Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko toi Huutokauppakoijari tehny koskaan tappiota ostoksilla?

Vierailija
12.03.2018 |

Taitaa vetää hinnat niin kireeksi mummoja ukottaessaan ettei oo sitä pelkoa.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täti setäytyy hänen käsittelyssään...??

Vierailija
2/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tee perässä jos käy kateeksi?

Ainiin ansidonnaisella on niin paljon mukavampi olla, sama raha tulee ilmaiseksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppanylykyri nylkee nahatki muikkujen päältä ja aina voitolla.

Vierailija
4/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokauppahuijariako tarkoitat?

Vierailija
5/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin ansidonnaisella on niin paljon mukavampi olla, sama raha tulee ilmaiseksi!

Laillistettua rikollisuutta. Mun omatunto ei ainakaan sallisi. Ei tuo nyt ihan oikein mene, kun parinsadan tavaroista nettoaa tonniviissataa jne. Törkeetä. Ihmettelen, miksi eivät omistajat myy itse esim. useiden satasten arabiaa vaikka netissä, vaan antavat koijarin kusettaa härskisti?

Ohis, ei ansiosidonnaisella.

Vierailija
6/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tappiokauppojakin välillä tulee. Hänellä vaan sattuu olemaan sellainen ammattitaito että hän kykenee arvioimaan tuotteen ostohinnan siten että erittäin todennäköisesti tappiota ei paljoa tule.

Vierailija
7/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ohjelman suola on niissä kerroissa kun Akilla valuu jo kuola jonkun erityisen esineen kanssa ja hinta jääkin murto-osaan :D huijari saa edes silloin tällöin pitkän nenän

Vierailija
8/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö tehdä? Mikä järki siinä olisi? Mammojen mielestä nyt kaikki on huijausta:D

Vierailija
9/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laillistettua rikollisuutta. Mun omatunto ei ainakaan sallisi. Ei tuo nyt ihan oikein mene, kun parinsadan tavaroista nettoaa tonniviissataa jne. Törkeetä. Ihmettelen, miksi eivät omistajat myy itse esim. useiden satasten arabiaa vaikka netissä, vaan antavat koijarin kusettaa härskisti?

Ja tätä tapahtuu kuinka usein? En ole ikinä nähnyt! Joskus käy joidenki tavaroiden kms tuuri mutta yleensä saa puolet enemmän kuin osti..

Vierailija
10/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tekee tappiollisia kauppoja. Suomessa ei muutenkaan ole helppo olla yrittäjänä. Jos olisi,  Suomi olisi noussut pohjamudista jo aikoja sitten, eikä olisi työttömyyttä ollenkaan. Jo yhdeksänkymmentä luvulla tapettiin satoja yrittäjijä veromätkyillä. Sääli, sillä se on ainut luonnonvara, mitä meillä enää on ja millä saataisiin maan asiat kuntoon.

Vierailija
11/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kattonu kuin ekaa ja tokaa kautta kai, silloin teki toisinaan aika isoja tappioita :D muistan että osti jotain typerää kamaa esim Janne Katajalta ja kukaan ei tarjonnut niistä tyyliin mitään. Kyllä se varmaan koko ajan viisastuu niin tekee vähemmän ja vähemmän tappiota

Vierailija
12/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki ja Heli ovat tehneet tosi paljon töitä sen eteen että ovat nykyisessä tilanteessa. Heille suotakoon tämä menestys.

Vierailija
13/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Jengi on niin laiskaa, että nurkat on täynnä romua, mutta itse ei viitsitä nähdä mitään vaivaa niistä eroon pääsemiseksi. Ja sitten kun joku tulee ihan kotoa noutamaan, pitäisi saada iso osa myyntituloista. Säälittävää, saamatonta porukkaa nuo romunkerääjät.

Hieno homma jos yrittäjä joskus saa oikein jättipotin. Hänhän on se joka yrittää ja joka kantaa riskin.

Vierailija
14/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Jengi on niin laiskaa, että nurkat on täynnä romua, mutta itse ei viitsitä nähdä mitään vaivaa niistä eroon pääsemiseksi. Ja sitten kun joku tulee ihan kotoa noutamaan, pitäisi saada iso osa myyntituloista. Säälittävää, saamatonta porukkaa nuo romunkerääjät.

Hieno homma jos yrittäjä joskus saa oikein jättipotin. Hänhän on se joka yrittää ja joka kantaa riskin.

Sitäpaitsi Akillehan voi laittaa tavaransa prosenttimyyntiin jolloin saa itselleen 76 prosenttia tuotosta. Silti suurin osa väestä valitsee myymisen.

Vierailija
15/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myydä Akille kuparipannuja provikkamyynnillä:D

Vierailija
16/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä saa noin puolet enemmän mitä maksaa tavaroista, toki joskus köy paremminkin ja joskus huonommin, mikä tässä nyt on härskiä ja kusetusta?

Vierailija
17/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tätä tapahtuu kuinka usein? En ole ikinä nähnyt! Joskus käy joidenki tavaroiden kms tuuri mutta yleensä saa puolet enemmän kuin osti..

Eihän tuollaisen yritystoiminnan pyörittäminen ole ilmaista. Päiväkausia ajetaan muutaman kipon takia monta sataa kilometria, paljonko luulet siitä kuluja tulevan? Lisäksi tulee toimitilan kulut, palkat sivukuluineen ja muut lakisääteiset maksut. Kenenkään ei ole pakko myydä välittäjälle, sen kun kauppaa itse, niin joka killinki jää omaksi hyödyksi.

Vierailija
18/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeetä tuo toiminta on. Ja oletko huomannut, kuinka vaan ahneimmiksi käyvät. Joistain romuistakin on Markun tehtävä myytäviä tuotteita. Ja sitten porukalla rahanhimo silmissä arvuutellaan, että kuinka paljon paperirahhoo näistä saa. Jopa Markku.

Ja mites paljon tuota kaupankäyntiä tehdään pimeästi, verottajan ohi? Tiedä sitten.

Auto vaihtui heti mersuksi, ulkomaan matkoja  alettu tekemään, vaikka valitellaan kuinka ei homma ole lyönyt leiville. Kaikesta paistaa sellainen pikkupyrkyryys. Helistäkin on kuoriutunut melkoinen käskyttäjä ja "esiintyjä". Joka paikassa ollaan esillä.

Tajuan toki bisneksen (yrittäjäperheestä kun olen), mutta tuo ahneus ja suoranainen petkuttaminen ei istu mun ymmärrykseen. Ja tietenkin on töitä tehtävä saadakseen tuloja, mutta ei tuo nyt niin raskasta sentään ole, että 80% ois voittoa saatava.

Ps. Ei tarvitse heittää kateuskorttia, mun elo on ihan hyvällä mallilla.

Vierailija
19/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä huutokauppakeisari-jankkaajaa ei olekaan hetkeen näkynyt.

Muistathan huutaa ruokakaupoillakin kauppojen törkeästä katekusettamisesta, se kun on keskimäärin 30%

Vaatekaupoissa kate onkin sitten vielä korkeampi.

Vierailija
20/44 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika törkeetä tuo toiminta on. Ja oletko huomannut, kuinka vaan ahneimmiksi käyvät. Joistain romuistakin on Markun tehtävä myytäviä tuotteita. Ja sitten porukalla rahanhimo silmissä arvuutellaan, että kuinka paljon paperirahhoo näistä saa. Jopa Markku.

Ja mites paljon tuota kaupankäyntiä tehdään pimeästi, verottajan ohi? Tiedä sitten.

Auto vaihtui heti mersuksi, ulkomaan matkoja  alettu tekemään, vaikka valitellaan kuinka ei homma ole lyönyt leiville. Kaikesta paistaa sellainen pikkupyrkyryys. Helistäkin on kuoriutunut melkoinen käskyttäjä ja "esiintyjä". Joka paikassa ollaan esillä.

Tajuan toki bisneksen (yrittäjäperheestä kun olen), mutta tuo ahneus ja suoranainen petkuttaminen ei istu mun ymmärrykseen. Ja tietenkin on töitä tehtävä saadakseen tuloja, mutta ei tuo nyt niin raskasta sentään ole, että 80% ois voittoa saatava.

Ps. Ei tarvitse heittää kateuskorttia, mun elo on ihan hyvällä mallilla.

Montako ulkomaan matkaa he ovat tehneet? Yhden vai kaksi ja sekin tais olla työkeikka.

80% ei tosiaan tule voittoa, ainakaan niissä jaksoissa mitä minä olen katsonut. Kerran sillä ihme puukolla saivat hyvin mutta aika harvinaista..

Mitä tulee Markun tekemiin juttuihin, niin se on ihan käsikirjoitusta, etkö tajua??

Huoh, melko katkeralta tää sun juttus nyt kuulostaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan