Kuinka paljon haluaisitte painaa??
Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
Itse olen 170 cm pitkä ja painan 59 kg mutta haluaisin painaa n. 5 kg vähemmän
Kommentit (99)
Olen 55kg/163cm haluaisin olla 42kg (ja tiedän, että se on sairasta...)
Olen 163cm, lihaksikas. Painan 60 ja haluaisin painaa 57, se oli optimi.
Painolla ei periaatteessa ole väliä, koska mä pyrin muokkaamaan kehonkoostumusta. Pituus 167cm ja paino pyörii tällä hetkellä 61-62 kg, mutta pyrin pienentämään rasvaprosenttia.
Olen ainakin 175 senttiä pitkä, ja haluaisin painaa 75 kiloa tai vähän alle, ehkä sen 69-75. En kuitenkaan ikimaailmassa alle 60.
Olen 158 pitkä, haluaisin painaa 48. Nykypaino varmaan jotain 54-55 (nostan isoja painoja). Toisaalta tiedän, että tuon painon saavuttaminen on mahdotonta ilman syömishäiriötä (kokeiltu on). Todella terveellisillä elämäntavoilla ja runsaalla liikunnalla pystyn ylläpitämään ehkä 51-52 kilon painoa.
Painan 62 kg. Haluaisin painaa 59 kg. Olen 174 pitkä. Ei tosin kiinnosta laihduttaa, joten en tee painolle mitään.
Olen 170cm, haluaisin että vakiopainoni on 65kg. Painoni vaihtelee 60-66 kg välillä, 65 kg on juuri sopiva kun kapeat kasvoni näyttävät vähän pyöreämmiltä :)
170cm. Nyt 62kg, haluaisin painaa taas 57kg. Ehkä laihdutan tuohon kesään mennessä :)
159cm, haluaisin painaa n.47kg jossa olisi edes jonkun verran lihasta.
Nyt painoa 41kg, kroppa on terve ja toimiva mutta penkistä ei nouse edes minä itse. Nämä kortit on annettu.
172cm ja nyt n. 58kg. Ei haittais, jos paino olis taas 55kg, niin ei ois höttöä mahassa ja jenkkakahvan alkuja. Toisaalta, olen alkanut vastikään treenaamaan, joten se ois myös jees, jos sais höttöä vaihdettua lihakseksi, eikä haittais vaikka paino nousisikin siinä prosessissa.
Jännä nähdä miten vähän useimmat haluavat painaa, niin että painoindeksi huitelee siellä ali- ja normaalin painon rajalla. Ajattelen itse että on täysin ok olla normaalipainoinen. Olen 167 cm pitkä, painoa 67 kg. Olisi kiva saada 5 kg pois, kun sen verran on nyt vajaassa vuodessa päässyt salakavalasti kertymään.
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm ja painan 55kg. Haluaisin painaa 51kg, mutta näistä kertyneistä kiloista on hankala päästä eroon, koska olen kauheassa sokerikoukussa.
Olen saman pituinen ja mulle kanssa tuo 55kg on ihan ehdoton maksimipaino, että olo on jotenkin siedettävä ja peilikuvankin kanssa voi vielä sovussa elää. Sellainen oikeasti hyvänolonpaino on sen sijaan muutama kilo vähemmän ja sen verran myös halusisin painaa eli 51-53kg.
Nykysin paino seilaa 80 kg molemmin puolin. V*tuttaa.
Olen 168cm pitkä ja tällä hetkellä painan 67kg. Haluaisin painaa 62kg, se olisi sopivan hoikka. Tuota pienemmällä kilomäärällä näytän jo melko säälittävältä kuivan kesän oravalta.
170 cm ja 87 kg. Haluaisin painaa 75. Isot tissit ja pylly on joista pidän, noin 75-kiloisena näytän mielestäni hyvältä, nyt vähän liian tanakalta :) mutta enpä ota stressiä
169cm ja haluaisin painaa 62kg (olen silloin omaan silmään tarpeeksi laiha varsinkin kun on lihasta). nyt siis olen 68kg. Harmi kun hormoonit on sen verran sekaisin että etten edes paleolla saa laihdutettua yhtään. Kilpirauhanen ja kortisolitasot sekaisin...