Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleinen tytöstä tuli Adrienne

Vierailija
12.03.2018 |

Adrienne Josephine Alice.

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat hiukset voivat pudota pois ja tilalle tulee vaaleat hiukset. Kuten esim. Leonorella. Siksi nimi on vähän erikoinen.

Vierailija
42/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Adrienne on suosittu stripparinimi Jenkeissä..... :-o

Vähän erikoisia nimivalintoja prinsessasiskoksilla. Estellen nimestäkin aikoinaan nousi pieni kohu, kun joku perheystävä sitä arvosteli.

Estelle- nimellä on historiallinen tausta Ruotsin hovissa. Arvostelija ei ilmeisesti ollut tietoinen tuosta ja mokasi pahemman kerran itsensä.

Ei mokannut. Se, että joku suvusta menee naimisiin jonkin nimisen ihmisen kanssa, ei tee nimestä kuninkaallista. Ei Walliskaan ole brittiläinen kuninkaallinen nimi (okei, vähän kärjistetty vertaus, mutta jenkkejä molemmat.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan prinsessoista ei ole antanut lapselleen Lilian-nimeä ja antanut Prinsessa Lilianille kunniaa, jos edesmennyt Lilian oli heidän suosikkisukulaisensa?

Jospa sitä "säästellään" CP:n mahdolliselle tyttärelle...

Ei säästellä. Madeleinen vanhimman tyttären nimi on Leonore Lilian Maria.

Vierailija
44/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chris on yläluokkainen britti (vaikka aikuisena asuikin Yhdysvalloissa), joten ei sillä Adrienne-nimellä varmaan Britanniassa mitään huonoa kaikua ole. Tuskin olisi laittanut tyttärensä nimeksi, jos olisi.

Todella yläluokkainen on, ja käyttäytyykin aina todella yläluokkaisesti

https://gfx.aftonbladet-cdn.se/image-c/15905609/533/normal/0eb0099fddb4…

Ihana ilme Zorrolla naamalla😂😂 Ihan kun hän osais hävetä silmät päästään lenkittäjänsä kaytöstä.

Vierailija
45/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Josephinesta ja Alicesta. Adrienne vaatii vähän totuttelua, ei se ruma ole, mutta kaukana periruotsalaisesta. Toki samaa settiä kuin Estelle, joka nykyään on mielestäni ihan ok vaikka aluksi vieroksuin.

Vierailija
46/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen ikäinen, että muistan hyvin, millaisia yllätyksiä nimet Victoria ja Madeleine aikoinaan olivat. Kumpaakaan ei osattu odottaa Ruotsin prinsessan nimeksi, ei etenkään Madeleinea, josta kansa oli aivan häpnadilla lyöty.

Tyttäret vain jatkavat vanhempiensa jalanjäljillä ja antavat omille tyttärilleen Ruotsin kuningashuoneessa epätyypillisiä kutsumanimiä.

Vierailija
47/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Josephinesta ja Alicesta, mutta etunimi Adrienne on minun korviini turhan "kova". Siinä on d:tä ja r:rää vierekkäin, mikä ei kuulosta kauniilta. Alice olisi ollut nätti etumimi pikkusiskolle. Mutta ihan ok tuo Adrienne kai on, kun siihen tottuu. Kokonaisuutena nätti nimikolmikko.

Vierailija
48/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoisia nimivalintoja prinsessasiskoksilla. Estellen nimestäkin aikoinaan nousi pieni kohu, kun joku perheystävä sitä arvosteli.

Estelle- nimellä on historiallinen tausta Ruotsin hovissa. Arvostelija ei ilmeisesti ollut tietoinen tuosta ja mokasi pahemman kerran itsensä.

Ei mokannut. Se, että joku suvusta menee naimisiin jonkin nimisen ihmisen kanssa, ei tee nimestä kuninkaallista. Ei Walliskaan ole brittiläinen kuninkaallinen nimi (okei, vähän kärjistetty vertaus, mutta jenkkejä molemmat.)

Tarkoitin, että Estelle eli ja oli oikea ihminen sen lisäksi, että oli arvostettu ja kunnioitettu henkilö hovissa, amerikkalaisesta nimestä ja syntyperästään huolimatta. Halusivat kunnioittaa Estellen ja hänen puolisonsa (oliko nyt kuninkaan serkku, tai jotain) muistoa. Tuskinpa nimi sattumaakaan oli?

Vierailija
49/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sen ikäinen, että muistan hyvin, millaisia yllätyksiä nimet Victoria ja Madeleine aikoinaan olivat. Kumpaakaan ei osattu odottaa Ruotsin prinsessan nimeksi, ei etenkään Madeleinea, josta kansa oli aivan häpnadilla lyöty.

Tyttäret vain jatkavat vanhempiensa jalanjäljillä ja antavat omille tyttärilleen Ruotsin kuningashuoneessa epätyypillisiä kutsumanimiä.

Hei, olipa mukava lukea viestisi. Itse olen liian nuori muistamaan noita aikoja, mutta olen kiinnostunut historiasta ja kuningashuoneista, ja olen aina miettinyt, että joko minä olen erikoinen tai sitten ovat todella erikoisia nuo Ruotsin prinsessojen nimet. Varsinkin Victoria Ingrid Alice Desiree... melkoinen sulatusuuni.

Vierailija
50/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan prinsessoista ei ole antanut lapselleen Lilian-nimeä ja antanut Prinsessa Lilianille kunniaa, jos edesmennyt Lilian oli heidän suosikkisukulaisensa?

Jos he ei sen kummemmin pidä nimestä? Ja onhan se Leonoren toinen nimi. Meidän suvun patriarkan nimi oli Tellervo mutta emme koe velvollisuudeksi nimetä lapsia hänen mukaansa koska nimi on kaamea.

Vierailija
51/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla historian ensimmäinen kuninkaallinen prinsessa Adrienne, missään päin maailmaa.

Mutta hieno, rohkea nimivalinta, varsinkin jos viittaa siihen kanadalaiseen sarjakuvasankarittareen, prinsessa Adrienne Asheen.

Vierailija
52/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisikin tullut poika, olisikohan hän ollut prins Adrien? Minusta kuulostaa paremmalta pojan nimiversiona.

Vierailija
53/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin, että Estelle eli ja oli oikea ihminen sen lisäksi, että oli arvostettu ja kunnioitettu henkilö hovissa, amerikkalaisesta nimestä ja syntyperästään huolimatta. Halusivat kunnioittaa Estellen ja hänen puolisonsa (oliko nyt kuninkaan serkku, tai jotain) muistoa. Tuskinpa nimi sattumaakaan oli?

Siis toki hienoa, että kunnioitetaan sukulaisia. Mutta jos Ruotsin kruununperilliselle annetaan ensimmäiseksi nimeksi Amerikan-tädin nimi... no joo, olen varmaan patavanhoillinen, mutta itse olisin kunnioittanut mieluummin Ruotsin historiaa. Esimerkiksi Kristina olisi ollut upea nimi.

Vierailija
54/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he ei sen kummemmin pidä nimestä? Ja onhan se Leonoren toinen nimi. Meidän suvun patriarkan nimi oli Tellervo mutta emme koe velvollisuudeksi nimetä lapsia hänen mukaansa koska nimi on kaamea.

Patriarkka nimeltä Tellervo. Tuohon verrattuna Estelle on aika kesy.

Vierailija
55/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, olipa mukava lukea viestisi. Itse olen liian nuori muistamaan noita aikoja, mutta olen kiinnostunut historiasta ja kuningashuoneista, ja olen aina miettinyt, että joko minä olen erikoinen tai sitten ovat todella erikoisia nuo Ruotsin prinsessojen nimet. Varsinkin Victoria Ingrid Alice Desiree... melkoinen sulatusuuni.

Hauska, että kiinnostaa.  :)

Olin parikymppinen, kun Victoria syntyi, ja muistan sen olleen mahtava tapahtuma Ruotsissa, jossa ei ollut syntynyt kuninkaallisia vauvoja vuosikymmeniin. Pikkuprinsessa oli todella tervetullut. Nimi oli yllätys, mutta nopeasti siihen totuttiin.

Vierailija
56/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kuningasperheen lapsosella vielä toisena nimenä Silviaa? Luulisi, että joku haluaisi laittaa sen tyttärensä toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Tai Silvian toisen nimen (mikä se on?).

Vierailija
57/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle Silvia Ewa Mary

Leonore Lilian Maria

Nicolas Paul Gustaf

Oscar Carl Olof

Alexander Eric Hubertus Bertil

Gabriel Carl Wather

Adrienne Josephine Alice

Vierailija
58/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kuninkaallinen pullauttaa lapsen seuraavaksi? Catherine? Tuleekohan sieltä prince Arthur / Henry / Philip / Charles vai princess Mary / Elizabeth / Diana / Alexandra ?

Vierailija
59/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska, että kiinnostaa.  :)

Olin parikymppinen, kun Victoria syntyi, ja muistan sen olleen mahtava tapahtuma Ruotsissa, jossa ei ollut syntynyt kuninkaallisia vauvoja vuosikymmeniin. Pikkuprinsessa oli todella tervetullut. Nimi oli yllätys, mutta nopeasti siihen totuttiin.

Eikö Victoria nyt ole niin kuninkaallinen nimi kun olla ja voi. Itse en muista mitään päivittelyjä hänen nimestään. Muistaako muut kun tämä lainaamani kirjoittaja?

Vierailija
60/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään kuningasperheen lapsosella vielä toisena nimenä Silviaa? Luulisi, että joku haluaisi laittaa sen tyttärensä toiseksi tai kolmanneksi nimeksi. Tai Silvian toisen nimen (mikä se on?).

Estellen koko nimi on Estelle Silvia Ewa Mary.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi