Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

keski verto penis 14 senttiä

Vierailija
13.03.2018 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/201803132200806897_rk…

Voin kyllä satojen miehien kokemuksella sanoa että 14 cm pituus on kyllä ehdottomasti sieltä pienimmästä päästä... Keski mitta taitaa olla noin 19 tai 20 cm!

N47

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta kuin yhdestä miehestä eli aviomiehestäni. Silti tuota keskikokoa on todella vaikea uskoa todeksi tai sitten minä olen vain todella onnekas kun miehelläni on 24 cm pituutta ja ympärysmittaa 17 cm :D Minulle juuri sopivan täyttävä enkä haluaisi yhtää isompaa tai pienempää. Tyytyväinen olen!

N32

Vierailija
2/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se latista tunnelmaa, kun aina heiluu sen mitan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika surkeeta trollausta.

24/17...

Justiinsa. Ja keskimitta 19-20... jep jep

Vierailija
4/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin mittailin lähes joka kerta partnereitani nuorempana, mut sitten huomasin, ettei munan koolla ollut niinkään suurta vaikutusta orgasmin saamiseen, jos penis oli yli 15-senttinen. Kokemukset myötä tuon 15 senttiä oppi aika varmasti arvioimaan silmämääräisesti, kun venytti peukalon ja keskisormen välin ja vertasi penikseen pituutta siihen.

Oli hirveen helpottavaa, kun ei tarvinnut aina kaivaa rullamittaa veskasta. Lisäksi monen miehen erektio lähes hävisi, kun aloin mittaamaan ja isokullisien ego paisui niin, että en useinkaan saanut orgasmin ollenkaan.

Vierailija
5/5 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei mitoista mitään ymmärrä, niin varmasti on pitkät mitat. Ne suurimmat kalut on siellä 18-21 cm, pienimmät 11-13 cm. Josta seuraa, että se keskiarvo asettuu sinne 14-16 cm luokkaan. Kun pienempiä on enemmän kun suuria. Lieneekö muutamalla sentillä paljon väliä, eiköhän se paksuus ratkaise. Pitkä tietenkin on parempi, mahdollistaa eri asentoja mutta esim lähetyssaarnaajassa sama onko se 15 vai 25 cm.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi