Oletteko harrastaneet seksiä ensitreffeillä?
Ystäväni (nuori kaunis nainen) kertoi, että oli harrastanut seksiä ensimmäisillä treffeillä. Kuulemma oli vaan tehnyt niin paljon mieli, ja se oli sitten vaan tapahtunut.
Itse en ekalla näkemisellä niin tekisi. Oletteko te tehneet?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen varmaan kiltti ja varovainen. Ei ole koskaan ollut pienintäkään houkutusta suostua seksiin millään treffeillä. Vaatii kyllä pitemmän tutustumisen ja seurustelun.
No jos olet niin olet, itse tiedät parhaiten. En tarkoittanut antaa ymmärtää että tämä olisi ainoa syy pidättäytyä seksistä ekoilla tai tokilla treffeillä. Se nyt vaan sattuu olemaan sellainen piirre jota monet miehet valikoi, ja sitten ihmettelevät kun nainen osoittautuu juuri sellaiseksi kuin halusivatkin.
Tällä palstalla nousee 20 kättä heti.
Ei ollut "kettu koloon" touhuamuttanainen oli ihan märkä, farkuistakin läpi mehut. Myöhemmin sitten paneskeltiin. Oli lestadiolaisperheestä ja ei muutamaa kuukautta kauempaa kestänyt kun liikaa ahisti kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse lähinnä ihmettelen että keitä nämä miehet ovat, jotain malleja?
Olen käynyt tosi monilla treffeillä eikä koskaan ole ollut seksi lähelläkään 1. treffillä eikä edes 2. treffeillä.
Tämä on muuten hyvä huomio. Minä itse tunnen sitä seksuaalista vetoa hyvin marginaaliseen osaa ihmisistä, puhumattakaan välitöntä seksuaalista vetoa. Tuntuu että on ihan eri kategorissa niiden kanssa jotka löytävät jonkun joka yölle.
Minusta on surullista ja epäreiluakin, että nämä kenen kanssa vaan-ihan koska tahansa-panijat pilaa kaikkien maineen. Tarkoitan siis sitä, että mies pitää helposti kevytkenkäisenä naista joka tuntee poikkeuksellista (eikä siis pelkästään seksuaalista) vetovoimaa jo heti ensiminuuteista alkaen. Mies yleensä kuvittelee, että nainen olisi valmis panemaan ihan ketä tahansa vastaantulijaa eikä osaa arvostaa itseään ja sitä että todellisuudessa on naiselle one in a million.
Muutaman kerran on tullut Tinderin kautta sovittua suoraan ns. panotreffit. Oikein mukavaa.
Joo viimeksi perjantaina viisi tuntia putkeen. Paikat vieläkin hellänä, ja miehellä selkä paskana.
No en tavannut häntä edes tosi mielessä vaan halusin vain seksiä, kun olen nyt ollut sinkkuna jo pari vuotta. Mies taisi ihastua, kun laittaa viestejä päivittäin. No aion tavata hänet kyllä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt tosi monilla treffeillä eikä koskaan ole ollut seksi lähelläkään 1. treffillä eikä edes 2. treffeillä.
Tämä on muuten hyvä huomio. Minä itse tunnen sitä seksuaalista vetoa hyvin marginaaliseen osaa ihmisistä, puhumattakaan välitöntä seksuaalista vetoa. Tuntuu että on ihan eri kategorissa niiden kanssa jotka löytävät jonkun joka yölle.
Minusta on surullista ja epäreiluakin, että nämä kenen kanssa vaan-ihan koska tahansa-panijat pilaa kaikkien maineen. Tarkoitan siis sitä, että mies pitää helposti kevytkenkäisenä naista joka tuntee poikkeuksellista (eikä siis pelkästään seksuaalista) vetovoimaa jo heti ensiminuuteista alkaen. Mies yleensä kuvittelee, että nainen olisi valmis panemaan ihan ketä tahansa vastaantulijaa eikä osaa arvostaa itseään ja sitä että todellisuudessa on naiselle one in a million.
Vai kertooko tämä ajatusmaailma lähinnä miesten heikosta itsetunnosta? Ajatellaan, että "kerta minäkin sain, niin ihan varmana jakaa kaikille".
Uusi teoria 🤔
Ekoilla treffeillä kyllä, ei yhtään minun tapaista mutta mies oli kuuma ja halutti niin paljon, että peuhattiin lakanoissa kook yö silloin ekoilla treffeillä. Nyt siitä on jo yli 5 vuotta ja saman komistuksen kanssa edelleen peuhataan. Että jos siltä tuntuu sillä hetkellä niin mikä ettei.
Joo kerran. Oli vaan tyypistä hyvä tunne ja varmuus ettei haluta toisistamme vain seksiä ja mitä siinä sitten toppuuttelemaan jos mieli tekee, aikuiset ihmiset.
Olen harrastanut ensin seksiä baari-illan jälkeen ja sen jälkeen menty ensitreffeille. Kivaa oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sun mainetta kukaan muu voi pilata kuin sinä itse. Ei tartte "epäreiluudesta" uhriutua.
Että mua ahdistaa nää kanssamiehet, jotka ei tajua mitään elämästä, mahdollisuuksista, suhteista ja seksistä. Toivon että niistä ainakin joku heräisi tajuamaan, että täällä kellekään ole mitään jaettu valmiiksi.
Nytkin tuo "naisen maineen pilaaminen". Aargh saatana! Puen tämän nyt näin raadollisesti: JOS maailmassa olisi se teille täydellinen nätti, kiva, kiltti ja kunniallinen nuori nainen, niin paljon todennäköisempää on, että minä harrastaisin sen kanssa seksiä ensitreffeillä, kuin että te tuolla asenteella pääsisitte neidin haarovälin koittoon koskaan.
Johtuu siitä kun teidän illuusio naisesta on harhainen. Samaan aikaan nostatte jalustalle, mutta heittelette kananmunilla. Sitten selittelette asiaa jollain ulkonäköjutuilla, mutta jos näkisitte minut, niin ihmettelisitte varmaan miten ikinä olen ketään saanut. Mutta en vaan nöyristele naisten kanssa, siitä ne tykkää kun sanoo sanottavansa suoraan ja kertoo mitä haluaa.
Joo ja olen pannut ensitreffeillä. Koska se on kivaa ja kaikille tulee hyvä mieli. Minun arvostus vain nousee naista kohtaan, jos paljastuu että nauttii siitä erittäin paljon ja ainoastaan lisää kiinnostustani seurusteluun. Ei kiinnosta aiemmat lukumäärät.
Mä olen varmaan kiltti ja varovainen. Ei ole koskaan ollut pienintäkään houkutusta suostua seksiin millään treffeillä. Vaatii kyllä pitemmän tutustumisen ja seurustelun.