Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Mitä on se naisten ”kiukuttelu”, josta miehet puhuvat?

Vierailija
13.03.2018 |

Olen kolmelta eri mieheltä kuullut seuraavat kommentit. Siis mies on puhunut toiselle miehelle:

- minulle ei kukaan enää kiukuttele. Asiasta saa sanoa, mutta ei kiukutella.

- teitä nuoria miehiä käy sääliksi, kun joudutte katsomaan nuoria naisia. Nelikymppinen nainen ei enää kiukuttele.

- vaimo oli tosi sairas, mutta nyt tuli hyvä mieli. Hän on selvästi paranemaan päin, kun jaksaa sairaalavuoteella kiukutella.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, en tiä. Kyllä minä ainakin haastan riitaa kun kuukautiset alkamassa.

Mutta niin haastaa mieskin jos on oikein väsynyt tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon nälkäisenä ja/tai väsyneenä kiukutteleva, mutta mies poistaa nopeasti nämä epäkohdat elämästäni ja elämä hymyilee taas :D

Vierailija
4/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon nälkäisenä ja/tai väsyneenä kiukutteleva, mutta mies poistaa nopeasti nämä epäkohdat elämästäni ja elämä hymyilee taas :D

Etkö itse osaa poistaa niitä?

Vierailija
6/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kiukuttele vaan alan itkeä turhautumisesta. Tosin en tiedä onko se yhtään parempi vaihtoehto

Vierailija
7/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitten poikkeuksellisesti usein törmännyt kiukutteleviin miehiin, ovat ilmeiseti liian akkamaisia. Sekään ei sytytä.

Vierailija
8/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä, mitä ne meinaa kiukuttelulla. Luulen, että railakkaasti pimahtelevia naisia on, kun moni mies tuntee sellaisia, mutta heitä on huonosti linjoilla ja silloinkaan eivät montaa hetkeä keskustele. Missä lie piilevät irl.

Sitten joidenkin miesten mielestä väärät mikroilmeet on hirveitä hyökkäyksiä. Eivät kestä, jos ei nainen ole aina hilpeä, sirkeä ja kukkainen. Ovat itse ainoita huushollissa, joilla saa olla matalia mielialoja.

Vierailija
9/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelu on mielstäni minusta riippumattoman pahan olon purkamista minuun. Esimerkiksi töissä on ollut huono päivä. Kotiin tullessa minulle räjähdetään väärään paikkaan jätetystä juomalasista. "Miksi helvetissä sinä aina jätät kaikki tavarasi väärään paikkaan!"

Ei sitä mielestäni tarvitse kuunnella aikuiselta ihmiseltä, vaikka inhimillinen heikkous olisikin.

Vierailija
10/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskiluutu on väärin aseteltu, leipäpussi on väärin suljettu, imurointi tehdään väärin. Autolla ajetaan väärin, kaupassa käyttäydytään väärin ja valitaan vääriä tuotteita. Vaatteet on väärät ja partakin on ajettu väärin.

Kaikki on väärin, aina ja kaikkialla. Kuka tuollaista kiukuttelua jaksaa katsella?

Vierailija
11/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskiluutu on väärin aseteltu, leipäpussi on väärin suljettu, imurointi tehdään väärin. Autolla ajetaan väärin, kaupassa käyttäydytään väärin ja valitaan vääriä tuotteita. Vaatteet on väärät ja partakin on ajettu väärin.

Kaikki on väärin, aina ja kaikkialla. Kuka tuollaista kiukuttelua jaksaa katsella?

Kaikista noista muista paitsi parranajosta mun mies mulle nalkuttaa. Ei taida tuo kiukuttelu olla sukupuolisidonnaista.

Vierailija
12/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tunnistaa äänenpainosta. Kiukuttelu on sellaista hieman väheksyvää tiuskimista.

Vierailija
13/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista noista muista paitsi parranajosta mun mies mulle nalkuttaa. Ei taida tuo kiukuttelu olla sukupuolisidonnaista.

Ei kai kukaan niin ole väittänytkään. Yrittääkö miehet oikeuttaa kiukutteluaan joillain tekosyillä, kuten naiset tekevät?

Vierailija
14/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitten poikkeuksellisesti usein törmännyt kiukutteleviin miehiin, ovat ilmeiseti liian akkamaisia. Sekään ei sytytä.

No mitä se miehen kiukuttelu sulle on?

Vierailija
15/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein tiedä, mitä ne meinaa kiukuttelulla. Luulen, että railakkaasti pimahtelevia naisia on, kun moni mies tuntee sellaisia, mutta heitä on huonosti linjoilla ja silloinkaan eivät montaa hetkeä keskustele. Missä lie piilevät irl.

Sitten joidenkin miesten mielestä väärät mikroilmeet on hirveitä hyökkäyksiä. Eivät kestä, jos ei nainen ole aina hilpeä, sirkeä ja kukkainen. Ovat itse ainoita huushollissa, joilla saa olla matalia mielialoja.

Vaikea ymmärtää, mitä tarkoitat? Yhden naisen olen tavannut joka sopisi kuvaukseen, mutta tuskin samaistuisit.

Vierailija
16/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse osaa poistaa niitä?

En, on ihanaa syödä miehen laittamaa ruokaa ja ottaa päikkärit miehen kainalossa.

Vierailija
17/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Antakaa hyvät ihmiset rakkaidenne toimia kuten parhaaksi näkevät. Miten muka teillä itsellä olisi hallussa ainoa totuus?

Vierailija
18/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan niin ole väittänytkään. Yrittääkö miehet oikeuttaa kiukutteluaan joillain tekosyillä, kuten naiset tekevät?

Yrittää.

"Sinä sait minut käyttäytymään näin!"

"No eihän tässä VOI muuta kuin huutaa!"

Heikko tunneäly (kellä tahansa) saa ajattelemaan, että tunteet tulee ulkopuolelta eikä ole omassa hallinnassa.

Vierailija
19/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää, mitä tarkoitat? Yhden naisen olen tavannut joka sopisi kuvaukseen, mutta tuskin samaistuisit.

Tarkoitan niillä pimahtelevilla naisilla niitä, jotka vaikka heittää miestä kengällä tai potkii miehen sängystä keskellä yötä. Niiden kanssa on vaikea keskustella, ja jos verbaalisenpia olisivat, tuskin noita kohtauksia järjestäisivätkään. Miehet ilmeisesti haluavat pitää yllä näitä suhteita tunnesyistä ja koska pienen naisen riehuna ei ole pelottavaa. Ihmettelen kyllä. Yhtään tällaista en tunne livenä.

Vierailija
20/129 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt kiukutteleviin miehiin kyllä. Eli vänisevät jostain turhuudesta tai ilman mitään syytä, kun oikeasti ovat vain väsyneitä tai haluavat haastaa riitaa.

Sen sijaan en ymmärrä, miksi toisten mielipiteitä halvennetaan sanomalla, että taas se nalkuttaa. Minulla on ollut miehiä, jotka ovat ottaneet häiritseviä asioita puheeksi juuri sillä lailla, mitä toiset kutsuvat nalkuttamiseksi kun puhuja on nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän