Kuinka paljon haluaisitte painaa??
Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
Itse olen 170 cm pitkä ja painan 59 kg mutta haluaisin painaa n. 5 kg vähemmän
Kommentit (99)
168cm, olen saanut painon nostettua 53 kiloon ja tämä ois hyvä. Salitreenien myötä paino kuitenkin saattaa nousta vielä, kun tulee lihasmassaa. Eipä sekään niin haittaa, kunhan pysyy alle 60kg:n
170 olen ja 68 painan. Olen mies. Haluaisin painaa muutaman kilon enemmän, mutta tuntuu että kuihdun vain vaikka syön kuinka.
171 cm ja painan 59, olin tyytyväisempi itseeni viitisen kiloa kevyempänä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
Itse olen 170 cm pitkä ja painan 59 kg mutta haluaisin painaa n. 5 kg vähemmän
Olen 172cm ja painan 72kg, ja olen todella uhkeassa, tuhdissa kunnossa. Parhaimmalta on olo tuntunut silloin, kun paino on siinä 54-53kg. Ja sitä kohti tässä mennään, ilman kalorinlaskentadieettejä.
Se tässä on outoa, että bmi olisi muka normaali :D.
Joskus kun oikein mieli maassa haluaisin painaa pohjaan. Kukin saa määritellä itse mitä tämä tarkoittaa. Mutta se ei tarkoita että tekisin niin koskaan.
Olen 164 cm ja en edes tiedä paljon painan, teeenaan 4-6 kertaa/ viikko ja syön terveellisesti. Lihaksikas ja timmi kroppa. Ei sillä painolla väliä siis, veikkaan että jtn 67-68 painan ja se on lihasta:)
Vierailija kirjoitti:
Trolleja on pilvin pimein täällä, mutta pelkäänpä pahaa, että myös paljon nuoria tyttösiä, joilla on ihan epärealistisia ja sairaita ajatuksia kiloista ja koostaan :( Jos painosta tulee pakkomielle tai edes elämää ja ajatuksia hallitseva asia, niin suosittelen että haette apua! Tsemppiä kaikille, olette ihania juuri sellaisina kuin olette <3
Lässynlää, ihan realistisia tässä ketjussa nää toivepainot ja nykyiset mitat on olleet. Eikä kyse ole ihmisen ihanuudesta (miten koko muka siihen vaikuttaa?) vaan omasta hyvästä loistavasti. Mulla ainakin on mukavampi fiilis omissa nahoissa kun painokin tuntuu omalta.
Minä haluaisin painaa joka toinen tai kolmas päivä. Useampaa päivää putkeen ei kuitenkaan jaksa joka päivä olla vaimoa painamassa, joten tuo 2-3 päivän välein voisi olla hyvä tahti?
Miten niin moni haluaa olla alipainoinen?
En ole punninnut itseäni vuosiin mutta olin tosin hyvässä lihassa kun painoin 72 kiloa, olen 168 pitkä. Käytin S-M kokoisia vaatteita ja neljä ensimmäistä palaa näkyi vatsassa. Harrastin tuohon aikaan painonnostoa todella aktiivisesti.
Nyt painan varmaan melko saman mutta käytän XL kokoisia vaatteita, lihasten tilalla löysää. Kunto meni kun sairastuin enkä vuosiin oikein pystynyt liikkumaan.
Salille lähdin aikoinaan kun olin ihan hirveän kuivan ja laihan näköinen, painoin 56 kiloa. Jokainen luu törrötti ja peilistä katsoi 20 vuotta vanhemman näköinen nainen.
No, jokainen tyylillään, itse haluan olla vahva ja vanttera enemmin kuin hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin moni haluaa olla alipainoinen?
En ole punninnut itseäni vuosiin mutta olin tosin hyvässä lihassa kun painoin 72 kiloa, olen 168 pitkä. Käytin S-M kokoisia vaatteita ja neljä ensimmäistä palaa näkyi vatsassa. Harrastin tuohon aikaan painonnostoa todella aktiivisesti.
Nyt painan varmaan melko saman mutta käytän XL kokoisia vaatteita, lihasten tilalla löysää. Kunto meni kun sairastuin enkä vuosiin oikein pystynyt liikkumaan.
Salille lähdin aikoinaan kun olin ihan hirveän kuivan ja laihan näköinen, painoin 56 kiloa. Jokainen luu törrötti ja peilistä katsoi 20 vuotta vanhemman näköinen nainen.
No, jokainen tyylillään, itse haluan olla vahva ja vanttera enemmin kuin hoikka.
Se on ihan sun valintasi. Olen sua 2cm lyhyempi ja 72kg painoin ainoastaan viimeisilläni raskaana... Tällä hetkellä 60kg ja vielä olisi varaa nipistää jos haluaisin. Edes 50-kiloisena luuni eivät törröttäneet. Niin meitä on katsos erilaisia. Mulle olis painajainen jos joku kuvailisi mua sanoilla "vanttera nainen". Hrr.
Kyllähän joku PT sitli voisi olla hyvä joka osaisi antaa käytännön vinkkejä kuinka pitää motivaatiota yllä ja tehdä ruokavaliosta elämäntapa. Monet laihduttajat varmasti tietävät miten asiat kuuluisi tehdä, mutta ei osaa soveltaa sitä arkeensa.