Maajussi-Mauno listaa naiskriteerinsä: "Toivoisin rehellisesti sanottuna normaalipainoista naista"
Kommentit (471)
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kummempaa kuin itse toivon pitkää miestä.
sikamaista haaveilla pitkästä
Vierailija kirjoitti:
Näihin Maajussille Morsian ohjelmiin on muuten ihan turha osallistua jos ei ole nuori, nätti ja hoikka. Ootteko muuten huomanneet, että aina se nätein nainen valitaan, vaikka muidenkin kanssa synkkais? :D Sitten nais-maajusseille tulee ehdokkaiksi aina vaan vanhoja ja epämiellyttävän näköisiä miehiä.
Kertoo siitä että miehet arvostavat kauneutta kaikkein eniten, ja mitähän ne kaveritkin sanoisivat jos valitsisin jonkun vaatimattomamman.. Eli eletään elämää muitten silmien kautta, vähät yhteensopivuudesta.
Nuorille ulkonäkö tärkeää ja nykyään näin vanhana arvostan luonnetta ja että viihdyn ihmisen seurassa.
Hauska, älykäs ja empaattinen mies olisi mun makuun.
No ei noitakaan löydy.
Vierailija kirjoitti:
Nuorille ulkonäkö tärkeää ja nykyään näin vanhana arvostan luonnetta ja että viihdyn ihmisen seurassa.
Hauska, älykäs ja empaattinen mies olisi mun makuun.
No ei noitakaan löydy.
Onko tuo 36v enää niin nuori
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on kriteerimme kumppanin suhteen, Maunolla on tällainen. Mitä sitten???? Pitäisikö hänen nyt poliittisen korrektiuden tai jonkun muun tekopyhän syyn takia ainakin teeskennellä, ettei hänellä ole mitään kriteereitä, ettei nyt vaan kukaan suutu? Voi kamala, mitä jos hän olisi sanonut, että tykkää vaaleista, pitkähiuksisista naisista? Hirveä älämölö, kun ei tumma siilitukka muka kelpaa? Voi apua teidän kanssanne.
No täytyy sanoa että vielä idiootimman kuvan antaisi itsestään toivomalla tiettyä hiusväriä ja tyyliä. Aivan idioottimaisia kriteerejä kun yritetään etsiä ihmistä jonka seurassa viihtyisi mahdollisesti loppuelämän. On todella harvinaista ylipäätään löytää hauskoja ihmisiä jotka vielä viihtyvät sinun kanssasi, aivan tuhoon tuomittua jos siinä vielä alkaa karsimaan jonkun hiusten pituuden perusteella. Jää ilman.
...mutta eikö monet naiset näin tee? Tumma, pitkä (mitä kumpikaan noista ominaisuuksista oikeasti kertoo ihmisestä ja sopivuudesta parisuhteeseen sinun kanssa). Hieman tekopyhää hurskastelua, nuoret naiset, olen nähnyt täällä teidän ketjujanne missä laitatte listaa seurustelukumppanin ominaisuuksista - kyllä se ulkonäkö näyttää ihan kärjessä olevan. Jos ei ole, miksi käytätte sellaista applikaatiota kuin Tinder? t vanha viisas täti
Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi kaljuuntuminen on naiselle turnoff, niin ei se muuksi muutu vaikka hän itselleen järkeilisi, että "ei mies sille mitään voi".
Mutta jos miehelle ylipainoinen nainen on turnoff, niin silloin alkaa heti mammoilta hirveä huuto, kuinka miehet ovat pinnallisia ja haluavat vain jotain fitness-kissoja vaikka oma taso olisi mitä tahansa.
Hyväksykää ne samanlaiset kriteerit sitten miehiltäkin. Ja edelleen: kaljuuntumiselle ei voi tehdä oikein mitään, mutta omaan painoonsa voi vaikuttaa. Eikä se kaljaa kittaava mahakas sohvaperuna yleensä naisillekaan kelpaa.
Jos on itse normaalipainoinen ihan ymmärrettävää. Jos itse on läski ei voi kumppaniltakaan parempaa vaatia
Maunolla on twitterin profiilikuvassa tummaksi värjätyt hiukset. Taitaa olla aika pinnallinen kaveri. Tällaisia on nämä nykyiset maatalon isännät.
Vierailija kirjoitti:
Jos on itse normaalipainoinen ihan ymmärrettävää. Jos itse on läski ei voi kumppaniltakaan parempaa vaatia
Moni mies joutuu tyytymään lihavaan naiseen, koska lihavia naisia on niin paljon.
Yllättävän usein näkee pariskuntia, joissa mies on normaalipainoinen, mutta nainen on lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos esimerkiksi kaljuuntuminen on naiselle turnoff, niin ei se muuksi muutu vaikka hän itselleen järkeilisi, että "ei mies sille mitään voi".
Mutta jos miehelle ylipainoinen nainen on turnoff, niin silloin alkaa heti mammoilta hirveä huuto, kuinka miehet ovat pinnallisia ja haluavat vain jotain fitness-kissoja vaikka oma taso olisi mitä tahansa.
Hyväksykää ne samanlaiset kriteerit sitten miehiltäkin. Ja edelleen: kaljuuntumiselle ei voi tehdä oikein mitään, mutta omaan painoonsa voi vaikuttaa. Eikä se kaljaa kittaava mahakas sohvaperuna yleensä naisillekaan kelpaa.
Ja jos se kaljuuntuminen on turnoff niin se on sitä, ihan riippumatta voiko siihen vaikuttaa vai ei.
(Itse olen edelleen sitä mieltä, että jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa ja täysin riippumatta siitä, millainen itse on.)
Vierailija kirjoitti:
Maunolla on twitterin profiilikuvassa tummaksi värjätyt hiukset. Taitaa olla aika pinnallinen kaveri. Tällaisia on nämä nykyiset maatalon isännät.
Moni nainen värjää hiuksiaan. Ovatko nämä kaikki naiset pinnallisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni mies joutuu tyytymään lihavaan naiseen, koska lihavia naisia on niin paljon.
Yllättävän usein näkee pariskuntia, joissa mies on normaalipainoinen, mutta nainen on lihava.
Jos miehistä 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 niin kumpia sinun laskuopillasi on enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näkee. Tuskin kukaan näitä miehiä kuitenkaan on mihinkään pakottanut.
Maunolla on lapsia, itsellä loppuu kiinnostus siihen. Miehen pitäisi olla oikeasti komea ja pitkä, että menisi läpi lapset. Mauno harrastaa lattareita ja ratsastusta niin eivät nekään oikein anna kuvaa miehekkäästä tyypistä. Maajussilta odottaa sellaista jalat maasssa asennetta, miehisyyttä, voimaa ja lempeää suvaitsevaisuutta. Mun maajussi-idylli oli ihan kupla, en kato koko ohjelmaa jos siellä ei ole yhtään raamikasta miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos se kaljuuntuminen on turnoff niin se on sitä, ihan riippumatta voiko siihen vaikuttaa vai ei.
(Itse olen edelleen sitä mieltä, että jokainen saa etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa ja täysin riippumatta siitä, millainen itse on.)
Niin, mutta ainakin silloin on ihan turha huutaa, jos mies haluaa normaalipainoisen naisen. Painoonsa voi jokainen nainen vaikuttaa. Vähemmän herkkuja, enemmän liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehistä 2/3 on ylipainoisia ja naisista 1/2 niin kumpia sinun laskuopillasi on enemmän?
Riippuu paljon on 3/3 tai 2/2. Jos naisia on todella paljon enemmän 2/3 voi olla pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen värjää hiuksiaan. Ovatko nämä kaikki naiset pinnallisia?
Ovat
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi? Jos unohdetaan idioottimainen sana vaatia? Miksei läski voisi "vaatia" normaalipainoista tai hoikkaa kumppania eli olla niin kauan yksin kunnes löytää normaalipainoisen tai hoikan, joka ihastuu häneen? Kyllä minusta voi. Ihan jokainen voi "vaatia" ihan mitä haluaa ja olla ilman, ellei löydä sellaista joka täyttää vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin näkee. Tuskin kukaan näitä miehiä kuitenkaan on mihinkään pakottanut.
Niin, monen taustalla on varmaan se, että nainen on parisuhteessa plösähtänyt.
Kai se pitäisi sanoa 170 cm lyhyt mies eikä 170 cm pitkä mies? Siis oikeesti.