Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Madeleinen tytöstä tuli Adrienne

Vierailija
12.03.2018 |

Adrienne Josephine Alice.

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuninkaallinen pullauttaa lapsen seuraavaksi? Catherine? Tuleekohan sieltä prince Arthur / Henry / Philip / Charles vai princess Mary / Elizabeth / Diana / Alexandra ?

Ottaen huomioon että hänen isosiskonsa toiset nimet on Elizabeth ja Diana niin mitäpä luulet? Kai heilläkin vähän laajempi skaala etteivät sentään samassa perheessä kierrätä samoja nimiä.

Vierailija
62/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä arvaillaan Harryn ja Meghanin mukulan nimeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estelle Silvia Ewa Mary

Leonore Lilian Maria

Nicolas Paul Gustaf

Oscar Carl Olof

Alexander Eric Hubertus Bertil

Gabriel Carl Wather

Adrienne Josephine Alice

Onkohan mulla menossa lähimuisti kun en yhtään muistanut koko Gabrielia..

Vierailija
64/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka kuninkaallinen pullauttaa lapsen seuraavaksi? Catherine? Tuleekohan sieltä prince Arthur / Henry / Philip / Charles vai princess Mary / Elizabeth / Diana / Alexandra ?

Ottaen huomioon että hänen isosiskonsa toiset nimet on Elizabeth ja Diana niin mitäpä luulet? Kai heilläkin vähän laajempi skaala etteivät sentään samassa perheessä kierrätä samoja nimiä.

Kun nimenomaan kierrättävät. Jos en väärin muista, melkein jokainen miespuolinen on "Arthur George" tai "George Arthur".

Ja minusta se vähän niin kuin kuuluu monarkiaan. T. Se patavanhoillinen historiaharrastaja.

Vierailija
65/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen ikäinen, että muistan hyvin, millaisia yllätyksiä nimet Victoria ja Madeleine aikoinaan olivat. Kumpaakaan ei osattu odottaa Ruotsin prinsessan nimeksi, ei etenkään Madeleinea, josta kansa oli aivan häpnadilla lyöty.

Tyttäret vain jatkavat vanhempiensa jalanjäljillä ja antavat omille tyttärilleen Ruotsin kuningashuoneessa epätyypillisiä kutsumanimiä.

Hei, olipa mukava lukea viestisi. Itse olen liian nuori muistamaan noita aikoja, mutta olen kiinnostunut historiasta ja kuningashuoneista, ja olen aina miettinyt, että joko minä olen erikoinen tai sitten ovat todella erikoisia nuo Ruotsin prinsessojen nimet. Varsinkin Victoria Ingrid Alice Desiree... melkoinen sulatusuuni.

Hauska, että kiinnostaa.  :)

Olin parikymppinen, kun Victoria syntyi, ja muistan sen olleen mahtava tapahtuma Ruotsissa, jossa ei ollut syntynyt kuninkaallisia vauvoja vuosikymmeniin. Pikkuprinsessa oli todella tervetullut. Nimi oli yllätys, mutta nopeasti siihen totuttiin.

Eikö Victoria nyt ole niin kuninkaallinen nimi kun olla ja voi. Itse en muista mitään päivittelyjä hänen nimestään. Muistaako muut kun tämä lainaamani kirjoittaja?

Meniköhän se niin, että kohu nousi, koska nimi Victoria oli ollut tavallaan pannassa satoja vuosia kiitos kuningatar Viktorian? Ko. kuningatar taisi olla maanpetturi, uskonpetturi ainakin.

Ehhei, en ala googlaamaan. Noin muistelisin.

Joten kohu ei liittynyt nimeen muuten kuin todellisista historiallisista syistä.

Ei siksi, että se olisi wt.

Vierailija
66/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. en ole ikinä tykännyt nimistä mistä muutaman kirjaimen lisäämällä tai vähentämällä saa sekä miehen että naisen nimen. Naisella tykkään pehmeistä nimistä just niinkun Madeleine ja Leonore.

Vierailija
67/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-nimi.

Vierailija
68/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris on samalla tavalla juntti kuin ominaisuudellaan huutelevat meklarit tai ekonomit.

Myyntimies.

Vierailija
69/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nimenomaan kierrättävät. Jos en väärin muista, melkein jokainen miespuolinen on "Arthur George" tai "George Arthur".

Ja minusta se vähän niin kuin kuuluu monarkiaan. T. Se patavanhoillinen historiaharrastaja.

Tottakai suvussa kierrättävät mutta eivät kai nyt sentään yhdessä perheessä!

Vierailija
70/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris on samalla tavalla juntti kuin ominaisuudellaan huutelevat meklarit tai ekonomit.

Myyntimies.

Huutokauppakeisari.

Vierailija
71/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuninkaan nimi on Carl Gustaf Folke Hubertus. Kaikki lastenpojat ovat saaneet jonkun noista osaksi nimeään :)

Vierailija
72/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vaikka Yrjö V:n lasten nimet.

Vierailija
73/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyntimies.

Huutokauppakeisari.

Jethro. Seuraavaksi Chris juontaa Onnenpyörää ja Sofia kääntelee kirjaimia👍

Vierailija
74/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlaa vaikka Yrjö V:n lasten nimet.

Googlaillaan nyt vähän lähempää. Ajat ja tavat kun muuttuvat niinkun näistä nimi valinnoistakin huomaa. Lyön pääni pantiksi että Charlotten pikkusiskosta tai veljestä ei tule Dianaa tai Elizabethia.

Vierailija
75/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuninkaan nimi on Carl Gustaf Folke Hubertus. Kaikki lastenpojat ovat saaneet jonkun noista osaksi nimeään :)

Ooh, en tiennytkään että Folke on kuninkaallinen nimi.

Vierailija
76/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule Henryä, se on enon nimi, ei tule Charlesia se on tulevan kuninkaan nimi, eikä todennäköisesrti Philipkään ainakaan 1. nimeksi.  Veikkaan Albert tai Arthur. Jos tyttö Alexandra tai Victoria.

Vierailija
77/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahva veikkaus et Catherinen vauva on tyttö. Syntyy ensi kuussa.

Ennustin oikein Madeleinen vauvan sukupuolen.

Oletteko huomanneet et kuninkaalliset saavat yleensä tyttöjä ja poikia eikä niin että saisivat pelkästään poikia tai tyttöjä. Espanjassa taitaa olla vain tyttöjä mut yleensä molempia.

Kuninkaallisilla on viimeistään kolmas lapsi toista sukupuolta.

Vierailija
78/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sen ikäinen, että muistan hyvin, millaisia yllätyksiä nimet Victoria ja Madeleine aikoinaan olivat. Kumpaakaan ei osattu odottaa Ruotsin prinsessan nimeksi, ei etenkään Madeleinea, josta kansa oli aivan häpnadilla lyöty.

Tyttäret vain jatkavat vanhempiensa jalanjäljillä ja antavat omille tyttärilleen Ruotsin kuningashuoneessa epätyypillisiä kutsumanimiä.

Hei, olipa mukava lukea viestisi. Itse olen liian nuori muistamaan noita aikoja, mutta olen kiinnostunut historiasta ja kuningashuoneista, ja olen aina miettinyt, että joko minä olen erikoinen tai sitten ovat todella erikoisia nuo Ruotsin prinsessojen nimet. Varsinkin Victoria Ingrid Alice Desiree... melkoinen sulatusuuni.

Hauska, että kiinnostaa.  :)

Olin parikymppinen, kun Victoria syntyi, ja muistan sen olleen mahtava tapahtuma Ruotsissa, jossa ei ollut syntynyt kuninkaallisia vauvoja vuosikymmeniin. Pikkuprinsessa oli todella tervetullut. Nimi oli yllätys, mutta nopeasti siihen totuttiin.

Eikö Victoria nyt ole niin kuninkaallinen nimi kun olla ja voi. Itse en muista mitään päivittelyjä hänen nimestään. Muistaako muut kun tämä lainaamani kirjoittaja?

Meniköhän se niin, että kohu nousi, koska nimi Victoria oli ollut tavallaan pannassa satoja vuosia kiitos kuningatar Viktorian? Ko. kuningatar taisi olla maanpetturi, uskonpetturi ainakin.

Ehhei, en ala googlaamaan. Noin muistelisin.

Joten kohu ei liittynyt nimeen muuten kuin todellisista historiallisista syistä.

Ei siksi, että se olisi wt.

Ei ollut Englannin Viktoria maanpetturi, ja Ruotsissakin on ollut Saksasta naitu Viktoria-kuningatar ihan 1900-luvulla. Eli nimessä ei sinänsä ole mitään kummallista. Mutta kummastelinkin sitä koko rimpsua, joka oli vähän kuin pikkutytön prinsessaleikistä.

Ja skandinaavinen kuninkaallinen nimi ei Viktoria todellakaan ole siinä mielessä kuin vaikka Kristina, Ulrika tai Ingrid. Mutta toisaalta ainakin Viktorian isä varmaankin tuolloin ajatteli, että kruunu menee pojalle, jos poika vain tulee.

Vierailija
79/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahva veikkaus et Catherinen vauva on tyttö. Syntyy ensi kuussa.

Ennustin oikein Madeleinen vauvan sukupuolen.

Oletteko huomanneet et kuninkaalliset saavat yleensä tyttöjä ja poikia eikä niin että saisivat pelkästään poikia tai tyttöjä. Espanjassa taitaa olla vain tyttöjä mut yleensä molempia.

Kuninkaallisilla on viimeistään kolmas lapsi toista sukupuolta.

Hollannissa on kolme tyttöä Willem-Alexanderilla ja Maximalla.

Vierailija
80/177 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule Henryä, se on enon nimi, ei tule Charlesia se on tulevan kuninkaan nimi, eikä todennäköisesrti Philipkään ainakaan 1. nimeksi.  Veikkaan Albert tai Arthur. Jos tyttö Alexandra tai Victoria.

Arthur olis täys kymppi! Itse en enää viitsi edes arvuutella koska tuskin kukaan nyt on veikannut näitä Charlotteja ja Estellejä ym. kuninkaallisten lasten etunimiksi. Nyt olisin enemmän yllättynyt jos joku antaisi prinsessalle perinteisen kuninkaallisen etunimen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi