Kuinka paljon haluaisitte painaa??
Ihan mielenkiinnosta kysyn :)
Itse olen 170 cm pitkä ja painan 59 kg mutta haluaisin painaa n. 5 kg vähemmän
Kommentit (99)
Oon 168 cm / 58 kg ja haluaisin painaa 55 kg, mutta toisaalta olen ihan tyytyväinen tähänkin
170cm ja tällä hetkellä 52kg. Oon oikeestaan mun ihannepainossa, oon tainnu vastata tähän ketjuun aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 163 cm ja haluaisin painaa 51-51kg. +yt painan 56-57 ehkä (en omista vaakaa).
Just samat mitat ja myös sama toive mulla!
Oon 163 cm ja haluaisin painaa 55 kg. Se tuntui parhaalta mun rakenteelleni. Tällä hetkellä olen 59 kg, kiitos stressaavan istumatyön ja sokerinhimon.
Olen 175 cm pitkä nainen ja painan tällä hetkellä 88 kg. Teini-ikäisenä paino oli jopa 59 kg hetkellisesti ja sitä kroppaa en kyllä kaipaa yhtään päärynänä takaisin. Rintoja ei ollut ollenkaan ja luut ja jänteet törrötti, mutta perse ihan älyttömän iso (olisi kyllä nykyään muodissa :'D). Nyt painoa on ihan liikaa ja olenkin pikkuhiljaa laihduttelemassa tässä (olen jo 10 kg tiputtanutkin syksystä). Tavoite olisi päästä johonkin 70-75 kg. Uskoisin että silloin kroppani näyttää edelleen enemmän tiimalasilta kuin päärynältä joka oikeasti olen, mutta silti olemus olisi selkeästi hoikempi.
Olen 170cm
Nuorena painoin 57 kg
Nykyisin 69kg
67 kg olisi ihanne, nytkin olen kyllä ihan sopusuhtainen ja tyytyväinen.
Olen 165cm ja 110kg. Olisin vallan tyytyväinen jos painaisin 70kg. Tietysti vielä mieluummin haluaisin painaa 60kg niin kuin silloin täyteen pituuteen kasvaneena teininä.
Olen 170cm, haluaisin painaa 48-50kg... Tällä hetkellä paino vaihtelevasti 53-55kg.
Oon 170 cm ja en oikeastaan tiedä.
Jos painan alle 60, oon rinnaton tai riippurintainen luuviulu.
Jos painan 70, on muhkeet rinnat ja kardashian-vartalo, toki siitäkin tulee sinkkumarkkinoilla valitusta.
Jos miehiltä kysyy, niin mikään ei ole hyvä, eli ei kysytä tosiaankaan.
Haluaisin olla juoksussa nopea ja kestävä, lihaksikas ja vahva, voitan jo nyt riukumiehet kädenväännössäkin välillä. Notkea, nopea, vahva. Katsomatta puntariin, peiliin tai miehiin.
Minulle olisi painajainen olla taas liian hoikka :D Minulla ei kolmessa raskaudessa paino mennyt ikinä 68 kilon yli, laihduin heti kun en pystynyt harrastamaan täysillä.
Vartalonmalli vaikuttaa varmasti paljon, muistan että äitinikin näytti helposti riutuneelta jos paino laski alle 65 kilon. Ollaan sellaisia leveitä ja litteitä. Lihakset on lyhyet ja paksut ja ne kasvaa helposti.