Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"

Vierailija
12.03.2018 |

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Kommentit (471)

Vierailija
101/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi on ainakin rehellinen (plussaa siitä). Se ei halua mitään sotanorsua emännäksi.

Ovatko sotanorsut vielä tavallistakin norsua lihavampia?

Luulisi, että ne ovat paremmassa kunnossa, pelkkää lihasta, voimaa ja rohkeutta.

Vierailija
102/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies normaalin kauniin naisen kanssa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipainoinen nainen ei kelpaa enää suomimiehelle?

Ylipainoiset kelpaa paremmin kuin hoikat. itse olen hoikka ja urheilullinen, ja kaikki sinkkukaverini ovat myös, eikä meitä kukaan lähesty. 

Niinpä, itselläni samat kokemukset. Olen jopa saanut pakkeja siksi että mies haluaa "pehmeämpää", enkä todellakaan ole mikään rasvaprosentti 10% vaan normisporttinen bmi 20.

Katukuvassa kaikilla pulleilla naisilla on mies käsikynkässä.

Siinä on juuri se ero, että teille hoikillen normaaleille urheilullisille ei kelpaa juuri mikään/mikä tahansa. Kun taas se pyöreä nainen on ottanut jonkun/on kelvannut mies. Sama toisinpäin, monikaan mies ei lähesty teitä, kun pakit tulee oletusarvoisesti kuitenkin. Sitten ne on tuolla suhteissa muiden kanssa, ja te katselette niitä kadulla jonkun naisen kanssa kävelemässä.

Ja sellainen vielä, teillä on lupa myös lähestyä... tämän on varmasti myös moni "pullea" nainen tehnyt kun mies on. Miehen saa, kun menee jutuille. Se on niin yksinkertaista. Kaikki naiset ei vaan oo tajunneet sitä, että se on pääsääntöisesti teidän käsissä melkein pelkästään. 

Ja taas mennään.... voi v*ttu en paremmin sano näille harhoille. Olen ollut aikoinani pitkähiuksinen 160/48 perusnätti nainen ja saanut pakkeja ihan tavallisilta miehiltä, koska tarjolla on ollut niin paljon kauniimpia ja kiinnostavampia naisia. Ja tämä oli jo aikana ennen kuin niillä muilla naisilla oli huulitäytteet, ripsienpidennykset ja hiuslisäkkeet. Mutta ettehän te ulit tiedä yhtään mitään siitä, millaista on olla tavisnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olette Maunon naiskriteereistä?

Suora puhe ottaa varmaan av-mammoja koville, mutta näinhän se on, kyllä lähes kuka tahansa mies haluaa normaalipainoisen naisen.

Vierailija
104/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuuntele_itseäsi kirjoitti:

Miesten tulisi vain keskenään keskustella naisten paino- ja ulkonäköasioista (koska naiset eivät ymmärrä miesten näkökulmaa). Ja on tärkeää että miehet tosiaan saisivat keskustella näistä asioista, sillä naisten ylipaino on entistä suurempi ongelma ja useat miehet joutuvat pohtimaan miten suhtautua siihen. Toki ylipaino-ongelma on olemassa myös toisinpäin, mutta johtuen biologista eroista sukupuolten välillä niin parisuhteessa miehille naisen ylipaino aiheuttaa paljon suuremman ongelman kuin toisin päin. Ja tätä naiset eivät käsitä. Ja koska he eivät käsitä asiaa niin he yrtittävät saada miehet hyväksymään oman näkemyksen asiasta. Mikäli mies alistuu tähän siitä seuraa epäterveitä suhteita. Siinä mies tukahduttaa tarpeensa eikä voi aidosti rakastaa naista. Tästä seuraa että mies alkaa etääntyä naisesta. Meillä on biologinen perusta ja selitys sille miksi miehet ja naiset katsovat asioita erilailla. Sen sijaan että taistelee vastaan omaa biologiaa tulisi tunnistaa mikä oikeasti tuntuu itselle hyvältä. Silloin voi myös oikeasti rakastaa.

Mistä olet saanut päähäsi ettei miesten ylipaino häiritsisi naisia yhtä paljon? En minä ainakaan muutu halukkaaksi nähdessäni miestissit ja kaljamahan. En silti kulje ympäriinsä läskittelemässä miehiä.

Miehet haluavat biologisesti kauniita, nuoria, terveitä, hoikkia naisia. Naiset taas haluavat biologisesti rumia, tyhmiä, lihavia, vanhoja, sairaita, lyhyitä, kaljuja miehiä. Ja jos eivät halua, ovat he pinnallisia friikkejä.

t: miesselittäjä

Vierailija
105/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuuntele_itseäsi kirjoitti:

Miesten tulisi vain keskenään keskustella naisten paino- ja ulkonäköasioista (koska naiset eivät ymmärrä miesten näkökulmaa). Ja on tärkeää että miehet tosiaan saisivat keskustella näistä asioista, sillä naisten ylipaino on entistä suurempi ongelma ja useat miehet joutuvat pohtimaan miten suhtautua siihen. Toki ylipaino-ongelma on olemassa myös toisinpäin, mutta johtuen biologista eroista sukupuolten välillä niin parisuhteessa miehille naisen ylipaino aiheuttaa paljon suuremman ongelman kuin toisin päin. Ja tätä naiset eivät käsitä. Ja koska he eivät käsitä asiaa niin he yrtittävät saada miehet hyväksymään oman näkemyksen asiasta. Mikäli mies alistuu tähän siitä seuraa epäterveitä suhteita. Siinä mies tukahduttaa tarpeensa eikä voi aidosti rakastaa naista. Tästä seuraa että mies alkaa etääntyä naisesta. Meillä on biologinen perusta ja selitys sille miksi miehet ja naiset katsovat asioita erilailla. Sen sijaan että taistelee vastaan omaa biologiaa tulisi tunnistaa mikä oikeasti tuntuu itselle hyvältä. Silloin voi myös oikeasti rakastaa.

Mistä olet saanut päähäsi ettei miesten ylipaino häiritsisi naisia yhtä paljon? En minä ainakaan muutu halukkaaksi nähdessäni miestissit ja kaljamahan. En silti kulje ympäriinsä läskittelemässä miehiä.

Mäkään en viehäty erityisesti miestisseistä, mutta mun miehellä sellaiset on. Vaikeeta, kun rakastan yli kaiken maailman ihaninta miestä, joka on ylipainoinen. Luojan kiitos en oo koskaan sanonut julkisesti mitään painoasioita kenellekkään. Kiva jos mun mies saisi jostain nyt lukea, että oon haukkunut joskus kaikki lihavat miehet (en siis ole).

Mutta yritän siis sanoa, että ikävää jos Mauno joskus tulevaisuudessa rakastuu johonkin muuhun kuin fitnesmimmiin ja se nainen saa aina elää tuon Maunon julkisen kommentin kanssa. Mun itsetunnon päälle voisi heikolla hetkellä ottaa helposti.

Vierailija
106/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin Maunon Twitteristä :)

Vierailija
107/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ehdoton turn-off on suht nuori mies (35 v.) jolla on takana jo rikkoutunut liitto lapsineen. 

Mahtoikohan liiton kariutumisen syy olla vaimon lihoaminen? ;D

Vierailija
108/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ulostulo ei ole tyylikäs. Se antaa kertojastaan juntin, yksinkertaisen ja pinnallisen kuvan. Itsekin haluan normaalipainoisen miehen (ja sellainen löytyykin jo), mutten ikinä latelisi tuollaista ääneen, vieläpä kaikelle kansalle.

Vierailija
109/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Mauno 😍 Just ois niin mulle sopiva kultamurunen ❤️ Harmi etten halua lähtee telkkariin ja asunkin vähän kaukana 😞

Vierailija
110/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Mauno 😍 Just ois niin mulle sopiva kultamurunen ❤️ Harmi etten halua lähtee telkkariin ja asunkin vähän kaukana 😞

Ei olisi ensimmäinen kerta kun maajussi vetäytyy ohjelmasta löydettyään sen oikean ennen sarjan kuvauksia

Vierailija
111/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, kanssasisaret. Kuinka moni teistä ei aseta kriteerejä miehen habituksen suhteen? Moni julkkisnainen on sanonut ääneen, että pitkä mies sytyttää. Minusta tämä on rumaa lyhyitä miehiä kohtaan. Pituudelleen ei kukaan mitään voi, painolle on jotakin tehtävissä. Mauno ei tee väärin, jos toivoo normaalipainoista naista ja sanoo sen ääneen. Ylipainoisille tulisi todennäköisesti pettymys kuitenkin hänen kanssaan. En halua mollata ylipainoisia naisia. Moni heistä on hyvin kaunis. Näitä Vauva-palstan bodysheimaajia en pidä juuri minkään arvoisina. On kuitenkin luonnollista toivoa normipainoista kumppania.

Siis nämä "kyllä miehet pitää olla pitkä eikä milään mikki hiiri" -tyyliset naiset ovat ihan samaa white trash -kastia kuin nämä painomaunot.

Paitsi, että naiset jotka vaativat mieheltä pituutta, luontaista raamikkuutta, väh. 17cm kullia ja kaljua/kaljuttomuutta, ei edes tajua, että kys. asiat eivät ole miehen päätettävissä kuten on naisella paino (ja siten terveys).

Taas tuo sana "vaatia" - ei, en usko että kukaan nainen kiertää ympäriinsä vaatimassa random-miehiltä yhtään mitään. Mitä taas tulee siihen, millainen mies/nainen/piirre herättää kiinnostuksen/kiihottaa, niin siinä kohtaa sillä ei ole mitään merkitystä, onko kyseinen asia "päätettävissä" vai ei. Jos esimerkiksi kaljuuntuminen on naiselle turnoff, niin ei se muuksi muutu vaikka hän itselleen järkeilisi, että "ei mies sille mitään voi". Mutta eikö tämä keskustelu ole käyty jo sen miljoona kertaa tällä palstalla?

Vierailija
112/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas läskit raivostuneet. Mun mielestä on ihan normaali toivoa normaalipainoista kumppania. Näin olen itsekin toivonut ja saanut, kuten myös minun kumppanini. Enkä keksi yhtäkään syytä, miksi minun tai puolisoni käytös muuttuisi yhtäkkiä niin, että alkaisimme silmittömästi lihomaan. Me ei olla lopettamassa urheilua, eikä oleellisesti muuttamaan ruokailutottumuksia. Syödään erittäin hyvin ja nautitaan herkuista jne, mutta ei se kuopassa näy. Olisi vaikea kuvitella itseäni sipsipussi kädessä makaamassa sohvalla jatkuvasti.

Voihan toiselle teistä tulla vaikka kilpirauhasongelmia, masennus...

Vierailija
113/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiallinen on Maunon vaatimus. On se nykyään naiselle niin tuskaisen vaikeaa pitää itsensä normaalissa painossa. Nyt sitten kaikki bodi positiivisuus pellet puolustelee läskejään ja nuijii rehdin maajussi-Maunon maanrakoon.

Vierailija
114/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumakin saa olla, kunhan ei ole läski.

Ei Maunolle ainakaan kelpaa ruma. "Nainen saisi olla kaunis".

Vierailija
115/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Mauno vähän lyhyt? Tuo Antt-Jussi on ihanan miehekäs!

Vierailija
116/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi vain, kanssasisaret. Kuinka moni teistä ei aseta kriteerejä miehen habituksen suhteen? Moni julkkisnainen on sanonut ääneen, että pitkä mies sytyttää. Minusta tämä on rumaa lyhyitä miehiä kohtaan. Pituudelleen ei kukaan mitään voi, painolle on jotakin tehtävissä. Mauno ei tee väärin, jos toivoo normaalipainoista naista ja sanoo sen ääneen. Ylipainoisille tulisi todennäköisesti pettymys kuitenkin hänen kanssaan. En halua mollata ylipainoisia naisia. Moni heistä on hyvin kaunis. Näitä Vauva-palstan bodysheimaajia en pidä juuri minkään arvoisina. On kuitenkin luonnollista toivoa normipainoista kumppania.

Siis nämä "kyllä miehet pitää olla pitkä eikä milään mikki hiiri" -tyyliset naiset ovat ihan samaa white trash -kastia kuin nämä painomaunot.

Paitsi, että naiset jotka vaativat mieheltä pituutta, luontaista raamikkuutta, väh. 17cm kullia ja kaljua/kaljuttomuutta, ei edes tajua, että kys. asiat eivät ole miehen päätettävissä kuten on naisella paino (ja siten terveys).

Ihan yhtä junttia on huudella ympäri kyliä, että "läski eukko ei mulle kelpaa" kuin "minä en mitään veneen tappia huolikaa". Turha on omaa junttiutta selitellä "mutku se on niiden oma vika" -jutuilla. :)

Vierailija
117/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi uhriutua siitä kun joku haluaa terveellisesti elävän naisen?

Kuka haluaa terveellisesti elävän naisen? Ei ainakaan Mauno puhunut mitään sellaista. Terveellisesti eläminen ja normaalipaino ovat täysin eri asioita keskenään.

Vierailija
118/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on taas läskit raivostuneet. Mun mielestä on ihan normaali toivoa normaalipainoista kumppania. Näin olen itsekin toivonut ja saanut, kuten myös minun kumppanini. Enkä keksi yhtäkään syytä, miksi minun tai puolisoni käytös muuttuisi yhtäkkiä niin, että alkaisimme silmittömästi lihomaan. Me ei olla lopettamassa urheilua, eikä oleellisesti muuttamaan ruokailutottumuksia. Syödään erittäin hyvin ja nautitaan herkuista jne, mutta ei se kuopassa näy. Olisi vaikea kuvitella itseäni sipsipussi kädessä makaamassa sohvalla jatkuvasti.

Voihan toiselle teistä tulla vaikka kilpirauhasongelmia, masennus...

En ole tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja, mutta ainakin itse olen aktiiviliikkuja ja kasvisvoittoisesti syövä juuri sen takia, ettei tulisi esim. masennusta ja elimistöni jaksaisi voida hyvin ikävuosista huolimatta. En usko, että kilpirauhasongelmienkaan takia lihoisin silmittömästi, koska en usko, että lähinnä kasviksia ja kalaa puputtamalla lihoo yht'äkkiä hirveästi, vaikka olisikin hormonaalista häikkää. Ainakin siihen ehtisi varmasti reagoida, ennen kuin painoa olisi kertynyt kymmeniä kiloja.... en tiedä, luulen vaan.

n45

Vierailija
119/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

soutaja kirjoitti:

Ihan asiallinen on Maunon vaatimus. On se nykyään naiselle niin tuskaisen vaikeaa pitää itsensä normaalissa painossa. Nyt sitten kaikki bodi positiivisuus pellet puolustelee läskejään ja nuijii rehdin maajussi-Maunon maanrakoon.

Missä viestissä joku on puolustellut läskejään?

Vierailija
120/471 |
12.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempaa kuin itse toivon pitkää miestä.

Ketju on lukittu.