Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävimmät vastaan tulleet esimerkit epäterveellisistä elintavoista!

Vierailija
12.03.2018 |

Tunnetteko näitä ihmisiä, jotka syystä tai toisesta kohtelevat kehoaan kuin paskaa? Kertokaa esimerkkejä!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttava laittoi nuudeleita ja lorautti sekaan jotain valmista maustettua ruokakermaa... Ja kuulemma tämä "ruoka" on jotain jota syö useamminkin. Ei voi ymmärtää, ei kertakaikkiaan.

Vierailija
2/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen yhden vegaanin jotka litkii aina batterya ja ostaa niitä vihiksiä useamman kerran viikossa, ällöä.

Töissä muutama syö jatkuvasti mikroaterioita, myöskin ällöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluruoka.

Vierailija
4/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden vegaanin jotka litkii aina batterya ja ostaa niitä vihiksiä useamman kerran viikossa, ällöä.

En tajua sipsikaljavegaani-ilmiötä.

Vierailija
5/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliona perunaa, vehnää, ruista, kauraa, mannaa, makkaraa, nakkeja, maitoa, jugurttia, juustoa, margariinia, kalaa, lihoja, vain vähän salaattia, "salaattia" eli perunasalaattia, pizzaa, suklaata... Näin syö ystäväni.

Vierailija
6/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään joka iha oikeasti elää monta päivää viikosta pelkällä karkilla

Vierailija
7/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röökinpoltto. Nythän oli tuore tutkimus, jonka mukaan tupakointi lisää myös psykoosin riskiä.

Vierailija
8/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapset hampurilaispaikoissa. Okei suomalaiset aikuiset, pilaatte itsenne, mutta täytyykö teidän pilata myös lapsenne?

Vierailija
9/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat. Heidän mielestään on hirveän outoa, että olen kiinnostunut "elämään terveellisesti" ja pitämään huolta itsestäni. Täällä heidän luonaan tämä ei oikein onnistu.

Vierailija
10/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ylipainoinen työkaveri. Hän on aina umpiväsyneen näköinen ja ei jaksa tehdä töitä. Litkii jatkuvasti energiajuomia. Jos syö jotain niin melkein aina eineksiä tai suklaata. Silmän ympäryksetkin ovat ihan kellertävän harmaat. 

Vierailija
11/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka kulkee muutaman sadan metrin matkatkin autolla. Ruokavalionsa koostuu suurelta osin kaupan kääretortuista, makaronimössöstä ja irtokarkeista.

Minulle ei hänen elämäntapansa kuulu, mutta kun itse ihmettelee kun on milloin mitäkin vaivaa ja painoa kertyy...

Vierailija
12/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaaminen mikä koostuu lähinnä voista ja punaisesta lihasta.

Vierailija
13/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tajuamista siinä on. Kaikki vegaanit eivät ole kiinnostuneita terveydestä.

Vierailija
14/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa suomalaisista syö huonosti. Ainoat kasvikset on kurkku ja tomaatti, kaksi viipaletta makaronilaatikon kylkeen. Ja leipää leipää leipää aamusta iltamyöhään.

Vierailija
15/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vuosien takaa. Ei syönyt töissä juuri koskaan mitään, vain silloin tuli mukaan jos toimiston väki meni pizzalle. Veti vain röökiä. Töitten jälkeen alkoi luultavasti kunnon mässyt koska oli tosi lihava.

Vierailija
16/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan. Syön usein ruoaksi pelkkiä uuniranskalaisia ketsupilla 😲

Vierailija
17/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä, joka piti vaunujen/rattaiden hankintaa vauvalle turhana: autolla kun pääsee kaikkialle, minne tarvitsee.

Vierailija
18/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tajuamista siinä on. Kaikki vegaanit eivät ole kiinnostuneita terveydestä.

Tiedän erään vegaanin, joka elää leivällä ja perunalla. Ei ole kovin terveessä kunnossa.

Vierailija
19/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikokki, joka laittaa kotiväelleen joka ikinen päivä ruoaksi jotain makkara-perunoita tai muuta valmista einesmoskaa. Koko perhe on sen muotoinen, että ei siinä olla paljoa päitä vaivattu terveysnäkökulmalla.

Vierailija
20/52 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutama vuosi sitten ryyppäsin kaksi kertaa viikossa, ennen ryyppäystä söin pakastepizzan tai einesruuan, yöllä sen jälkeen usein pizzeriapizzan, darrassa sipsiä, dippiä ja limpparia ja ehkä taas pizzaa tai kebabbia. Muina päivinä söin lisää pizzaa, ranskanleipää, suklaata, karkkia, limpparia. Jos tein itse ruokaa se oli yleensä makaronia ja jauhelikastiketta tai vastaavaa jota söi jättiannoksen. Lihottuani jotain 15kg muutin ruokailutottumukset vähän parempaan suuntaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme