MAAJUSSILLE MORSIAN 2018
Kommentit (787)
Oon niin järkyttynyt lopussa Maunon kysymyksestä ”miten fyysisiä te olette, jos hiffaatte?”. Suomentaisin tuon ”kenellä teistä on penis ja miten osaatte käyttää sitä?”. Eikö noilla naisilla välähdä, että kulissisuhteeseen tuossa joutuu. Ainakin on seurattavaa tälle kaudelle :D Niin ja eihän siinä mitään, jos on suuntautunut samaan sukupuoleen, mutta ei sitten etsisi vastakkaisesta sukupuolesta kumppania.
Pitääköhän noiden antaa näyte fyysisyydestään....
Mauno kauden parasta antia :D. Ihan kamala tyyppi ja kaikki hänen morsian ehdokkaat tooodella erikoisia. Ehdotan Maunon morsiammen etsinnälle omaa sarjaa :D.
Vierailija kirjoitti:
"Miten fyysisiä te olette? Jos te hiffaatte mitä mä tarkotan." :D
Maunolta lähtee sellasta juttua, et olis hyvä juomapeli sellanen missä pitää ottaa hörppy aina, kun Mauno sanoo/tekee jotain todella typerää. Ja sitten huutaa porukalla "Mauno eeeeiii! " Kuulostais varmasti hauskalta kerrostalossa, jos useammassa kämpässä katsottaisiin :D
Vierailija kirjoitti:
"Miten fyysisiä te olette? Jos te hiffaatte mitä mä tarkotan." :D
Haluaisin kuulla tarkemman selityksen, jos joku vastaisi että "En hiffaa. Kerrotko tarkemmin?"
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän noiden antaa näyte fyysisyydestään....
Juu, lenkille lähtevät. Mauno vetää jonoa ja tytöt hikoilee perässä.
Koko viime kausi saatiin kuunnella sen yhen niinku-niinkuttelua ja nyt maukan narinaa
Vierailija kirjoitti:
Oon niin järkyttynyt lopussa Maunon kysymyksestä ”miten fyysisiä te olette, jos hiffaatte?”. Suomentaisin tuon ”kenellä teistä on penis ja miten osaatte käyttää sitä?”. Eikö noilla naisilla välähdä, että kulissisuhteeseen tuossa joutuu. Ainakin on seurattavaa tälle kaudelle :D Niin ja eihän siinä mitään, jos on suuntautunut samaan sukupuoleen, mutta ei sitten etsisi vastakkaisesta sukupuolesta kumppania.
😂😂😂
Veikkaukseni kauden lopputulemasta:
AJ löytää kumppanin, ja he etenevät "hitaasti mutta varmasti" nykypäivänä
Tuomo löytää kumppanin ja yhteenmuuttoa suunnitellaan jo kuumeisesti, tai sitten morsmaikkuehdokas on jo vaihtanut osoitteensa Rantasalmelle
Ilmari valitsee tytön, ja myöhemmin uutisoidaan, että heistä tuli vain kavereita ja jatkavat yhteydenpitoa edelleen kavereina
Maunokin jää kaveritasolle kuten Ilmari, mutta sillä erotuksella, että ei ole juurikaan ollut yhteyksissä kenenkään kanssa kuvausten jälkeen
Maunolla on viihdearvoa! Katson tämän kauden ehdottomasti Maunon takia.
Ei taida kovin välkkyjä olla maunon morsianehdokkaatkaan.
Mauno on väärässä tosi-tv ohjelmassa. Oikea ohjelma olisi: Unelmien poikamies
Maunon Fb:ssä on kavereiltakin tullut vähän homokommetteja...
Kyllä on taas ihmiset julmia tälläkin palstalla. Uskomatonta pinnallisuutta.
Kuka teidän suosikki on maunon morsian ehdokkaista? Itsellä ehdottomasti iltapuku nainen. Niin erikoinen tyyppi ettei tosikaan.
Nyt täytyy kyllä sanoa ettei ollut kummoinen taso naisissa. Toisaalta ihan hyvä nähdä vaihteeksii näin taviksia ja pulleita koska tältähän suurin osa varsinkin maakunnissa näyttää. Siis maajussillehan tässä etsitään morsianta.
Ihme että Tuomo pisti sen ripsiräpsyn Juulian pihalle, oli ainoa joka näytti jostain BB-talosta karanneelta eli nykyihanteiden mukaiselta etäisesti. Siis sellaiselta feikkibarbilta.
Tätä alkaa seurata enemmän friikkiarvon puolesta. Kuka noista esim. kelpaa Maunolle.
Hassua ettei Antti-Jussillekaan tullut tuota tasokkaampia vaikka sai hirveästi kirjeitä.
Jos Maunolla ja muikeilla oli jtkn liikunnallista tekemistä treffeillä niin saattoi viitata siihenkin, mutta tuo hiffaus-osio tekee tuollaisen kommentin kyllä kaksimieliseksi ja kuin kysyisi seksistä.
Ensin valitettiin kun Mauno valittiin jatkoon eikä esim jompaa kumpaa niistä jussittarista, mutta nyt tätä ohjelmaa katsotaankin pelkästään Maunon takia...😃
Mää en edes kehtaa kommentoida mun mielipiteitä. Anteeksi.