Jaahas, Susanna Koski A-studiossa, ei pystykään sitten katsomaan ohjelmaa
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää kokoomuksen äänestäjiä. :/
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.Minä äänestän. Luepa hetki näitä kommentteja. Onko täällä välittämistä? Ihan hirveetä kielenkäyttöä, pilkkaa ja ivaa... Hyi kamala, aikuiset ihmiset. On ironista, että tällaiset nimittelevät toista ihmistä ilkeäksi ja kylmäksi ja vastenmieliseksi.
Mitä haukkumista on sanoa ihmisen vaikuttavan kylmältä ja epäempaattiselta?
Kosken oma olemus ja ulosantihan siihen vaikuttaa.
Sama kuin Villen höpötys on välillä päällepäsmäröinnin kuuloista.
Faktoja nämä ovat eivätkä solvauksia.
Lue kommentit ensin, kommentoi sitten. Kyllä täällä aika karua kieltä käytetään.
Mielenkiintoinen tapa justifioida rumaa käytöstä toteamalla tämä faktaksi. Näin kuka tahansa saa sanoa mitä tahansa toisesta koska "tottahan se (minun mielestäni) on!"
Olen lukenut ketjun läpi.
Enkä toki yhdy kaikkiin mielipiteisiin, oli sitten Villestä tai Koskesta kyse.
Mutta ei ihmisen huono käytös voi olla arvostelun ulkopuolella.
Koski antaa itsestään kylmän ja väliinpitämättömän "köyhät kyykkyyn"-kuvan.
Se on fakta. Luultavasti on epävirallinen vaalislogankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaah, ihana Susanna on nyt taas telkkarissa, uusintana eiliseltä.
On se kaunis!!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ =)
Millä mittarilla on edes kaunis?
Ylähuulta nyrpistää ja hampaat valkaissut epäinhimillisen valkoisiksi.
Minustakin on kuin seinään juossut, tulee vähän mopsi mieleen.
Pisteenä iin päälle pirkko liinamaa-tukka.Mutta se luonne, se kyllä rumentaa tämän ihmisen totaalisesti, jos olisi sisältä muuta kuin silkkoa, olisi ihan kaunis myös päältä.
Millainen päivänsäde siellä nimittelee muita noin rumasti?
Luonteen rumuus näkyy Koskesta kilometrin päähän ja asian ääneen sanominen ei ole haukkumista.
Pitääkö kiusaajien antaa kiusata koska ovat sellaisia?
Sinun oma käytös on kiusaajan käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pisteenä iin päälle pirkko liinamaa-tukka.Mutta se luonne, se kyllä rumentaa tämän ihmisen totaalisesti, jos olisi sisältä muuta kuin silkkoa, olisi ihan kaunis myös päältä.
Luonteen rumuus näkyy Koskesta kilometrin päähän ja asian ääneen sanominen ei ole haukkumista.
Ai että nykyään et saa sanoa jonkun käyttäytyvän epäempaattisesti, syyllistymättä itse kiusaamiseen?
Aika absurdi ajattelumalli.
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.
Kyllä sulla on aika kapeakatseinen tapa nähdä ja niputtaa ihmiset, tuollaiseksi "välittäväksi" ihmiseksi...
Itse en tuomitse ketään puoluekannan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.Kyllä sulla on aika kapeakatseinen tapa nähdä ja niputtaa ihmiset, tuollaiseksi "välittäväksi" ihmiseksi...
Eikös kokkarit äänestäneet koulutuksesta ryhmäkurin mukaan?
Kokoomusnuoret kuulemma haikailivat maataloustukien lopettamista,voi sitä nuoruuden idealismia...maailmassa on noin kolme maata jossa niitä ei makseta.
Tälleen varhaisnuoren näkökulmasta tilanne näyttää aika lohduttomalta, jos on varaa noihin omiin sekoiluihin mutta sitten oman maan nuoret ja heidän tulevaisuus ei kiinnosta ollenkaan. Eikö syrjäytynyt nuori tule myös paljon kalliimmaksi kuin heidän kouluttaminen? EI voida enää olla ylpeitä sitten tasa-arvostakaan. Minulla molemat vanhemmat duunareita ja itse haluaisin yliopistoon, mutta tulevaisuuden Suomessa ei varmaan muut pääse kouluun kuin eliitin lapset. :(
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.
Tiedän keittiöapulaisen joka asuu kaupungin vuokratalossa ja äänestää kok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.Kyllä sulla on aika kapeakatseinen tapa nähdä ja niputtaa ihmiset, tuollaiseksi "välittäväksi" ihmiseksi...
Nii? Liittyy kommenttiin.... miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että nykyään et saa sanoa jonkun käyttäytyvän epäempaattisesti, syyllistymättä itse kiusaamiseen?
Tuossa sanottiin aika paljon muutakin, esim ulkonäköön liittyvää. Kyllä toi sun valikoiva lukeminen kertoo paljon susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Kyllä sulla on aika kapeakatseinen tapa nähdä ja niputtaa ihmiset, tuollaiseksi "välittäväksi" ihmiseksi...
Itse en tuomitse ketään puoluekannan mukaan."
Kokoomus äänesti koulutusleikkausten puolesta. Eikö heitä saa nyt niputtaa koulutusvastaisiksi?
On tää kyllä vaan sellanen kaksinaismoralismin mekka! Auta armias jos joku maajussi-ehdokas tai muu puhuis tuolla tavalla naiskansanedustajasta (ei olis mitään väliä kenestä kyse....) jo täällä feminismihullut hyppis seinille. Nyt koska itseä vituttaa Susannan erilaiset mielipiteet on täysin ok kommentoida irrelevantteja asioita kuten ulkonäköä -ja keksittepä vielä puolustelujakin!
Minkään ei luulis enää yllättävän täällä, mut mut...
Kuulitteko sen kommentin kun sanoi soisiaalituista jotenkin näin
"kannattaako sellasta tukijärjestelmää pitää edes yllä, jos tuen hakeminen on liian nöyryyttävää".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"
Itse en tuomitse ketään puoluekannan mukaan."
Kokoomus äänesti koulutusleikkausten puolesta. Eikö heitä saa nyt niputtaa koulutusvastaisiksi?
Sitäkö tuossa ainoastaan sanottiin?!
Lukutaitoa kehiin. Olen saanut tarpeekseni noita tekopyhistä "välittäjistä" jotka kylvävät pahaa ympärilleen ja kuvittelevat olevansa parempia kuin ne joita haukkuvat
Sopisi putinin vaimoksi. Samaa puoluettakin edustavat, vain eri maissa. Mutta Susannan mielenmaisemallahan me muutumme hyvin pian venäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ikinä kuvitellakaan heitä äänestäväni, sen verran välitän muistakin ihmisistä. Tätä menoa meillä on pian luokkayhteiskunta eikä duunarin tai työttömän lapsi voi paremmasta edes haaveilla. Nämä kokkareiden äänestäjät ovat sellaisia wannabe-menestyjiä ja heikentävät omaa asemaansa.Tiedän keittiöapulaisen joka asuu kaupungin vuokratalossa ja äänestää kok.
ei helvetti, ja näitä tolloja on paljon, ei niiden suosio muulla selity.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa sanottiin aika paljon muutakin, esim ulkonäköön liittyvää. Kyllä toi sun valikoiva lukeminen kertoo paljon susta.
"Mutta se luonne, se kyllä rumentaa tämän ihmisen totaalisesti, jos olisi sisältä muuta kuin silkkoa, olisi ihan kaunis myös päältä."
"Ylähuulta nyrpistää ja hampaat valkaissut epäinhimillisen valkoisiksi."
Ihan puhdasta faktaa.
toivottavasti karma potkaisee joskus susannaa ahteriin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulitteko sen kommentin kun sanoi soisiaalituista jotenkin näin
"kannattaako sellasta tukijärjestelmää pitää edes yllä, jos tuen hakeminen on liian nöyryyttävää".
Perinteistä kokkarilogiikkaa --köyhät kyykkyyn, keinolla millä hyvänsä.
Muistakaa äänestää! (fiksusti)
Minuakin kylmää tuo Susannan ajatusmaailma. Pieni inhimillisyyden pilkahdus siitä näkyi sekunnin murto-osan ajan, kun oli Ylen Kuplat-sarjassa ja kohtasi köyhän yksinhuoltajan. :/ Karmiva tyyppi, kuka näitä oikein äänestää? Vai äänestättekö ulkonäön perusteella? Kaunis on, fiksu ei.
Tämän sanon ihan persuna itsekin että turha ulista mitään vassarihuttua tähän.