Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua polttaa enää yhtäkään tupakkaa. Tukea ja kokemuksia?

Vierailija
11.03.2018 |

On ahdistanut jo pitkään mielessäni se, että tupakoin.
Joka ikinen kerta kun sytytän niin omatuntoa vaivaa ja ahdistaa.
Se ei sovi suuhuni, se on täysin ristiriidassa persoonaani kohtaan ja nykyään rakastan terveyttä ja kuntoilua.
Se vaan ei ole osa minua enää ja haisee kammottavalle.
Häpeän tupakointia ja lisäksi se on älyttömän kallista.
Olen muuttunut niin paljon ihmisenä muutenkin että pakko saada tämäkin raivattua pois elämästäni, aivan sama oli kuinka pahat vieroitusoireet tahansa.
Muutaman kerran olen kokeillut lopettamista ja nyt olisin valmis, enemmän motivoituneena.
Kokonaisen askin verran katkasin tupakkeja ja heitin roskiin.
Nyt ei auta kun rukoilla ja pitää pää kovana.
Terv. 23v. tupakointia melkein 10 vuotta takana.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda sähkötupakkaan. Et joudu luopumaan mistään muusta kuin tuhansista myrkyistä. Rentouttavat tupakkatauot säilyvät. Kulut laitteen hankinnan jälkeen noin 10 euroa kuussa. Kokemusta takana 4 vuotta, ei ongelmia.

Niiden turvallisuudesta tiedetään hyvin vähän ja tupakointitapa säilyy.

Vierailija
22/23 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päivä jona poltat, vie sinut lähemmäksi kuolemaa. Jokainen tupakka lyhentää elämääsi. Jos poltat, joku joskus kärsii sen vuoksi. Sinun hautajaisesi vietetään. Siellä surraan, koska sinä poltit tupakkaa.

Lopeta välttyäksesi sairaudelta nimeltä COPD. Hitaasti, vuosien kuluessa, keuhkosi tuhoutuvat. Et saa ilmaa, mutta elät. Mikään ei auta, ei happi, ei katumus. Taistelet, laihdut, masennut, ja joku katselee taisteluasi viereltä ja itkee. Et enää kävele, et nauti mistään. Olet pelkkä elävä ruumis odottaen loppua, joka on hidas.

Lopeta tupakointi jo tänään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi