Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MAAJUSSILLE MORSIAN 2018

Vierailija
12.03.2018 |

Esittelyjakso alkoi juuri.

Jutellaan tässä :)

Kommentit (787)

Vierailija
201/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on eronnut joka on eronnut. Ihan turhaa kaivella koska kenellekin tulee käräjäoikeuden päätös avioerosta. Normaali ihmiset asuvat jo uusissa suhteissa ja panevat lapsia alulle ennen virallista avioeropäätöstä.

Kyllä Aapeli on rehti mies siinä kuin kaikki muutkin.

Jos ei ole enää puoleenvuoteen asunut yhdessäkään ennen hakuaikaa ja eropaperit tehty niin sillonhan on vanhat asiat käsitelty loppuun ja uusien aika.

Vierailija
202/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se eroaminen ihan niin yksinkertaista ole, jos on yhteistä omaisuutta ja lapsikin. Kyllä siinä täytyy ositus tehdä ja kai tuon lapsen asioita sopia myös. Toivottavati ei ole tippaakaan riitaisa ero. Jos itse olisin nähnyt eksäni meidän harkinta-aikana telkkarissa etsimässä emäntää, niin kyllä mulla olis ottanut tunteisiin enkä olis ehkä ollut kauheen ymmärtäväinen ja mukava eroasioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Mauno mukaan ohjelmaan! Mielenkiintoista päästä seuraamaan millaiset naiset hänelle ehdokkaaksi alkaa ja vahtiiko Mauno aamupalapöydässä mitä saa kukakin ottaa leivän päälle ja kuinka paljon ja kuka kaipaisi liikunnallista aktiviteettia ja joutuu skippaamaan leikkeleen ja voin leivältään sinä päivänä.

Vierailija
204/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin, että Mauno etsii itselleen poikaystävää. Sitten tulikin, että naista...tässähän tulle kohta ikävä jo viime kauden Aapoa ja kahvinkeitindraamaa.

Vierailija
205/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Maunoa tarvii ottaa hampaisiin ton mielellään normaalipainoinen -kommenttinsa kanssa. Kai sitä saa haluta vierelleen semmoisen kun tahtoo..  Mun mielestä on tosi hyvä sanoa tietyt asiat suoraan niin ainakin jotkut ei nää turhaa vaivaa kirjoittaa kirjettä, niinkuin varmaasti tässäkin tapauksessa :) Mauno myös näyttää hyvältä ja sporttiselta niin mikäs siinä haluta samankaltaista itselleen. Niin minäkin haluan ;D

Vierailija
206/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno on satavarmasti homo.

Kun on perheellinen, niin korkeintaan bi-.

Vierailija
207/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tää Tuomo on kyllä mukavan oloinen. Positiivinen elämänasenne, iloisuus.

Mukava mies, mutta saisi pitää parempaa huolta eläimistään ja pestä ne sonnat pois, ikävää katsella  eläimiä, joiden puhtaudesta ei ole pidetty huolta.

Vierailija
208/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee gay-vibat.

Ei ole ensimmäinen kerta, kun täällä lyödään kirves kiveen, ei yllätä millään tavoin.

Vierailija
209/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää Mauno olikin järkyttävä narisija. Tuli ihan puistatuksia tuosta makeilevasta puhetyylistä. En koskis tikullakaan.

Ei sinun tarvitsekaan, Mauno on varmaan pelkästään iloinen, että pysyt kaukana.

Vierailija
210/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä raati oli naisjusseista?

Vierailija
211/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä raati oli naisjusseista?

Tykkäsin siitä nuoremmasta siitä jolla oli hevosia.Rempseä tapaus hän,toivottavasti pääsee ohjelman seurattaviin.

Vierailija
212/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää alapäävitsejä viljelevistä ja ikuisesti keskenkasvuisista miehistä, niin Rantasalmen Tusille kirjettä menemään...

Tiedän myös juuri tuollaisia rantasalmelaisia miehiä, mutta on siis ihan siellä yleinen miehen malli😄

Ihan kuule rantasalmelaisen maajussin kanssa naimisissa olevana voin kertoa, että en ole törmännyt vielä yhteenkään ”alapääjuttuja viljelevään” täällä. Tuomoa en tunne, mutta itse olen tavannut maajusisi puolella lähinnä ujoja herrasmiehiä.

Vierailija
213/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin ikävä niinkö niinköööööööö-Paulaa :D:D paras jussitar koskaan

Vierailija
214/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah Tuomo, tuttu opiskeluajoilta. Samassa koulussa ei oltu, mutta maatalousopiskelijoiden tapahtumissa törmättiin muutama kerta. Aika itsetietoinen kaveri tuolloin ja melkoinen moottoriturpa. Alapäävitsejä ja vähän sovinistista läppää tuolloin, mutta ehkä kaveri on niistä ajoista aikuistunut. Ei siis mikään paha ihminen ja ihan viihdyttäväkin tapaus, joka toisinaan pystyy keskusteluun, mutta itse kirjoittaisin jollekin muulle maajussille.

Vierailija
215/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla taas on ikävä Hunaja-Jussia :D

Vierailija
216/787 |
13.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulin, että Mauno etsii itselleen poikaystävää. Sitten tulikin, että naista...tässähän tulle kohta ikävä jo viime kauden Aapoa ja kahvinkeitindraamaa.

Voitko kertoa mitä tapahtui, kiinnostaa?

Vierailija
217/787 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä niinkö niinkö? Se oli KUULE!

Vierailija
218/787 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan, että syntyykö tämän ohjelman kautta enää edes pariskuntia? Alkuvuosilta tulee mieleen kaksi pariskuntaa, mutta hekin ovat jo eronneet. Ohjelmahan oli alussa niin viaton ja tosimielessä sitä  oikeeta maajussia etsittiin. Nyt halutaan vaan televisoon....

Musta tuntuu et muutamasta viimeisesti kaudesta ei ole tullut yhtään paria. Liekkö edes hetkellistä tapailua?

Viimeisin pari taitaa olla Kuusamon Heidi ja Antti. Mun käsittääkseni ovat edelleen yhdessä. Olivat tosi sympaattisen ja aidon oloisia molemmat. Ja Antti oli Kuusamon karhutarhalla töissä joku vuosi sitten, siellä tuli tavattua ja juteltua. Tosi positiivinen kuva jäi tästä! :)

Vierailija
219/787 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kaikkia on jäänyt mieleen edellisiltä kausilta? Paula ja Hunaja-Jussin lisäksi? Sika-isäntä, nimeä en muista, mutta valitettavasti jo eronnut, seppä, joka valitsikin jonkun muun kuin ohjelmassa olleen, onhan näitä.

Vierailija
220/787 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino, hevosnainen, oli mukavan ja fiksun oloinen :) Toivottavasti saa kirjeitä kivoilta miehiltä.

Tuomo vaikutti symppikseltä, mutta saisi kuivittaa vähän paremmin navetassa, lantapanssaria oli lehmillä...

Ketju on lukittu.