Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko harrastaneet seksiä ensitreffeillä?

Vierailija
13.03.2018 |

Ystäväni (nuori kaunis nainen) kertoi, että oli harrastanut seksiä ensimmäisillä treffeillä. Kuulemma oli vaan tehnyt niin paljon mieli, ja se oli sitten vaan tapahtunut.

Itse en ekalla näkemisellä niin tekisi. Oletteko te tehneet?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ensimmäisellä, mutta toisilla kyllä.

Vierailija
2/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, toinen nettitreffi jätti seuraavana päivänä, kun panin heti ekana päivänä ja toinen jätti kun en pannut ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran, tossa se toinen osapuoli on nyt 11 vuotta pyörinyt.

Vierailija
4/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja aina siinä on ollut kyse nimenomaan siitä että "teki vaan mieli niin paljon ja sitten se vain tapahtui". Ei niistä jutuista ole kyllä sitten mitään sen jälkeen enää seurannut, että miesten puolelta kyse oli varmaan alunperinkin vain seksin saamisesta, mutta ei mua harmita, hyödyinhän siinä itsekin.

N35

Vierailija
5/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, nainut kyllä monesti.

Vierailija
6/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Ensin naimisiin ja sitten seksiä.

Vierailija
7/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vähän syytän siitä itseäni, koska jotenkin en siitä huolimatta hiffannut, että mies oli kanssani vain seksin vuoksi. Ehkä olisi kyllästynyt ja kadonnut niine hyvineen, jos ei olisi seksiä heti tullut ja olisin säästynyt siltäkin ihastumiselta ja pettymykseltä.

Vierailija
8/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mies on antanut.

Vierailija
9/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seksiä lähes poikkeuksetta ekoilla treffeillä, jos kumppani on henkisesti tai fyysisesti mielenkiintoinen.

En ymmärrä miksi siinä olisi jotain pahaa?

Vierailija
10/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tosin 7 vuotta vasta

Vierailija
11/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun mies on antanut.

Kerran kävin treffeillä insinööriopiskelijan kanssa. Koko illan yritin vongata ja hän vain halusi katsoa jotain romanttista elokuvaa. Sanoin sitten, että mulla on piilari huonosti ja pitää mennä kotiin (en oikeasti edes käytä piilareita). Ei tullut toisia treffejä, vaikka hän soitteli perään. 😬 Olinkohan liian ilkeä?

Vierailija
12/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Ei se sen ihmeellisempää ole kuin muillakaan treffeillä. Vähän jännitystä voi tulla lisää jos ei tehdä sitä heti ekalla kerralla, mutta kyllä jos oikeen kovasti rupeaa tekemään mieli niin paras on vaan ns. laskea tulppa irti ja antaa mennä oikein kunnolla.

Vierailija
13/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Festariseksiä pusikossa..sitten ensitreffeille.

13vuotta yhdessä nyt taaplailtu.

Vierailija
14/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan helppoa niille jotka ovat aina harrastaneet seksiä ja suhtatuvat siihen mutkattomasti, mutta jos taustalla on hitaasti lämpeämistä tai kulttuurillista tai uskonnollista syytä, ujoutta, traumaa tmv. niin jää herkästi asemalle. Mutta en missään nimessä kutsuisi edellä mainittua ryhmää epänormaaliksi ja itsekin olen valmis kunnioittamaan toisen tunteita tai vakaumusta tiettyyn pisteeseen.

Vierailija
15/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta muutaman kerran olisin jos olisi tullut tilaisuus. Tokilla kyllä monestikin.

Olen tullut skeptiseksi nopeasta seksin aloittamisesta jumitettuani vuoden parisuhteessa jossa seksi oli mahtavaa mutten edes pitänyt hänestä. Jotenkin siitä seksistä vaan tulee heti tärkein asia mun ja sen toisen osapuolen välillä. Tutustuminen melkein pysähtyy.

Vierailija
16/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähinnä ihmettelen että keitä nämä miehet ovat, jotain malleja?

Olen käynyt tosi monilla treffeillä eikä koskaan ole ollut seksi lähelläkään 1. treffillä eikä edes 2. treffeillä.

Vierailija
17/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja aion jatkossakin, jos siihen vie ja mieli tekee.

Vierailija
18/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt tosi monilla treffeillä eikä koskaan ole ollut seksi lähelläkään 1. treffillä eikä edes 2. treffeillä.

Heh, no ei. En tiedä ootko koskaan ajatellut että seksuaalinen viehätys ja vetovoima koostuu aika monesta muustakin asiasta kuin ulkonäöstä. Ihan taviksen näköisiä äijiä minäkin olen ensitapaamalta nainut.

Ja tietty jos pyydät vaan kauhean kiltin ja varovaisen oloisia tyttöjä ulos, niin sitten ne sun deittikumppanisi tuppaa olemaan kilttejä varovaisia tyttöjä.

Vierailija
19/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama! Tosin 7 vuotta vasta

Sama. 4 tuntia oltiin oltu yhdessä ja annoin seksiä. Nyt oltu 12v yhdessä.

Vierailija
20/34 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten hyvä huomio. Minä itse tunnen sitä seksuaalista vetoa hyvin marginaaliseen osaa ihmisistä, puhumattakaan välitöntä seksuaalista vetoa. Tuntuu että on ihan eri kategorissa niiden kanssa jotka löytävät jonkun joka yölle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän