km päässä. Tule herttoniemen treffi pubiin minä tarjoan ja tule nopeasti, koska mä kuolen nälkään ja niin ehkä säkin. Nauroin sille viestille ja menin. Asuin silloin ravintolasta 1km päässä.

Vierailija
37/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan eri mieltä tuosta mitä kuuluu aloituksesta. Kai te ymmärrätte että ei kukaan halua siihen pelkkää "ihan hyvää" vastausta.

Kertokaa mitä olette vaikka tehneet sinä päivänä tai viime päivinä.

Hyvä malliesimerkki siitä kun kysyin naiselta mitä kuuluu niin hän sanoi että hyvää, tulin juuri uimasta ja kertoi siitä lisää ja kysyi että mitä mulle.

Tartuin sitten siihen aiheeseen ja kysyin lisää uimisesta ja sitten muista harrastuksista jne. Ja kerroin mitä itse olin tehnyt.

Tosi usein tuntuu että naisilla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja.

Naiset usein kritisoi miesten aloituksia mutta jos itse lähettävät ekan viestin niin se tosiaan on pelkkä "moi".

Vierailija
38/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta jos jonkun profiilissa lukee "älä kysy mitä kuuluu" tai jotain muuta vastaavaa, niin se on varma keino saada minut painamaan rastia kyseisen profiilin päälle. Näitä nimittäin näkee yllättävän paljon, ja se kertoo ainakin minulle kaiken tarpeellisen kyseisen henkilön luonteesta.

Vierailija
39/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan eri mieltä tuosta mitä kuuluu aloituksesta. Kai te ymmärrätte että ei kukaan halua siihen pelkkää "ihan hyvää" vastausta.

Kertokaa mitä olette vaikka tehneet sinä päivänä tai viime päivinä.

Hyvä malliesimerkki siitä kun kysyin naiselta mitä kuuluu niin hän sanoi että hyvää, tulin juuri uimasta ja kertoi siitä lisää ja kysyi että mitä mulle.

Tartuin sitten siihen aiheeseen ja kysyin lisää uimisesta ja sitten muista harrastuksista jne. Ja kerroin mitä itse olin tehnyt.

Tosi usein tuntuu että naisilla ei ole minkäänlaisia sosiaalisia taitoja.

Naiset usein kritisoi miesten aloituksia mutta jos itse lähettävät ekan viestin niin se tosiaan on pelkkä "moi".

No näinhän se nimenomaan on. Monet naiset katsovat, että heillä on oikeus arvostella ja kritisoida miesten keskustelunavauksia, vaikka oma panostus keskusteluun tai sen aloittamiseen on käytännössä nolla.

Vierailija
40/50 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa täällä? No, nyt vastaan: kuuluu paskaa, kiitos kysymästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi